GROUPON - Fruit of the Loom T-shirts - Niet doen!!!!
Geplaatst: 12 jun 2012 15:02
Ik heb op 25 april 2012 12 witte T-shirts van Fruit of the Loom besteld via Groupon. Levering zou 5 weken duren (made in / shipped from China)? Vrijdag 8 juni jl. (6 weken na bestelling èn betaling) toch maar eens gebeld met Groupon Support. Na veel gestamel kon de medewerkster mij niet vertellen wat er nou precies aan de hand was maar wel dat e.e.a. was misgelopen. Wàt precies moest even uitgezocht worden en ik zou direct erna over bericht (mail, telefoon) worden (lees: je moet zelf maar even een paar dagen later terugbellen omdat wij niet terugbellen/-mailen).
Vandaag, 12 juni 2012 (7 weken na bestelling/betaling), zelf dus maar teruggebeld met Groupon Support (zucht....). Het bleek dat ik niet de enige was waarbij de bestelling was mis gegaan: bij veel klanten waren kleur/maat/aantal T-shirts verkeerd geleverd of was er (zoals in mijn geval) helemaal niet geleverd. Het herstellen van al die foute leveringen bleek een regelrecht drama. Ook prettig dat de leverancier in het kader van klanttevredenheid en serviceverlening zelf even contact met je hierover opneemt, NOT! Bij hen is service kennelijk een afdeling en geen instelling. Het idiote was dat de medewerkster waarmee ik aan de telefoon hing tegelijkertijd een bitchfight aan het voeren was met een collega naast haar of de deal die er nu opstaat (http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 162&a=1646 merk/kleur/maten/aantallen/prijzen zijn exact dezelfde) dezelfde deal was als die van 25 april jl. (http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... ts/5235455). Kennelijk was ze het Groupon-nest aan het bevuilen (omdat zij het met mij eens was dat het op z'n minst merkwaardig is om met dezelfde deal te komen als er zoveel klachten zijn over de eerdere deal) en dat werd door het Groupon-sektelid die haar mening betwistte niet op prijs gesteld....
Conclusie: ik moest er maar vanuit gaan dat ik m'n bestelling niet meer geleverd zou krijgen en de dame in kwestie aan de telefoon gaf aan dat ik m'n geld terug zou krijgen. Dat kon toch wel 30 dagen duren. Omdat mijn vertrouwen in Groupon beneden het vriespunt gedaald is heb ik haar aangegeven dat ik mijn creditcard firma een chargeback daarnaast ook opdracht ga geven voor het uitstaande bedrag. Daarmee heeft Groupon dus tevens antwoord op mijn vraag of ik 'credits' accepteer. NEE dus.....
Tip: mocht je de verleiding van Groupon niet kunnen weerstaan, betaal dan met je credit card. Bij niet levering kun je makkelijk(er) je geld terug (laten) halen
Vandaag, 12 juni 2012 (7 weken na bestelling/betaling), zelf dus maar teruggebeld met Groupon Support (zucht....). Het bleek dat ik niet de enige was waarbij de bestelling was mis gegaan: bij veel klanten waren kleur/maat/aantal T-shirts verkeerd geleverd of was er (zoals in mijn geval) helemaal niet geleverd. Het herstellen van al die foute leveringen bleek een regelrecht drama. Ook prettig dat de leverancier in het kader van klanttevredenheid en serviceverlening zelf even contact met je hierover opneemt, NOT! Bij hen is service kennelijk een afdeling en geen instelling. Het idiote was dat de medewerkster waarmee ik aan de telefoon hing tegelijkertijd een bitchfight aan het voeren was met een collega naast haar of de deal die er nu opstaat (http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 162&a=1646 merk/kleur/maten/aantallen/prijzen zijn exact dezelfde) dezelfde deal was als die van 25 april jl. (http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... ts/5235455). Kennelijk was ze het Groupon-nest aan het bevuilen (omdat zij het met mij eens was dat het op z'n minst merkwaardig is om met dezelfde deal te komen als er zoveel klachten zijn over de eerdere deal) en dat werd door het Groupon-sektelid die haar mening betwistte niet op prijs gesteld....
Conclusie: ik moest er maar vanuit gaan dat ik m'n bestelling niet meer geleverd zou krijgen en de dame in kwestie aan de telefoon gaf aan dat ik m'n geld terug zou krijgen. Dat kon toch wel 30 dagen duren. Omdat mijn vertrouwen in Groupon beneden het vriespunt gedaald is heb ik haar aangegeven dat ik mijn creditcard firma een chargeback daarnaast ook opdracht ga geven voor het uitstaande bedrag. Daarmee heeft Groupon dus tevens antwoord op mijn vraag of ik 'credits' accepteer. NEE dus.....
Tip: mocht je de verleiding van Groupon niet kunnen weerstaan, betaal dan met je credit card. Bij niet levering kun je makkelijk(er) je geld terug (laten) halen