Onderzoek naar klachtafhandeling via Twitter
Geplaatst: 14 jun 2012 15:52
Hallo,
Ik ben Rik, student Bedrijfskunde aan de Radboud Universiteit Nijmegen.
Zoals misschien bekend is starten steeds meer bedrijven een webcare service via Twitter. Als je een klacht hebt kun je deze via Twitter kenbaar maken aan de medewerkers op de webcare afdeling en zij proberen je zo snel mogelijk te helpen. In het kader van mijn afstudeeronderzoek heb ik een enquête gemaakt voor mensen die ervaring hebben met deze webcare service. Mocht je dus geen ervaring hebben met het klagen via Twitter, dan is dit onderzoek helaas niet voor jou geschikt.
Degene die wel eens hebben geklaagd via Twitter zouden mij erg kunnen helpen bij het afronden van mijn studie. Het invullen van de vragenlijst zal normaal gesproken niet meer dan 5 minuten van je tijd kosten. De antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld.
De link: http://fmru.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0Ur2Q2js8lG0PBO
Alvast bedankt!
Ik ben Rik, student Bedrijfskunde aan de Radboud Universiteit Nijmegen.
Zoals misschien bekend is starten steeds meer bedrijven een webcare service via Twitter. Als je een klacht hebt kun je deze via Twitter kenbaar maken aan de medewerkers op de webcare afdeling en zij proberen je zo snel mogelijk te helpen. In het kader van mijn afstudeeronderzoek heb ik een enquête gemaakt voor mensen die ervaring hebben met deze webcare service. Mocht je dus geen ervaring hebben met het klagen via Twitter, dan is dit onderzoek helaas niet voor jou geschikt.
Degene die wel eens hebben geklaagd via Twitter zouden mij erg kunnen helpen bij het afronden van mijn studie. Het invullen van de vragenlijst zal normaal gesproken niet meer dan 5 minuten van je tijd kosten. De antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld.
De link: http://fmru.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0Ur2Q2js8lG0PBO
Alvast bedankt!