Brabantiashopping > malafide?
Geplaatst: 12 jun 2012 14:07
Hallo!
Ik heb begin maart een wanddroogmolen gekocht bij Brabantiashopping.nl:
- deze werd pas 2 weken na de besproken levertijd geleverd
- op een verkeerd adres, Brabantiashopping.nl kon me niet vertellen welk adres
- deze mevrouw heeft contact opgenomen met Brabantiashopping.nl maar werd niet geholpen, uiteindelijk heeft ze na 3 weken speurwerk mijn naam gevonden en de droogmolen bij mij afgeleverd
- ik had Brabantiashopping.nl inmiddels reeds verzocht het geld terug te storten omdat ik mijn goederen niet ontvangen had en zelf een nieuwe molen elders had gekocht
- ik heb per ommegaande de molen retourgestuurd met nogmaals het verzoek het geld terug te storten.
- vervolgens kreeg ik een mail van ze dat mijn rekeningnummer niet zou kloppen (raar, want ze hadden wel mijn betaling ontvangen!), dus ik heb ze binnen enkele uren alsnog mijn rekeningnummer gestuurd
- we zijn inmiddels 3 weken verder: geen geld en geen gehoor!
- Brabantia zelf zegt niet verantwoordelijk te zijn voor haar eigen wederverkopers.....
* zijn er anderen die ook deze problemen hebben ondervonden met Brabantiashopping.nl ?
* ik waarschuw alle potentiele kopers om toch liever op zoek te gaan naar een alternatieve winkel
Ik heb begin maart een wanddroogmolen gekocht bij Brabantiashopping.nl:
- deze werd pas 2 weken na de besproken levertijd geleverd
- op een verkeerd adres, Brabantiashopping.nl kon me niet vertellen welk adres
- deze mevrouw heeft contact opgenomen met Brabantiashopping.nl maar werd niet geholpen, uiteindelijk heeft ze na 3 weken speurwerk mijn naam gevonden en de droogmolen bij mij afgeleverd
- ik had Brabantiashopping.nl inmiddels reeds verzocht het geld terug te storten omdat ik mijn goederen niet ontvangen had en zelf een nieuwe molen elders had gekocht
- ik heb per ommegaande de molen retourgestuurd met nogmaals het verzoek het geld terug te storten.
- vervolgens kreeg ik een mail van ze dat mijn rekeningnummer niet zou kloppen (raar, want ze hadden wel mijn betaling ontvangen!), dus ik heb ze binnen enkele uren alsnog mijn rekeningnummer gestuurd
- we zijn inmiddels 3 weken verder: geen geld en geen gehoor!
- Brabantia zelf zegt niet verantwoordelijk te zijn voor haar eigen wederverkopers.....
* zijn er anderen die ook deze problemen hebben ondervonden met Brabantiashopping.nl ?
* ik waarschuw alle potentiele kopers om toch liever op zoek te gaan naar een alternatieve winkel