Pagina 1 van 1
groupon
Geplaatst: 14 jun 2012 15:03
door mis76
ik krijg geen contact meer met groupon. heb bon gekocht voor massage maar wil er van af. dit was eerder geen probleem en gewoon op mijn bankrekening gestort! maar ze reageren nu helemaal nergens meer op! niet per email wel 10 tot 15 stuks verstuurd en ook niet per telefoon wordt ook niet opgenomen.
hoe krijg ik nu mijn 39 euro terug..
Re: groupon
Geplaatst: 14 jun 2012 15:21
door bpb2012
Hallo Mis76,
Je ben goed begonnen. Plaats inderdaad hier een berichtje, maar ook op bijvoorbeeld klacht.nl en andere consumentensites.
Sabine van Groupon zal haar standaard antwoord er straks wel onder zetten.
Maar belangrijker: Zoek even met de zoekfunctie op deze site de juiste voorbeeldbrief erbij, vul deze in en stel Groupon in gebreke!
Mailen en bellen naar groupon heeft geen zin. Ze zullen proberen vol te houden met niet antwoorden, uitstellen en dan weer niet antwoorden tot je het zelf opgeeft. Neem in ieder geval geen genoegen met de zogenaamde credits die ze eerst zullen proberen aan te bieden.
Met vriendelijke groet,
Bpb2012
Re: groupon
Geplaatst: 14 jun 2012 18:14
door MAXIEM
mis76
Je schrijft:
heb bon gekocht voor massage maar wil er van af
Dat dat vroeger wel ging was gebaseerd op een coulanceregeling. Nu heb je gewoon een deal gesloten die je niet wilt verzilveren. Dat is jouw probleem en niet het probleem van Groupon.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Re: groupon
Geplaatst: 14 jun 2012 18:26
door sephora30
Waarom wil je hem niet meer?
Re: groupon
Geplaatst: 14 jun 2012 18:26
door berndv
bpb2012 schreef:.
Maar belangrijker: Zoek even met de zoekfunctie op deze site de juiste voorbeeldbrief erbij, vul deze in en stel Groupon in gebreke!
Waarmee zijn ze in gebreke dan? TS heeft iets gekocht maar heeft zich bedacht, dat is een gebrek van TS, niet van groupon.
Re: groupon
Geplaatst: 15 jun 2012 09:35
door bpb2012
In ieder geval door niet te reageren op iedere vorm van communicatie.
Maar inderdaad is mijn conclusie (in dit geval) misschien wat voorbarig. Laten we even wachten tot TS aangeeft waarom deze van de bon af wil.
Re: groupon
Geplaatst: 19 jun 2012 13:51
door Groupon.nl
Beste mis76,
Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via
[email protected] of telefonisch op 020 435 0369.
Als je mailt kan het helaas een aantal dagen duren voordat je antwoord hebt, maar per telefoon zijn we op dit moment direct te bereiken.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Re: groupon
Geplaatst: 29 jun 2012 15:54
door Pizza_heidi
Ik heb te lang moeten wachten op mijn Hair remover. Deze zou na 5 weken ongeveer geleverd worden. Na 11 weken nog niks ontvangen. Groupon 2 x gemaild, en geen antwoord (nu een week geleden). Bij radar hun telefoonnummer gevonden, gebeld en werd netjes geholpen. Het product word niet geleverd, en zij hebben een ultimatum aan de leverancier gesteld. Deze is dat niet nagekomen, dus ik krijg mijn geld netjes terug. Dat de leverancier zijn afspraken niet nakomt, daar kan groupon niets aan doen. Hij gaf inderdaad toe dat ze achterliggen met de mail-beantwoording.
Dat is een puntje wat ze zouden kunnen verbeteren. En ook een telefoonnummer vermelden op hun website.
Verder ben ik netjes geholpen, het staat nog wel niet op mijn bankrekening, maar dat komt vast goed. Zo niet.... horen jullie nog van me!
Re: groupon
Geplaatst: 06 jul 2012 22:40
door Zante
Groupon blijkt inderdaad niet bepaald een klantvriendelijk bedrijf. Ook ik kreeg geen reactie op mijn e-mails. Ik heb daarom m'n mails meerdere keren verzonden naar
[email protected]. Toen dat niet hielp heb ik dezelfde mail verzonden naar:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Blijkbaar vonden ze mij uiteindelijk net zo irritant als ik hun, want uiteindelijk kon er een antwoord af. Applaus!
De volgende tekst mag absoluut van de site af:
Net als jij hebben wij ook genoeg van te lange wachttijden, eindeloos bellen voordat je eindelijk in contact komt met een contactpersoon of dat je dagen moet wachten voordat je mailtje beantwoord wordt. Als je met ons contact opneemt doen wij er alles aan om je ook echt te helpen… en we doen het snel.
Je kan ons e-mailen of gewoon bellen tijdens kantooruren (werkdagen 9 uur - 18 uur). Wij staan klaar voor je vragen en helpen je graag!
Re: groupon
Geplaatst: 06 jul 2012 22:43
door Zante
MAXIEM schreef:mis76
Je schrijft:
heb bon gekocht voor massage maar wil er van af
Dat dat vroeger wel ging was gebaseerd op een coulanceregeling. Nu heb je gewoon een deal gesloten die je niet wilt verzilveren. Dat is jouw probleem en niet het probleem van Groupon.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... op_afstand
Geldt ook op de Groupon deals.
Koopt u een product op afstand? Bijvoorbeeld via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus? Dan hebt u bijna altijd recht op een bedenktijd. Hieronder leest u daar meer over.
Wat is een bedenktijd?
De bedenktijd is een periode waarin u kunt beslissen dat u het product toch niet wilt kopen. U kunt het dan terugsturen. U hoeft niet te vertellen waarom u het product niet wilt. Een bedenktijd noemen we ook wel een zichttermijn of een bedenktermijn. Als u binnen de bedenktijd een product terugstuurt moet de verkoper u binnen dertig dagen terugbetalen. Moet u lang op uw geld wachten? Gebruik dan onze voorbeeldbrief.
Voorbeeldbrief - Webwinkel betaalt geld niet terug
Re: groupon
Geplaatst: 06 jul 2012 22:45
door Zante
berndv schreef:bpb2012 schreef:.
Maar belangrijker: Zoek even met de zoekfunctie op deze site de juiste voorbeeldbrief erbij, vul deze in en stel Groupon in gebreke!
Waarmee zijn ze in gebreke dan? TS heeft iets gekocht maar heeft zich bedacht, dat is een gebrek van TS, niet van groupon.
Wet kopen op afstand. Als TS zich binnen de termijn bedenkt en van de koop af wil en Groupon verzuimt geld terug te geven, blijft Groupon wel degelijk in gebreke.
Re: groupon
Geplaatst: 06 jul 2012 22:49
door MAXIEM
Zante
De volgende tekst mag absoluut van de site af:
Net als jij hebben wij ook genoeg van te lange wachttijden, eindeloos bellen voordat je eindelijk in contact komt met een contactpersoon of dat je dagen moet wachten voordat je mailtje beantwoord wordt. Als je met ons contact opneemt doen wij er alles aan om je ook echt te helpen… en we doen het snel.
Je kan ons e-mailen of gewoon bellen tijdens kantooruren (werkdagen 9 uur - 18 uur). Wij staan klaar voor je vragen en helpen je graag!
Staat dat werkelijk op hun site (de site van Groupon dus?)
Als dat zo is, dan plaatst dat de vele negatieve berichten over dit bedrijfje op de verschillen consumentenfora, wel in een heel vreemd daglicht!
Maxiem.
Re: groupon
Geplaatst: 07 jul 2012 14:12
door tulpenmarijntje
Dit bericht is verwijderd wegens overtreden van de gedragsregels
Re: groupon
Geplaatst: 10 jul 2012 13:13
door Pizza_heidi
Pizza_heidi schreef:Ik heb te lang moeten wachten op mijn Hair remover. Deze zou na 5 weken ongeveer geleverd worden. Na 11 weken nog niks ontvangen. Groupon 2 x gemaild, en geen antwoord (nu een week geleden). Bij radar hun telefoonnummer gevonden, gebeld en werd netjes geholpen. Het product word niet geleverd, en zij hebben een ultimatum aan de leverancier gesteld. Deze is dat niet nagekomen, dus ik krijg mijn geld netjes terug. Dat de leverancier zijn afspraken niet nakomt, daar kan groupon niets aan doen. Hij gaf inderdaad toe dat ze achterliggen met de mail-beantwoording.
Dat is een puntje wat ze zouden kunnen verbeteren. En ook een telefoonnummer vermelden op hun website.
Verder ben ik netjes geholpen, het staat nog wel niet op mijn bankrekening, maar dat komt vast goed. Zo niet.... horen jullie nog van me!
10-07-2012 Hmpf, niet dus, vandaag maar weer eens gebeld, was geen notitie dat het teruggestort zou worden, maar ging ze alsnog doen.
Heb er nu wel direct een bevestiging van gehad, dus heb nog wel vertrouwen... een beetje
Re: groupon
Geplaatst: 13 jul 2012 16:07
door Pizza_heidi
Centjes netjes terug gehad!