LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN heft alle aansluitingen ten onrechte op

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JacqvW

KPN heft alle aansluitingen ten onrechte op

Ongelezen bericht door JacqvW »

Na mijn verhuizing een hoop gesteggel om een telefoon/internet aansluiting te krijgen, na een maand heeft KPN alles van de een op de andere dag op. Blijkbaar had iemand anders op mijn adres een (zakelijke) aansluiting aangevraagd.

Eindeloze discussie hoe dit kon gebeuren. Uiteindelijk blijkt de fout bij KPN te liggen die een verkeerd adres heeft ingevoerd. Inmiddels is ook de zakelijke klant afgesloten.

Wij zitten beiden inmiddels 3 weken zonder telefoon en internet en zojuist ontving ik het bericht dat e.e.a. nog zeker 4 weken gaat duren.

Het is voor KPN wel mogelijk om een afsluiting binnen een dag te regelen en de klanten daar achteraf van in kennis te stellen, maar hun eigen fouten herstellen binnen 8 weken schijnt niet te kunnen.

Volgens een monteur is het een kwestie van de wijkcentrale programmeren, maar dan moeten eerst de particuliere markt en de zakelijke markt met elkaar gaan communiceren. Dat blijkt een onneembare barriere te zijn bij KPN.

crazyme

Re: KPN heft alle aansluitingen ten onrechte op

Ongelezen bericht door crazyme »

Aangetekend een schadeprocedure in gang zetten.

Wanneer er geen technische belemmeringen zijn moet het mogelijk zijn.

Gesloten