Ook ik heb een zeer slechte ervaring met de deurverkoper van Zeker&Mobiel Bv. uit Heino.
De verkoper belde ten 1e aan, terwijl ik een mooie "Verkopers niet gewenst" sticker onder de bel heb geplakt.
Hij begon met het verhaal dat ze eerder langs waren geweest in samenwerking met de gemeente, maar hij kwam alleen nog een kaartje afgeven met hun telefoonnummer erop.
Ik vond dit een vreemd verhaal, ik vroeg hem of mijn vriendin toevallig eerder had getekend voor iets.
Gelukkig was dit niet het geval.
Ik moest alleen nog even een handtekening zetten en dan zou gratis alle rioleringsproblemen verholpen worden.
Het riool was volgens de verkoper 30 jaar oud, dus zouden er snel rioolproblemen kunnen ontstaan.
Toen ik hem vroeg of het echt gratis was zei meneer dat het 9 euro per maand zou kosten, maar dan zouden alle problemen verholpen worden.
Volgens hem was het echt nodig om zo'n contract te hebben.
De buurvrouw zou ook last hebben van een verstopt riool.
Ik hou niet zo van contracten, dus ik heb gelukkig geen handtekening gezegd.
Ik vind het schandalig dat deze verkoper de suggestie wekt dat hij met de gemeente samenwerkt.
Gelukkig heb ik de verkoper doorgehad, pas op voor de gluiperige verkooptechnieken van dit bedrijf.
Deze man draaide om alles heen, om maar aan zijn handtekening te komen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeker&Mobiel Heino
-
Re: Zeker&Mobiel Heino
Geachte meneer, mevrouw Zwolle1234,
Uit uw bericht begrijp ik dat u de indruk kreeg dat de werver van de gemeente kwam. Wij werken NIET met de gemeente samen. Wij zijn een particulier bedrijf wat in heel Nederland huiseigenaren als klant hebben. Dit staat ook op onze website:
http://www.zekerenmobiel.nl/nieuws/0/6/ ... eente.html
Omdat u toch de indruk hebt gekregen dat de werver van de gemeente was wil ik uw hulp vragen om dit in de toekomst op te voorkomen. Ik wil u vragen om mij een mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp "klantenteam".
Wilt u hierin aangeven wanneer de werver bij u aan de deur is geweest en in welke plaats dit was? En graag u adres gegevens, dan wil ik u als dank een waardebon sturen voor uw hulp zodat wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
E. de Wit
Zeker en Mobiel Klantenteam
Uit uw bericht begrijp ik dat u de indruk kreeg dat de werver van de gemeente kwam. Wij werken NIET met de gemeente samen. Wij zijn een particulier bedrijf wat in heel Nederland huiseigenaren als klant hebben. Dit staat ook op onze website:
http://www.zekerenmobiel.nl/nieuws/0/6/ ... eente.html
Omdat u toch de indruk hebt gekregen dat de werver van de gemeente was wil ik uw hulp vragen om dit in de toekomst op te voorkomen. Ik wil u vragen om mij een mail te sturen naar [email protected] met als onderwerp "klantenteam".
Wilt u hierin aangeven wanneer de werver bij u aan de deur is geweest en in welke plaats dit was? En graag u adres gegevens, dan wil ik u als dank een waardebon sturen voor uw hulp zodat wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
E. de Wit
Zeker en Mobiel Klantenteam
Uw wervers wekken altijd de indruk dat ze via of door de gemeente komen. Er zijn diverse gmeenten die hun inwoners waarschuwen voor deze praktijken van zeker en mobiel.
-
Inderdaad, en ook onderstaande beperking werd niet verteld in het gesprek.puma73 schreef:Uw wervers wekken altijd de indruk dat ze via of door de gemeente komen. Er zijn diverse gmeenten die hun inwoners waarschuwen voor deze praktijken van zeker en mobiel.
9. De servicecontracthouder heeft jaarlijks recht op 3 meldingen van verstoppingen.