LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CanalDigitaal
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
CanalDigitaal
De klantenservice van CanalDigitaal is werkelijk bagger.
Op astra3 krijg ik de gecodeerde zenders niet, alleen geluid
enkele keren gebeld, krijg ik een vaag andwoord
1 keer werd ik na div. mails terug gebeld,het probleem lag bij mij,
niet bij hun.moest de ontvanger maar naar fabrieks instellingen zetten,
en de zenderlijst opnieuw laten zoeken.
Dit is het laatste mailtje wat ik terug kreeg van CanalDigitaal:U hebt op 12-6-2012 om 12:31:57 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Bedankt voor uw email van 12-06-2012.
U geeft aan u onze adviezen heeft opgevolgt, maar het probleem nog niet is opgelost.
U geeft aan dat u op de gecodeerde zenders geen beeld heeft, maar wel geluid. Hierom raden we u aan de ontvanger van de stroom te halen met de stekker eruit, en tevens de smartcard ui te de ontvanger te halen. Na 10 minuten steekt u alles weer terug in.
Als het goed is zal de ontvanger opnieuw gaan opstarten en dient hij beeld en geluid te geven op de zenders waar u recht op heeft. Indien dit niet het geval is, dient de software op de ontvanger vernieuwd te worden met de nieuwste versie. Dit kan uitgevoerd worden op de ontvanger zelf met de handleiding van deze ontvanger. Ook vragen we u of u wel een gecertificeerde Ci-module gebruikt voor deze ontvanger.
We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden
Voorgaande mailwisseling:
Beste mensen van CanalDigital
Vorige week dinsdag 05-06-2011 een medewerker van u aan de telefoon gehad.
Alles uit gelegd, en het advies was de ontvanger resetten naar fabrieks instellingen,
en de zenders opnieuw inladen. of de kaart in een andere ontvanger opwaarderen.
Alles geprobeerd, niets helpt, mijn dealer naar de ontvanger en cam laten kijken,
alles in orde bevonden. Ook het signaal was meer dan voldoende.
maar nog steeds geen beeld op de gecodeerde kanalen, alleen geluid.
Ongecodeerde kanalen werken perfect.
Ik geef u 1 week de tijd om het op te lossen. Bij het in gebreke blijven wordt het abonnement opgezegd,
en de gemaakte kosten op u verhaalt.
Nog meer mensen problemen met CanalDigitaal over de klanten servise
Op astra3 krijg ik de gecodeerde zenders niet, alleen geluid
enkele keren gebeld, krijg ik een vaag andwoord
1 keer werd ik na div. mails terug gebeld,het probleem lag bij mij,
niet bij hun.moest de ontvanger maar naar fabrieks instellingen zetten,
en de zenderlijst opnieuw laten zoeken.
Dit is het laatste mailtje wat ik terug kreeg van CanalDigitaal:U hebt op 12-6-2012 om 12:31:57 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Bedankt voor uw email van 12-06-2012.
U geeft aan u onze adviezen heeft opgevolgt, maar het probleem nog niet is opgelost.
U geeft aan dat u op de gecodeerde zenders geen beeld heeft, maar wel geluid. Hierom raden we u aan de ontvanger van de stroom te halen met de stekker eruit, en tevens de smartcard ui te de ontvanger te halen. Na 10 minuten steekt u alles weer terug in.
Als het goed is zal de ontvanger opnieuw gaan opstarten en dient hij beeld en geluid te geven op de zenders waar u recht op heeft. Indien dit niet het geval is, dient de software op de ontvanger vernieuwd te worden met de nieuwste versie. Dit kan uitgevoerd worden op de ontvanger zelf met de handleiding van deze ontvanger. Ook vragen we u of u wel een gecertificeerde Ci-module gebruikt voor deze ontvanger.
We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden
Voorgaande mailwisseling:
Beste mensen van CanalDigital
Vorige week dinsdag 05-06-2011 een medewerker van u aan de telefoon gehad.
Alles uit gelegd, en het advies was de ontvanger resetten naar fabrieks instellingen,
en de zenders opnieuw inladen. of de kaart in een andere ontvanger opwaarderen.
Alles geprobeerd, niets helpt, mijn dealer naar de ontvanger en cam laten kijken,
alles in orde bevonden. Ook het signaal was meer dan voldoende.
maar nog steeds geen beeld op de gecodeerde kanalen, alleen geluid.
Ongecodeerde kanalen werken perfect.
Ik geef u 1 week de tijd om het op te lossen. Bij het in gebreke blijven wordt het abonnement opgezegd,
en de gemaakte kosten op u verhaalt.
Nog meer mensen problemen met CanalDigitaal over de klanten servise
Re: CanalDigitaal
Vallen we in herhaling? Of is 1 topic niet voldoende?
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigitaal
Sorry, zag dat het in de verkeerde forum zat
Re: CanalDigitaal
vandaag ook geprobeerd contact te krijgen met klantenservice, maar kreeg een grouw en snauw, niet te verstaan, de man had er echt zin in vandaag. vraag een was ik kon niet inloggen, is niet opgelost, kan het dus nog niet, en de gegevens kloppen.
vraag twee was, hoe kan het zijn, dat ik voor de basis € 10,95 betaal en voor de HDTV € 5,00 terwijl o.a. mijn vriendin 3 euro minder betaald voor het zelfde, en wij zijn al ruim 12 jaar bij canan degital. verder uitzoekend bleek dat er zelfs mensen zijn die € 3 of 4 euro meer betalenb voor het zelfde. dus verschillende prijzen voor het zelfde product.
ik moest dan laten afsluiten en weer opnieuw aansluiten was het advies, kosten afsluiten € 27,50 kosten aan sluiten
€ 60,00
canan degital
vraag twee was, hoe kan het zijn, dat ik voor de basis € 10,95 betaal en voor de HDTV € 5,00 terwijl o.a. mijn vriendin 3 euro minder betaald voor het zelfde, en wij zijn al ruim 12 jaar bij canan degital. verder uitzoekend bleek dat er zelfs mensen zijn die € 3 of 4 euro meer betalenb voor het zelfde. dus verschillende prijzen voor het zelfde product.
ik moest dan laten afsluiten en weer opnieuw aansluiten was het advies, kosten afsluiten € 27,50 kosten aan sluiten
€ 60,00
canan degital
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 jun 2009 18:01
Re: CanalDigitaal
Sinds vijf weken heb ik een nieuwe ontvanger van Canal Digitaal met nieuwe smartcard.
Sinds vijf weken kan ik alleen nog BVN ontvangen. (Verkeerde smartcard).
Alle problemen bij Canal Digitaalk bekend maar men onderneemt geen enkele actie.
Canal Digitaal heeft en monopolypositie en maakt daar veelvuldig misbruik van. Of Canal Digitaal reageert niet op klachten of wimpelt alle klachten af. Heb al die jaren hiervoor ook geen goede ontvangst gehad. Alles keurig aangekaart bij Canal Digitaal. Je mag het mooi uitzoeken.
Voor de vijfde week nu geen beeld!!!!!!!!.
CANALDIGITAAL verdient een ijskoude douche.
CANALDIGITAAL ECHT ASOCIAAL.
Sinds vijf weken kan ik alleen nog BVN ontvangen. (Verkeerde smartcard).
Alle problemen bij Canal Digitaalk bekend maar men onderneemt geen enkele actie.
Canal Digitaal heeft en monopolypositie en maakt daar veelvuldig misbruik van. Of Canal Digitaal reageert niet op klachten of wimpelt alle klachten af. Heb al die jaren hiervoor ook geen goede ontvangst gehad. Alles keurig aangekaart bij Canal Digitaal. Je mag het mooi uitzoeken.
Voor de vijfde week nu geen beeld!!!!!!!!.
CANALDIGITAAL verdient een ijskoude douche.
CANALDIGITAAL ECHT ASOCIAAL.
Re: CanalDigitaal
Waar is de oude smartcard dan gebleven?Ton1Jansen schreef:Sinds vijf weken heb ik een nieuwe ontvanger van Canal Digitaal met nieuwe smartcard.
Sinds vijf weken kan ik alleen nog BVN ontvangen. (Verkeerde smartcard).
Alle problemen bij Canal Digitaalk bekend maar men onderneemt geen enkele actie.
Wat bedoel je met verkeerde smartcard?
In vijf weken tijd helemaal niets opgelost?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 dec 2012 22:16
Re: CanalDigitaal
hier een kleine reactie van mijn ,
ik ben ook bezig met het opzeggen van mijn telefonisch contract van 30-07-2012 , bassis paket 10,95 per maand voor in mijn camper .
per mail haald niets uit ,telefoon ook niet nu stuur ik een brief voor opzegging van mijn bassis pakket .
Of iemand een ander idee voor mijn .
groetjes toon
ik ben ook bezig met het opzeggen van mijn telefonisch contract van 30-07-2012 , bassis paket 10,95 per maand voor in mijn camper .
per mail haald niets uit ,telefoon ook niet nu stuur ik een brief voor opzegging van mijn bassis pakket .
Of iemand een ander idee voor mijn .
groetjes toon
Re: CanalDigitaal
Het is duidelijk omschreven, hoe je moet opzeggen, en dat werkt ook.ag de kort schreef:hier een kleine reactie van mijn ,
ik ben ook bezig met het opzeggen van mijn telefonisch contract van 30-07-2012 , bassis paket 10,95 per maand voor in mijn camper .
per mail haald niets uit ,telefoon ook niet nu stuur ik een brief voor opzegging van mijn bassis pakket .
Of iemand een ander idee voor mijn .
groetjes toon
Ik zou niet weten, waarom het telefonisch niet werkt.
Om je abonnement op te zeggen, neem je telefonisch contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900 - 9323 (€ 0,15 p.min.).
Wij hanteren een contractperiode van één jaar. Heb je een Smartpack? Dan is je contractduur 2 jaar. Je hebt volgens onze algemene voorwaarden altijd een opzegtermijn van een maand (voor het einde van de contractdatum). Ben je uit contract? Dan kun je per maand opzeggen.
Re: CanalDigitaal
Beste Nevermind, graag leg ik U persoonlijk e.e.a. uit.nevermind schreef:Ik zou niet weten, waarom het telefonisch niet werkt.
Re: CanalDigitaal
G Lord schreef:Beste Nevermind, graag leg ik U persoonlijk e.e.a. uit.nevermind schreef:Ik zou niet weten, waarom het telefonisch niet werkt.
Laat het forum meelezen, je hebt het bericht ook hier geplaatst.