LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Menzis »

Beste Isabel,

Ik zag je reactie en wil hier graag op reageren.
Ik vroeg Moraalridder om zijn gegevens omdat wij het graag willen oplossen en het vervelend vinden wanneer er dingen niet goed lijken te lopen.

Met vriendelijke groet,

Marielle Korver
Webcareteam Menzis

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Isabel1 schreef:Mensen van de Menzis,

Lezen jullie nu echt niet wat moraalridder zegt? Hij wil niet dat jullie het nog een keer voor hem nakijken, dat hebben jullie al tig keren gedaan.

Ik sta hier echt met stomme verbazing te kijken. Eerst regelen ze het niet goed, vervolgens komen ze erachter dat mensen online gaan klagen, dan richten ze een webcare afdeling op om de schade te beperken, en vervolgens leest de webcare medewerker gewoon niet wat de klant online zegt en herhaalt ze gewoon exact wat een collega zegt terwijl de klant al aangeeft dat niet te willen.

Onvoorstelbaar gewoon.

Isabel

Een juiste conclusie Isabel. vandaag tegenbericht ontvangen van Menzis.

Men wil nu dat 318 euro premie betaal voor de maand augustus en mijn dochter heeft nog een bedrag van 41 euro openstaan. Wat echter schokkend is dat indien je teveel overmaakt men dit niet meld of terug boekt maar dit verrekend met de maand daarop maar ondertussen wel elke keer de maandelijkse premie incasseert dus hoe je dan iets wil verrekenen is mij een raadsel want dit je terug moeten zien in je maandelijkse premie maar nee ze boeken dit weg en poof je geld is verdwenen.

Menzis is een ster in rekeningen raadplegen want ze willen dat ik mijn eigen risico dubbel betaal.

Men geeft toe dat men in de fout is gegaan met tig interne verschuivingen van A naar B dus kan er nooit precies achterhaald worden waar men de fout is ingegaan, elk beginnende boekhouder weet dat je nooit met rekeningen moet schuiven omdat deze mutaties in een systeem nooit worden terug gevonden.
Menzis geeft toe met diverse betalingen ernstig in de fout te zijn gegaan alleen corrigeren ze deze fouten niet sterker nog men gooit er nog een schepje bovenop van 100 euro. Menzis houdt er blijkbaar geen rekening mee dat er mensen zijn als ik die wel weten hoe betalingen aan hun zijn te downloaden en gewoon kunnen overleggen indien het tot een zaak komt en gewoon aan de deurwaarder/rechter kunnen worden overlegt inclusief de Menzis onzin die ik nu heb ontvangen.

Dat Menzis erg slecht is in klachtenafhandeling zou weleens de oorzaak kunnen zijn dat Menzis inmiddels een dubieuze reputatie heeft opgebouwd in de afhandeling daarvan. Dat mensen wederom twee verzekerden verliest omdat ze denken hun eigen zak te moeten vullen is dan ook vrij logisch bovendien zullen kinderen van de verzekerden Menzis mijden als de pest in de toekomst.



Ik raad nogmaals iedereen aan Menzis niet als Zorgverzekeraar te nemen omdat men niet kijkt naar betaling kenmerken maar naar bedragen die binnenkomen alle betalingen die zijn gedaan hebben andere betaling kenmerken.


23-11-2011 676423329 Menzis Zorgverzekering
6000000041979734AC GT Af 112,20

23-11-2011 676423329 Menzis Zorgverzekering
1000000042100515AC GT Af 199,00

21-10-2011 676423329 Menzis Zorgverzekeraar
1000000040072425AC GT Af 122,00

De 122,00 is hezelfde als de 199,00 volgens Menzis indien dit het geval is Menzis mij een bedrag van 199 euro schuldig over het jaar 2011 maar gelet op de verschillende kenmerken van de betalingen zullen ze wel weer met een lulkoek verhaal aan komen zetten.

De laatste jaren is het een totale chaos bij Menzis en inderdaad genoeg is genoeg dan moet jij als verzekerden je biezen pakken en zeggen met zo'n verzekering wil ik niet verder!!

Een laatste reactie op de Menzis webcare, Ik heb diverse verzocht om mijn betalingen aan jullie te mogen mailen maar dit werd elke keer afgewezen omdat men alleen maar schriftelijk opgestuurde gegevens in behandeling wenst te nemen. Nu wederom aan de schandpaal worden genageld in dit geval door mij zou het opeens wel mogelijk zijn, een dubbele moraal erop nahouden heet zoiets toch!

Menzis zinspeelt vaak op deurwaarder en aanmelding bij het CVZ uiteraard ontbreekt de melding rechtsgang en hoge kosten met zich mee brengt niet maar ook hier trekt Menzis aan het kortste eind het CVZ dient ook een rechtsgang aan te gaan indien men betaling wil afdwingen. Menzis maakt hiermee geen indruk op mij hoor, een verzekering door de strot duwen kun je het ook noemen of afpersing men vergeet echter dat een verzekerde de schade kan claimen.

[email protected] de enige juist conclusie want deze betalingen hebben ze niet ontvangen volgens Menzis.


22-06-2012 676423329 Menzis Zorgverzekeraar
8000000056852823AC GT Af 121,75


24-07-2012 676423329 Menzis Zorgverzekeraar
2000000058480827AC GT Af 98,46
(eigen bijdrage ontvangen 09/07/12)

Ik kan nog wel meerdere betalingen hier neerzetten hoor die men niet zegt te hebben ontvangen of door het schuiven van A naar B en van B naar wie zal het zeggen maar neem aan een zonnig eiland.

Ik heb alle betalingen aan Menzis vanaf 01-01-2011 gedownload en wat blijkt Menzis lult uit hun nek, ze berichten mij dat ze in okt 2011 te weinig hebben ontvangen terwijl mijn overschrijven iets anderen laten zien namelijk dat er gewoon betaald is. Menzis heeft mij nu schriftelijk laten weten tig keren in de fout zijn gegaan met het schuiven van de door mij betaalde gelden waarbij je letterlijk het heen en weer krijgt van zoveel fouten. Blijkbaar hebben ze bij Menzis nog niet door dat we in het digitale tijdperk leven en dat je alle beschikbare gegevens gewoon kunt downloaden. Indien ik hun vordering betwist zal ook een CVZ naar de rechter moeten omdat deze ook niet zomaar bij je werkgever kan aankloppen voor betalingen want zonder tussenkomst rechter pleegt men diefstal zonder akkoord. Dat Menzis kan uitleggen wat ze met mijn betalingen hebben gedaan aan de rechtbank geloof ik niets van temeer daar daar ze mijn dochter gisteren vertelden dat ze een bedrag van 127.75(de premie van mij meerderjarige dochter) zijn kwijtgeraakt maar ondertussen wil men deze wel van mij vangen.

Eerst gaat men de fout in met mijn dochter en bij het reclameren schuiven ze hun fouten gewoon door naar de ouders, je moet je dus serieus afvragen of niet bewust wordt besodemieterd. Ik heb nog nooit een achterstand gehad bij Menzis in de maandelijkse premie afdracht alleen door de handelswijze van Menzis met het schuiven van betalingen ontstaan er onjuistheden en juist onjuistheden wil Menzis op de verzekerde verhalen ook al erkennen ze ernstig in de fout te zijn gegaan met onterecht schuiven van gelden en overboeken naar een onjuiste polis, ja Menzis zo krijg je fouten in je betalingssysteem en zo verdwijnen mensen naar een andere zorgverzekeraar. Ik ben mijn hele leven al bij RZG/Menzis dus overstappen zou ik nooit zomaar doen maar nu men weer begint te klooien net als in 2011 is de maat vol en zullen mijn dochter en ik per 01-01-2013 geen klant meer zijn van en bij Menzis.

Door mijn boosheid zal her en der wellicht schrijffouten zijn ontstaan die moeten jullie dan maar voor lief nemen op het forum.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Beste Isabel,

Ik zag je reactie en wil hier graag op reageren.
Ik vroeg Moraalridder om zijn gegevens omdat wij het graag willen oplossen en het vervelend vinden wanneer er dingen niet goed lijken te lopen.

Met vriendelijke groet,

Marielle Korver
Webcareteam Menzis
ja dat snap ik, dat snapte ik de eerste keer dat jullie het vroegen al. Daarna werd het eigenlijk gewoon drammerig.

isabel

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door sephora30 »

@Moraalridder,

Het klopt exact wat je allemaal verteld, ik herken het. Dat verkeerd afboeken hebben ze bij mij ook 1,5 jaar gedaan. Het werd zo`n zooitje dat ze er zelf niks meer van begrepen :roll:

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Hier precies het zelfde, eerst gaan ze de fout in met de polis en betalingen van mijn dochter en als je reclameert schuiven ze het door naar jou als ouder met als bonus 100 euro extra te betalen. Nu hebben ze het zelfde in 2011 geflikt en dit is afgehandeld in oktober 2011 maar nu beginnen ze weer dit erbij te halen terwijl ik als premie betaler heel simpel kan aantonen dat de maandelijkse premie is betaald en als je dit kunt begint Menzis allerlei rare verhalen te vertellen.

Premie afboeken of bijboeken op een verkeerde polis is frauduleus handelen omdat het gewoonweg niet mag van de wetgever, dat Menzis hier letterlijk schijt aan heeft blijkt wel uit de feiten van de handelwijze die men hanteert. Het vorige jaar moest ik avonds laat naar de tandarts de rekening hiervoor werd niet geboekt als nota van de tandarts maar afgeboekt als te weinig betaalde premie over de desbetreffende maand.

Welnu, behalve dat ik het op een rechtszaak laat aankomen zal er ook een klacht naar het SKGZ gaan. Indien mensen zonder een gerichte opleiding dit soort zaken laat behandelen en het geschuif van maandelijkse betalingen van polis naar polis toelaat is het natuurlijk vragen om problemen. Meestal zie je dit soort zaken vlak voor een faillissement(geld doorsluizen).

Aangezien meerdere mensen bij Menzis denken de wijsheid in pacht te hebben bemoeien ze zich er allemaal mee, veranderen de gegevens in het systeem zodat niemand nog weet van hoe en wat ik niet begrijp dus waarom men geen troubleshooter in dienst heeft voor dit soort fouten want iemand die fiscaal onderlegd is zal meteen de fouten parade ontdekken.

Ik wacht de reacte van Menzis(schriftelijk) wel weer af maar tot een oplossing van de door hun gecreëerde chaos zullen ze wel niet komen. Een rechtszaak zullen zullen mee wachten omdat ze tijd kunnen rekken bij het SKGZ en bij een rechtszaak toch uitvoering moeten geven aan het vonnis of ze dit nu willen of niet bij het SKGZ.

Tot slot, Ik begrijp niet goed wat een webcare team van Menzis online doet behalve dat ze bij problemen aan image schade beperking te doen terwijl klanten van Menzis dit stadium voordat ze hier komen al meters voorbij zijn bovendien zijn er dan weer anderen met het probleem bezig dus weer andere invoer in het systeem van Menzis waar ik niet op zit te wachten waar Menzis al zo vaak de fout is ingegaan. Mocht Menzis onverhoopt denken dat ik hun fouten repareer door extra betalingen te doen omdat zij de betalingen die gedaan zijn hebben weg geboekt of gesluisd al dan niet naar een zonnig eiland hebben ze het toch mis hoor!..........Reclameren via webcare? Laat me niet lachen als men nu al beweerd dat ik 200 euro achter loop op mijn betalingen wat overigens bijna gelijk is aan twee maanden premie dan wordt hulp van webcare je persoonlijk faillissement terwijl jij kunt aantonen dit meerdere malen hebt gedaan dat er gewoon betaald is. Menzis pleegt een onrechtmatige daad met betalingen die vervolgens zoek raken in het systeem Menzis dit declareert bij de verzekerden houdt in dat je frauduleus handelt of je nu Menzis heeft of Sinterklaas!

21-10-2011 676423329 Menzis Zorgverzekeraar
1000000040072425AC GT Af 122,00

21-10-2011 676423329 Menzis Zorgverzekeraar
3000000040104675AC GT Af 119,20

21-10-2011 676423329 Menzis Zorgverzekeraar
2000000039772760AC GT Af 119,20

Over dubbel ontvangen betalingen hoor ik Menzis nooit en boekt men gewoon naar dat zonnig eiland!! En maar beweren dat ze deze betaling niet hebben ontvangen ze hebben het verdorie tweemaal ontvangen de 119.20 dan.

Nog een ding voor de [email protected] mensen, jullie komen als vliegen op de stront af met allerlei verschillende namen het is dus elke keer een complete verrassing welke medewerker eindelijk eens de juistheid van de klacht onderzoekt en tot de juiste conclusie komt. Ik weet eerlijk gezegd niet waar jullie het vertrouwen op baseren dat mensen zoals ik die letterlijk wordt genaaid door Menzis jullie wel het vertrouwen gunnen om de doodeenvoudige reden dat niemand jullie controleert en/of jullie wel je werk doen na behoren......Als jullie het niet meer weten wat jullie fout hebben gedaan schuiven ook jullie je eigen fouten af op de verzekerden die dus altijd de dupe zal zijn van dergelijk onrechtmatig handelen! Indien Menzis ook maar 1 voorbeeld kan geven van een klant met het zelfde probleem als ik, die naar behoren is opgelost zal ik [email protected] nog eens het voordeel van de twijfel gunnen maar denk niet dat hierop een reactie komt.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Menzis »

@Moraalridder
Uit bovenstaande berichten blijkt dat u er weinig vertrouwen in hebt dat ons webcareteam iets voor u kan betekenen. Ik kan u niet met naam en toenaam voorbeelden laten zien; dan zouden we de privacy van anderen schenden. U kunt wel een kijkje nemen op Twitter (@Menzis) waar u kunt zien dat wij veel klanten service verlenen via social media platforms. Ons aanbod om het voor u uit te zoeken, staat nog steeds.

@Isabel
Onze webcareafdeling is niet opgericht om schade te beperken. Wij kiezen ervoor online aanwezig te zijn omdat onze klanten dat ook zijn. Wij bieden op platforms als Twitter en Facebook service zodat een telefoontje niet nodig is. Over heel eenvoudige zaken als een adreswijziging of een geboorte van een kindje. Klanten kunnen echter ook gebruik maken van die accounts om klachten te uiten. Onderdeel van het werk is te checken of er mensen zijn die eventuele problemen met ons op forums als deze plaatsen. Als dat gebeurt, betekent het dat contact via de gebruikelijke kanalen niet goed verloopt. Dan bieden we alsnog onze hulp aan en proberen er ook van te leren zodat we onze interne organisatie kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Coördinator webcare Menzis

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Als dat gebeurt, betekent het dat contact via de gebruikelijke kanalen niet goed verloopt
precies, dat zeg ik

Isabel

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Menzis schreef:@Moraalridder
Uit bovenstaande berichten blijkt dat u er weinig vertrouwen in hebt dat ons webcareteam iets voor u kan betekenen. Ik kan u niet met naam en toenaam voorbeelden laten zien; dan zouden we de privacy van anderen schenden. U kunt wel een kijkje nemen op Twitter (@Menzis) waar u kunt zien dat wij veel klanten service verlenen via social media platforms. Ons aanbod om het voor u uit te zoeken, staat nog steeds.

@Isabel
Onze webcareafdeling is niet opgericht om schade te beperken. Wij kiezen ervoor online aanwezig te zijn omdat onze klanten dat ook zijn. Wij bieden op platforms als Twitter en Facebook service zodat een telefoontje niet nodig is. Over heel eenvoudige zaken als een adreswijziging of een geboorte van een kindje. Klanten kunnen echter ook gebruik maken van die accounts om klachten te uiten. Onderdeel van het werk is te checken of er mensen zijn die eventuele problemen met ons op forums als deze plaatsen. Als dat gebeurt, betekent het dat contact via de gebruikelijke kanalen niet goed verloopt. Dan bieden we alsnog onze hulp aan en proberen er ook van te leren zodat we onze interne organisatie kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Coördinator webcare Menzis

Privacy schenden met een voorbeeld te noemen van een oplossing? De fam. X is op deze manier geholpen omdat we dit zo en zo hebben opgelost is privacy schending? Sinds wanneer dan? Je geeft in globale bewoordingen weer hoe jullie het hebben aangepakt is helemaal geen schending van de privacy omdat je geen namen noemt en alleen maar verteld hoe de fout is gecorrigeerd en dan vinden jullie het gek dat ik zo wenig vertrouwen in jullie heb.

Ondertussen, schuift Menzis betalingen van polis naar polis waarbij men volledig het overzicht is kwijt geraakt waarbij meerdere mensen reeds zijn betrokken en nu een webcare de oplossing moet zijn. in mijn reclamatie op mijn dochters rekening verschoof Menzis het probleem naar mij als ouder en het probleem werd direct 100 euro duurder. Waar Menzis het vandaan haalt dat ik blindelings hun moet gaan vertrouwen is mij een raadsel juist omdat bij reclamatie dit de prijs doet opdrijven.

Ik geloof alleen maar in harde feiten die jullie blijkbaar niet kunnen leveren zelfs niet ik de vorm die ik reeds benoemde. Geef eens globaal een voorbeeld van een oplossing van mensen met de zelfde problemen als ik. Ik heb geen enkel probleem met een rechtsgang in deze omdat ik niets heb misdaan maar het juist Menzis is geweest die tig keren de fout is ingegaan en inderdaad ook nog zo stom is geweest dit op papier te zetten. Eerlijke mensen die altijd keurig hun premie betaald hebben zelfs hun eigenbijdrageregeling keurig betalen hebben niets te vrezen van een rechter omdat ze het kunnen aantonen dat ze betaald hebben daarbij kunnen overhandigen dat Menzis fout op fout stapelt en daarvoor de verzekerden wil laten betalen. Eerlijk gezegd denk ik dat het tijd wordt voor jurisprudentie en dat een rechter zich uitspreekt over het onrechtmatig handelen van Menzis door premie betalingen, eigen bijdragen en nota's van polis naar polis verschuift door deze onrechtmatige daad van Menzis wat ook wel frauduleus handelen wordt genoemd strafbaar is in de huidige wetgeving....desnoods wil ik Menzis wel even het bewuste art. nr geven uit het wetboek strafrecht.

Nogmaals een globaal voorbeeld zonder namen te noemen is vrij simpel, je beroepen op privacy schending van cliënten is helemaal niet aan de orde in de, ik en wij vs. de fam. X.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Menzis »

@Moraalridder Er zijn online voldoende voorbeelden te vinden van onze service aan klanten. Ik verwees u al naar Twitter, maar u kunt ook een kijkje nemen op de site van de Consumentenbond www.klachtenkompas.nl. Verdere discussie over de hulp aan anderen lijkt me weinig zinvol, uiteindelijk gaat het hier om u. Niet om anderen.

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Coördinator webcare Menzis

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Menzis schreef:@Moraalridder Er zijn online voldoende voorbeelden te vinden van onze service aan klanten. Ik verwees u al naar Twitter, maar u kunt ook een kijkje nemen op de site van de Consumentenbond http://www.klachtenkompas.nl. Verdere discussie over de hulp aan anderen lijkt me weinig zinvol, uiteindelijk gaat het hier om u. Niet om anderen.

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Coördinator webcare Menzis

Opgezet door de consumentenbond en gesloten forums doel je toch op, zodat het niet voor iedereen zichtbaar is dit soort klachten. Aangeven dat het om mij gaat en niet over anderen, daaruit mag en kan ik concluderen dat jullie weigeren een voorbeeld te geven op een openbaar forum als deze ook zou ik kunnen concluderen dat jullie helemaal geen voorbeeld hebben van een oplossing ook niet een globale. Jullie reageren hier toch ook op klachten die schriftelijk niet werden opgelost, waarom wel in het openbaar reageren maar weigeren een oplossing aan te dragen in het openbaar dan wel een globale uitvoering van feiten weergeven hoe men dergelijke zaken eerder heeft geregeld?

Indien ik jullie mail zullen toch alle stukken op termijn door mij online worden gezet wat weer op weerstand zal stuiten bij Menzis die vervolgens alleen met een oplossing komt indien ik mij onthoudt van commentaar hier op het forum of werkt dit niet zo bij Menzis aangezien dit wel zo werkt in elke andere bedrijfsvoering.

Even een snelle blijk geworpen op http://www.klachtenkompas.nl de site zit nog in zijn beginstadium en inderdaad gegevens zijn afgeschermd.

Menzis
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 mei 2009 21:09
Contacteer:

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Menzis »

@Moraalridder Klachtenkompas is toegankelijk voor iedereen. Net zoals vele andere klachtensites als klacht.nl en preferenso.nl. U kunt hier zoeken op de zoekterm Menzis. Wij hebben er geen enkel bezwaar tegen als u zaken openbaar maakt over de correspondentie tussen u en ons. De enige reden dat we u uitnodigen met ons te mailen, is dat wij uw privacy respecteren en uw gegevens niet op dit forum willen plaatsen. Het steeds weer herhalen van ons aanbod, lijkt me weinig zinvol. Uw mail is welkom maar we sluiten de discussie in dit topic van onze kant af.

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Coördinator Webcare Menzis

Moraalridder
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 jul 2012 14:39

Re: Menzis schakeld onterecht deurwaarder in voor de 2e keer.

Ongelezen bericht door Moraalridder »

Menzis schreef:@Moraalridder Klachtenkompas is toegankelijk voor iedereen. Net zoals vele andere klachtensites als klacht.nl en preferenso.nl. U kunt hier zoeken op de zoekterm Menzis. Wij hebben er geen enkel bezwaar tegen als u zaken openbaar maakt over de correspondentie tussen u en ons. De enige reden dat we u uitnodigen met ons te mailen, is dat wij uw privacy respecteren en uw gegevens niet op dit forum willen plaatsen. Het steeds weer herhalen van ons aanbod, lijkt me weinig zinvol. Uw mail is welkom maar we sluiten de discussie in dit topic van onze kant af.

Met vriendelijke groet,

Antina van der Veen
Coördinator Webcare Menzis
Jullie hebben weer eens een zooitje van zowel mailbox als administratie, mail bounced krijg het dus retour omdat jullie mailbox vol zit of de mail als virus wordt aangemerkt.

Al twee jaar lang lopen jullie te kloten met administratie, schuiven premie en betalingen van polis naar polis en bij reclameren worden er zomaar andere bedragen uit de hoge hoed getoverd zonder enige uitleg hoe men aan de bedragen komt, als men iets beweerd moet je dit kunnen aantonen en als je het kunt aantonen kun je verklaren waar het mis is gegaan. Het enige wat Menzis tot dusver doet is een herhaling van hun mening weergeven. Wat echter opvalt in de door Menzis verstrekte overzichten is dat betalingen verdwijnen en dat eigen risico dubbel op de overzichten vermeld worden 340 terwijl er tweemaal 170 is betaald daarnaast 39,26 eigen risico terwijl in okt 2011 er maar zo een bedrag van 119 euro is verdwenen.

Ben er nu ook wel klaar mee en zal een klacht indienen bij het SKGZ bovendien indien Menzis een rechtsgang voorstaat kan ik mij daar direct in vinden omdat de rechter recht moet spreken en daardoor direct jurisprudentie ontstaat voor anderen!!

Gesloten