LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindafrekening!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dutchgoalgirl
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:29

Eindafrekening!!!!

Ongelezen bericht door dutchgoalgirl »

:shock:
Jah het was een hele shock! Denken te sparen, en dan nog 13.000 euro op toe moeten leggen ook, maarja dat zullen we wel zien met de rechtzaak. Wel heb ik een vraag aandegene die ook zo'n rotafrekening hebben gehad want ik snap niet waar een aantal dingen erop staan
A: Waarom staat eerste aflossingstermijn € 45,38 erop??? Wat houdt dat in???
B: Contractueel nog verschuldigd dividend??? Ik betaal GVD al 3 jaar € 113,02 rente (wat ik dacht te sparen) :evil:

Ik hoop dat iemand hier een zinnig antwoord op heeft, want ik snap er de ballen van.

Groetjes Eline

opruier
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2003 10:19

Re: Eindafrekening!!!!

Ongelezen bericht door opruier »

Je bent de sigaar Eline.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Eindafrekening!!!!

Ongelezen bericht door CB »

Opruier is de kruier van Dexia!

Succes Opkruier

dutchgoalgirl
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:29

Re: Eindafrekening!!!!

Ongelezen bericht door dutchgoalgirl »

hoezo dat?
ik wil heel graag weten wat die 2 dingen inhouden, want hoe lullig het ook klinkt! ik probeer dat zowiezo van de eindafrekening te krijgen.
Groetjes Eline

arnold
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 sep 2003 22:23

Re: Eindafrekening!!!!

Ongelezen bericht door arnold »

Die aflossingstermijn is correct, sttat in je overeenkomst. Dat "contractueel verschuldigd dividend" staat verdekt ook in het contract maar je moet dat niet vertrouwen. Het heeft te maken met uitgekeerde dividenden over de periode van het contract. Vraag een specificatie hoe dat bedrag is opgebouwd. Zolang je dat niet krijgt, niet betalen.

Gesloten