LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fit for free! pasje inleveren
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 14 jun 2012 11:22
Fit for free! pasje inleveren
Hallo allemaal
heb een vraag namens mijn vriend.
Mijn vriend is een jaar lid geweest van fit for free. tussendoor optijd opgezegd en toen moesten we natuurlijk die pas inleveren na de beeindigingsdatum. Hij dacht dat hij hem kwijt was en daarom hebben we (na lang zoeken) zo'n nieuwe pas aangeschaft en daarvoor dus die 25 euro betaalt en die moest dan ook gelijk weer ingeleverd worden. (nieuwe pasje hebben we dus nooit gezien).
Nu vinden we net 1 maand later alsnog het oude pasje.... heb fit for free gemaild of ik dan niet nog dit pasje kon inleveren en dan die 25 euro terug kon krijgen.
dit kreeg ik terug:
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas moeten wij u aangeven dat het niet meer mogelijk is om de afkoopsom van €25,00 terug te krijgen. Toen u de pas afkocht hadden wij nog een periode waarin dit wel mogelijk was en dat zou dan binnen 2 weken moeten zijn. U hebt de pas op 8 mei afgekocht, waardoor dit buiten de periode van 2 weken ligt.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met sportieve groet,
weet iemand nu of hun in hun gelijk staan en ik het hierbij moet laten?? of dat ik alsnog kan proberen die 25 euro terug te krijgen.. want volgens mij kan ik met deze pas dus ook alsnog gebruik maken van alle kortingen..
alvast bedankt voor jullie hulp!!
heb een vraag namens mijn vriend.
Mijn vriend is een jaar lid geweest van fit for free. tussendoor optijd opgezegd en toen moesten we natuurlijk die pas inleveren na de beeindigingsdatum. Hij dacht dat hij hem kwijt was en daarom hebben we (na lang zoeken) zo'n nieuwe pas aangeschaft en daarvoor dus die 25 euro betaalt en die moest dan ook gelijk weer ingeleverd worden. (nieuwe pasje hebben we dus nooit gezien).
Nu vinden we net 1 maand later alsnog het oude pasje.... heb fit for free gemaild of ik dan niet nog dit pasje kon inleveren en dan die 25 euro terug kon krijgen.
dit kreeg ik terug:
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas moeten wij u aangeven dat het niet meer mogelijk is om de afkoopsom van €25,00 terug te krijgen. Toen u de pas afkocht hadden wij nog een periode waarin dit wel mogelijk was en dat zou dan binnen 2 weken moeten zijn. U hebt de pas op 8 mei afgekocht, waardoor dit buiten de periode van 2 weken ligt.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met sportieve groet,
weet iemand nu of hun in hun gelijk staan en ik het hierbij moet laten?? of dat ik alsnog kan proberen die 25 euro terug te krijgen.. want volgens mij kan ik met deze pas dus ook alsnog gebruik maken van alle kortingen..
alvast bedankt voor jullie hulp!!
Re: Fit for free! pasje inleveren
Ja ze staan in hun gelijk. Het is de verantwoordelijkheid van jouw vriend om zijn pas niet kwijt te raken en ze hebben hem ook nog 2 weken speling gegeven mocht de pas toch nog boven water komen.
Lijkt mij dat de pas niet meer te gebruiken is omdat het abo is opgezegd.
Lijkt mij dat de pas niet meer te gebruiken is omdat het abo is opgezegd.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Fit for free! pasje inleveren
sorry maar ik moet saphora toch echt gelijk geven!
hoe lang wilt u de tijd hebben om als nog iets in te kunnen leveren?
ze zijn al ruim in de tijd geweest dus....sorry...
hoe lang wilt u de tijd hebben om als nog iets in te kunnen leveren?
ze zijn al ruim in de tijd geweest dus....sorry...
Re: Fit for free! pasje inleveren
horseloverc
Als het goed is, staat deze regeling gewoon in de algemene voorwaarden van dit bedrijfje.
Maxiem.
Als het goed is, staat deze regeling gewoon in de algemene voorwaarden van dit bedrijfje.
Maxiem.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 jul 2012 12:38
Re: Fit for free! pasje inleveren
Het is 1 grote administratieve Chaos bij Fit For Free. Ik heb reeds in januari mijn pasje ingeleverd (abbo liep nog tot maart) en kreeg toen een votje (bonnetje) mee wat als bewijs zou dienen (pas werd daar gelijk in de prullenbak gegooid).
Vanaf april wordt er maandelijks nog €2,95 van mijn rekening afgeschreven. Eerst een email gestuurd, hier hoorde ik niets op. Vervolgens meerdere brieven gestuurd, ook hierop geen reactie. Als ik belde moest ik maar wachten want mijn brieven en mails zouden vanzelf behandeld gaan worden. Uit eindelijk na RUIM twee en halve maand, krijg ik een antwoord op mijn eerste mail. Hierin staat dat ik mijn pas volgens hun administratie niet ingeleverd heb en of ik even het bonnetje kan opsturen die gegeven is bij inlevering. Dat bonnetje is bij mij natuurlijk ook ergens op de grote hoop verdwenen en kan ik momenteel nergens meer vinden (na 7 maanden, duhh).
Vandaag maar weer is gebeld, wordt halvewege het gesprek (toen het bij mij al redelijk me neus uit kwam over hoe ik behandeld werd door de dame van de klantenservice) de hoorn er gewoon op gegooit. Strekking van het verhaal was dat ik maar gewoon de afkoopsom van € 25 moet betalen en € 2,95 over de afgelopen maanden en verder mijn mond moet houden en gewoon betalen.
Ik heb inmiddels de incasso's terug laten boeken en een blokkade geplaatst, zodat ze niet meer kunnen afschrijven.
Ik vind het een principe kwestie worden en zal de zaak overdragen aan mijn rechtsbijstandsverzekering.
wordt vervolgd,
1 tip, betaal wat meer per maand bij een echte sportschool.
Met Sportieve groet (zoals ze zelf bij iedere afschrijving vermelden)
Vanaf april wordt er maandelijks nog €2,95 van mijn rekening afgeschreven. Eerst een email gestuurd, hier hoorde ik niets op. Vervolgens meerdere brieven gestuurd, ook hierop geen reactie. Als ik belde moest ik maar wachten want mijn brieven en mails zouden vanzelf behandeld gaan worden. Uit eindelijk na RUIM twee en halve maand, krijg ik een antwoord op mijn eerste mail. Hierin staat dat ik mijn pas volgens hun administratie niet ingeleverd heb en of ik even het bonnetje kan opsturen die gegeven is bij inlevering. Dat bonnetje is bij mij natuurlijk ook ergens op de grote hoop verdwenen en kan ik momenteel nergens meer vinden (na 7 maanden, duhh).
Vandaag maar weer is gebeld, wordt halvewege het gesprek (toen het bij mij al redelijk me neus uit kwam over hoe ik behandeld werd door de dame van de klantenservice) de hoorn er gewoon op gegooit. Strekking van het verhaal was dat ik maar gewoon de afkoopsom van € 25 moet betalen en € 2,95 over de afgelopen maanden en verder mijn mond moet houden en gewoon betalen.
Ik heb inmiddels de incasso's terug laten boeken en een blokkade geplaatst, zodat ze niet meer kunnen afschrijven.
Ik vind het een principe kwestie worden en zal de zaak overdragen aan mijn rechtsbijstandsverzekering.
wordt vervolgd,
1 tip, betaal wat meer per maand bij een echte sportschool.
Met Sportieve groet (zoals ze zelf bij iedere afschrijving vermelden)
Re: Fit for free! pasje inleveren
niet alleen die tip is goud waard..
maar ook mijn tip...
bewaar dat "vodje"gewoon aan t prikbord tot je zeker weet dat het 100% afgerond is (dus dat er ook geen geld van je rekening afgehaald wordt)
heb ik ook gedaan en mn partner idem dito (en doe dat met elke abbo)
daardoor op dat gebied nooit problemen
voor ts.. helaas.. ben met de rest eens..
maar ook mijn tip...
bewaar dat "vodje"gewoon aan t prikbord tot je zeker weet dat het 100% afgerond is (dus dat er ook geen geld van je rekening afgehaald wordt)
heb ik ook gedaan en mn partner idem dito (en doe dat met elke abbo)
daardoor op dat gebied nooit problemen
voor ts.. helaas.. ben met de rest eens..
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Fit for free! pasje inleveren
Ja idd altijd alles bewaren.
Ik heb een speciale map hoor voor dat soort dingen..
Mailtjes uitprinten wat over en weer gaat bv naar een provider ,geef even een voorbeeld ,altijd alles bewaren,
Ik weet nietbof je ver komt ,eerlijk gezegd jou woordt tegen dat van hun.
Ik heb een speciale map hoor voor dat soort dingen..
Mailtjes uitprinten wat over en weer gaat bv naar een provider ,geef even een voorbeeld ,altijd alles bewaren,
Ik weet nietbof je ver komt ,eerlijk gezegd jou woordt tegen dat van hun.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 aug 2012 16:30
Re: Fit for free! pasje inleveren
Fit for free..... stelletje oplichters
ook ik heb een heel vervelende ervaring met deze sportschool. Mij werd bij aanmelding in (het filiaal) Barendrecht verteld dat ik MAANDELIJKS kon opzeggen. Er stonden op dat moment meerdere werknemers achter de balie en niemand heeft dit gecorrigeerd.(als ik geweten had dat ik er voor een jaar aan vast zou zitten had ik dit nooit gedaan) Dus lid geworden en vervolgens op willen zeggen na drie maanden., wat niet ging. Ik mocht het pas een jaar later opzeggen. dus dat was in mei jongstleden.
Nu bleek dat fit for free sinds mei 2012 steeds 2,95 per maand van mijn rekening afschrijft…?? Hen hierover gebeld,en na 10 minuten te hebben gewacht (a 40 cent per minuut ) vertelde men mij doodleuk dat dat is omdat ik mijn pasje niet heb ingeleverd en dat ze dit zullen blijven innen totdat ik het pasje teruggebracht heb. Nooit geweten, maar bleek in de kleine lettertjes te hebben gestaan volgens de telefoniste. (fijn dat ze je daar na opzegging niet even van op de hoogte brengen) Ik hoop dat ik het pasje nog kan vinden. Ik mocht het ook afkopen voor 25 euro!! + die vijf maanden die ik er al voor betaald heb komt dat op 40 euro + 4 euro telefoongesprek…… en dat voor een plastic pasje….. wat een WAARDELOOS bedrijf is dit. Ik kan het iedereen afraden!!!
Ik voel me echt Ontzettend genaaid, met name doordat mij Letterlijk is gezegd dit lidmaatschap maandelijks te kunnen opzeggen. Wat een dieven!!!!
Boycotten die handel!!
ook ik heb een heel vervelende ervaring met deze sportschool. Mij werd bij aanmelding in (het filiaal) Barendrecht verteld dat ik MAANDELIJKS kon opzeggen. Er stonden op dat moment meerdere werknemers achter de balie en niemand heeft dit gecorrigeerd.(als ik geweten had dat ik er voor een jaar aan vast zou zitten had ik dit nooit gedaan) Dus lid geworden en vervolgens op willen zeggen na drie maanden., wat niet ging. Ik mocht het pas een jaar later opzeggen. dus dat was in mei jongstleden.
Nu bleek dat fit for free sinds mei 2012 steeds 2,95 per maand van mijn rekening afschrijft…?? Hen hierover gebeld,en na 10 minuten te hebben gewacht (a 40 cent per minuut ) vertelde men mij doodleuk dat dat is omdat ik mijn pasje niet heb ingeleverd en dat ze dit zullen blijven innen totdat ik het pasje teruggebracht heb. Nooit geweten, maar bleek in de kleine lettertjes te hebben gestaan volgens de telefoniste. (fijn dat ze je daar na opzegging niet even van op de hoogte brengen) Ik hoop dat ik het pasje nog kan vinden. Ik mocht het ook afkopen voor 25 euro!! + die vijf maanden die ik er al voor betaald heb komt dat op 40 euro + 4 euro telefoongesprek…… en dat voor een plastic pasje….. wat een WAARDELOOS bedrijf is dit. Ik kan het iedereen afraden!!!
Ik voel me echt Ontzettend genaaid, met name doordat mij Letterlijk is gezegd dit lidmaatschap maandelijks te kunnen opzeggen. Wat een dieven!!!!
Boycotten die handel!!
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Fit for free! pasje inleveren
Of je leest de voorwaarden gewoon goed,en je gaat toch niet zeggen dat jenu pas zag ,dat er vanaf mei ,geld afgehouden werd"
Re: Fit for free! pasje inleveren
Fijn dat je even leest VOOR je je poot onder een contract zet.(fijn dat ze je daar na opzegging niet even van op de hoogte brengen)
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 14 jun 2012 11:22
Re: Fit for free! pasje inleveren
dit onderwerp mag allang een slotje hebben wat mij betreft!
Re: Fit for free! pasje inleveren
@jackieshot,
staat gewoon in de voorwaarden hoor dat je voor minimaal een jaar lid moet worden. Dus volgende keer eerst ff lezen voordat je een contract aangaat.
staat gewoon in de voorwaarden hoor dat je voor minimaal een jaar lid moet worden. Dus volgende keer eerst ff lezen voordat je een contract aangaat.
Re: Fit for free! pasje inleveren
wat een WAARDELOOS bedrijf is dit.
Ik kan het iedereen afraden!!!
Het is geen waardeloos bedrijf, jij bent een waardeloze klant!
(en nu wachten op de opmerking dat ik daar werk)
Het is geen waardeloos bedrijf, jij bent een waardeloze klant!
(en nu wachten op de opmerking dat ik daar werk)
Re: Fit for free! pasje inleveren
Hoi allemaal,
Twee jaar geleden lid geworden bij Fit for Free. Helaas kreeg ik zo'n blessure dat ik niet meer kon sporten, gebeld met FFF, maar helaas een lidmaatschap voor een heel jaar en dat kon niet worden opgeheven.
Voor alle duidelijkheid..ik had nooit gesport bij Fit For Free! Helaas maar dat hele jaar heb ik mijn contributie betaald en op tijd opgezegd. Mijn pas (die ik nooit had gebruikt) ben ik kwijt geraakt of weggegooid. Nu betaal ik al meer dan anderhalf jaar € 2,95 voor mijn pasje . Toen ik daar achter kwam heb ik gebeld met de klantenservice van FFF en werd daar heel onbeschoft behandeld door medewerker Richard van de call service. Na 10 min. discussie was hij eindelijk bereid door te geven de afschrijvingen te stoppen. Helaas tot mijn verbazing gingen die gewoon door. Nu heb ik drie maanden afschrijving kunnen storneren en een blokkade op het rekeningnummer van Fit For Free. Maar zij laten zich niet stoppen ik heb nu een brief gekregen dat ik een schuld heb van € 14,90 en dat het wordt doorgezonden naar de deurwaarde. Ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen, maar sta open voor een goed advies.
Mvg, Eljee
Twee jaar geleden lid geworden bij Fit for Free. Helaas kreeg ik zo'n blessure dat ik niet meer kon sporten, gebeld met FFF, maar helaas een lidmaatschap voor een heel jaar en dat kon niet worden opgeheven.
Voor alle duidelijkheid..ik had nooit gesport bij Fit For Free! Helaas maar dat hele jaar heb ik mijn contributie betaald en op tijd opgezegd. Mijn pas (die ik nooit had gebruikt) ben ik kwijt geraakt of weggegooid. Nu betaal ik al meer dan anderhalf jaar € 2,95 voor mijn pasje . Toen ik daar achter kwam heb ik gebeld met de klantenservice van FFF en werd daar heel onbeschoft behandeld door medewerker Richard van de call service. Na 10 min. discussie was hij eindelijk bereid door te geven de afschrijvingen te stoppen. Helaas tot mijn verbazing gingen die gewoon door. Nu heb ik drie maanden afschrijving kunnen storneren en een blokkade op het rekeningnummer van Fit For Free. Maar zij laten zich niet stoppen ik heb nu een brief gekregen dat ik een schuld heb van € 14,90 en dat het wordt doorgezonden naar de deurwaarde. Ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen, maar sta open voor een goed advies.
Mvg, Eljee
Re: Fit for free! pasje inleveren
Betalen, nieuw pasje kopen en dat inleveren.
Re: Fit for free! pasje inleveren
Sorry hoor maar het is toch je eigen schuld dat je je pasje kwijtraakt! Beetje abnormaal dat je zo`n pasje gewoon kwijtraakt. FFF kan daar ook niks aan doen, de regels bij aangaan abo zijn heel duidelijk.
Re: Fit for free! pasje inleveren
Fit For Free het zijn ordinaire oplichters
SEPHORA 30 ...ongetwijfeld werknemer van FFF lees het bericht eens goed ...Ik heb 2,5 jaar betaald en NOOIT gesport door omstandigheden. Denk je dat het pasje nu nog niet genoeg betaald is??
Antwoord van de klantenservive van Fit For Free
NEE ..dit Blijven wij desnoods uw hele leven doen. Dit zijn dus oplichters en daar zou zou wat aan gedaan moeten worden. Ik denk dat er heel veel mensen gedupeerd worden door FFF
SEPHORA 30 ...ongetwijfeld werknemer van FFF lees het bericht eens goed ...Ik heb 2,5 jaar betaald en NOOIT gesport door omstandigheden. Denk je dat het pasje nu nog niet genoeg betaald is??
Antwoord van de klantenservive van Fit For Free
NEE ..dit Blijven wij desnoods uw hele leven doen. Dit zijn dus oplichters en daar zou zou wat aan gedaan moeten worden. Ik denk dat er heel veel mensen gedupeerd worden door FFF
Re: Fit for free! pasje inleveren
Daar gaan we weer...Eljee schreef:SEPHORA 30 ...ongetwijfeld werknemer van FFF
Re: Fit for free! pasje inleveren
vraag de algemene voorwaarden op, lees die door en handel zoals er staat aangegeven wat u moet doen als het pasje zoek raakt
er woont ook nog iemand op dit forum die iets weet over wetteksten
misschien die dat die kan vertellen wat te doen als er niets in de algemene voorwaarden staat over een vermist pasje
met mijn boerenverstand zou ik zeggen dat u dan niets verschuldigd bent, maar ik ben wel vaker verbaasd geweest over rechterlijke uitspraken
[bijna altijd trouwens]
mijn gevoel voor rechtvaardigheid lijkt vaak af te wijken van het begrip recht
er woont ook nog iemand op dit forum die iets weet over wetteksten
misschien die dat die kan vertellen wat te doen als er niets in de algemene voorwaarden staat over een vermist pasje
met mijn boerenverstand zou ik zeggen dat u dan niets verschuldigd bent, maar ik ben wel vaker verbaasd geweest over rechterlijke uitspraken
[bijna altijd trouwens]
mijn gevoel voor rechtvaardigheid lijkt vaak af te wijken van het begrip recht
Re: Fit for free! pasje inleveren
Wie kan mij een bedrijf noemen waar ze € 25,- euro rekenen voor een vervangend pasje? De handeling die ze ervoor moeten uitvoeren is. Nieuw pasje pakken, activeren en klaar is kees. €25,- voor een nieuw pasje is gewoon ronduit Schandalig. Beste Radar kunnen jullie dit bedrijf een keer in jullie uitzending behandelen? Ze hebben bij FFF nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord.