Slechte Service webshop Belcompany
Geplaatst: 14 jun 2012 12:19
Via Belcompany website op 26 mei de witte IPad New 32 gb besteld en deze netjes betaald en hier een bevestiging van ontvangen. Op 30 mei gebeld voor een bezorgafspraak de volgende dag tussen 8 en 13 uur. Er is echter nooit iets geleverd en na een telefoontje naar de klantenservice is duidelijk geworden dat de bestelling nooit bij de koerier terecht is gekomen door een systeemfout en dat dit onderzocht zou worden.
Vervolgens dagelijks de klantenservice gebeld en langs gegaan bij de winkel in de hoop iets over de status van mijn bestelling te horen te krijgen, echter zonder succes. Na op vrijdag 8 juni wederom 2 keer gebeld te hebben, wordt aangegeven dat het probleem is opgelost, maar dat de IPad niet op voorraad is en in de loop van volgende week (week 24) binnenkomt en ik dan opgebeld zal worden. Dat ik gebeld wordt, is mij na elk telefoongesprek medegedeeld, maar ik ben echter nooit gebeld.
Deze week (week 24) wederom dagelijks contact gehad met de klantenservice en nu blijkt opeens dat over de voorraad niets over bekend is. Het technisch mankement zou nog steeds voortduren en het zou weer doorgegeven worden aan 'de teamleider' zodat deze op zijn beurt weer de afdeling IT op de hoogte zou stellen. De afdeling IT zou op zijn beurt mijn bestelling er handmatig in moeten zetten.
Vanochtend (14 juni) contact met de klantenservice gehad en aangegeven dat ik mijn bestelling wil annuleren en graag mijn geld teruggestort wil op mijn rekening, omdat het eea mij te lang duurt en ik niet normaal behandeld word. Zij hebben mij aangegeven dat dit weer naar 'de teamleider' wordt doorgezet en dat deze vervolgens de bestelling op geannuleerd zet en ik hier vervolgens een bevestiging van krijg. In die mail schijnt ook te staan dat ik mijn geld binnen enkele werkdagen op mijn rekening kan verwachten. Doordat ik dit niet heel erg vertrouw heb ik ook een mail gestuurd naar '[email protected]' met de vraag of zij mijn annulering kunnen bevestigen. Niet dat zij ooit op een mail reageren, maar je weet maar nooit.
Wie heeft er nog meer dergelijke ervaringen met BelCompany? Wat kan ik nog meer doen dan afwachten? Wat ik eigenlijk al 3 weken doe.
Vervolgens dagelijks de klantenservice gebeld en langs gegaan bij de winkel in de hoop iets over de status van mijn bestelling te horen te krijgen, echter zonder succes. Na op vrijdag 8 juni wederom 2 keer gebeld te hebben, wordt aangegeven dat het probleem is opgelost, maar dat de IPad niet op voorraad is en in de loop van volgende week (week 24) binnenkomt en ik dan opgebeld zal worden. Dat ik gebeld wordt, is mij na elk telefoongesprek medegedeeld, maar ik ben echter nooit gebeld.
Deze week (week 24) wederom dagelijks contact gehad met de klantenservice en nu blijkt opeens dat over de voorraad niets over bekend is. Het technisch mankement zou nog steeds voortduren en het zou weer doorgegeven worden aan 'de teamleider' zodat deze op zijn beurt weer de afdeling IT op de hoogte zou stellen. De afdeling IT zou op zijn beurt mijn bestelling er handmatig in moeten zetten.
Vanochtend (14 juni) contact met de klantenservice gehad en aangegeven dat ik mijn bestelling wil annuleren en graag mijn geld teruggestort wil op mijn rekening, omdat het eea mij te lang duurt en ik niet normaal behandeld word. Zij hebben mij aangegeven dat dit weer naar 'de teamleider' wordt doorgezet en dat deze vervolgens de bestelling op geannuleerd zet en ik hier vervolgens een bevestiging van krijg. In die mail schijnt ook te staan dat ik mijn geld binnen enkele werkdagen op mijn rekening kan verwachten. Doordat ik dit niet heel erg vertrouw heb ik ook een mail gestuurd naar '[email protected]' met de vraag of zij mijn annulering kunnen bevestigen. Niet dat zij ooit op een mail reageren, maar je weet maar nooit.
Wie heeft er nog meer dergelijke ervaringen met BelCompany? Wat kan ik nog meer doen dan afwachten? Wat ik eigenlijk al 3 weken doe.