Heeft iemand ervaring met bellen naar buitenland via zo'n 0900-constructie??? Ben erg benieuwd hoe betrouwbaar dit is??? En of het uberhaupt werkt??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goedkoop internationaal bellen
-
Fluim
goedkoop internationaal bellen
Ik heb tele2 preselect. Ik wil via 123bel goedkoper bellen naar India. Hiervoor moet ik eerst een 0900 nummer bellen, dan wordt gezegd hoe duur het per minuut is en daarna moet je het nummer in INdia draaien. Ik ben erg sceptisch!, maar heb het toch geprobeerd!! Nadat ik het 0900-nummer bel, wordt netjes gezegd hoeveel het kost, en heb ik het nummer in India gebeld!!!! ECHTER, er gebeurt NIETS!!!!
Nog 2x geprobeerd, weer hetzelfde liedje
Ik krijg het gevoel dat ik besodemieterd wordt!!!! Wel betalen, geen verbinding!! Terwijl als ik gewoon het nummer in India bel, direkt contact heb, en opgenomen wordt.
Heeft iemand ervaring met bellen naar buitenland via zo'n 0900-constructie??? Ben erg benieuwd hoe betrouwbaar dit is??? En of het uberhaupt werkt??
Re: goedkoop internationaal bellen
Hoi
Mijn ouders hebben zeer goede ervaring met een provider die nr. 0900-1521 heeft. Ik ben woonachtig in Noorwegen en dit werkt perfect!
Misschien een ideetje voor je?
Groeten
Mijn ouders hebben zeer goede ervaring met een provider die nr. 0900-1521 heeft. Ik ben woonachtig in Noorwegen en dit werkt perfect!
Misschien een ideetje voor je?
Groeten
-
mrtelecom
25 eurocent per minuut inclusief. Mail me maar als je info wilt'.
-
Telenergie
Reactie op Harris van 2 dec. 2003
ACN is een ook een heel goede provider, is zowel in Noorwegen als Nederland actief.
ACN is niet de goedkoopste maar wel een heel goede provider.
Kijkt u maar op www.acneuro.com of www.telenergie.nl.
Beginnen in 2004 ook met goedkoper energie (gas en elektra) geen groene stroom!!
ACN is een ook een heel goede provider, is zowel in Noorwegen als Nederland actief.
ACN is niet de goedkoopste maar wel een heel goede provider.
Kijkt u maar op www.acneuro.com of www.telenergie.nl.
Beginnen in 2004 ook met goedkoper energie (gas en elektra) geen groene stroom!!
-
Telenergie
Reactie op PLUIM van 28 nov. jl.
Meldt u zich maar bij www.telenergie.nl, wij kunnen u gegarandeerd een goede en echte telefoonverbinding geven tegen zeer aantrekkelijke tarieven naar India.
Geen geklier met 0900 nummers!!
Kijkt u maar op www.telenergie.nl en www.acneuro.com.
U zult er geen spijt van hebben!
Bel zelf al meer dan 2 jaar met ACN zonder ooit een technisch of financieel probleem!
Meldt u zich maar bij www.telenergie.nl, wij kunnen u gegarandeerd een goede en echte telefoonverbinding geven tegen zeer aantrekkelijke tarieven naar India.
Geen geklier met 0900 nummers!!
Kijkt u maar op www.telenergie.nl en www.acneuro.com.
U zult er geen spijt van hebben!
Bel zelf al meer dan 2 jaar met ACN zonder ooit een technisch of financieel probleem!
-
Gast
Zelf bel ik via 0900-1845 naar de VS elke week via Teledump. Je zou even op de website van Teledump moeten kijken. Er zou dan voor India een apart 0900 nr moeten zijn die je eerst moet bellen waarna je het nr in typt die je uiteindelijk wilt bellen. Waarschijnlijk zijn er ook dal- en piektarieven dus daar moet je even naar kijken. waar je wel rekening mee moet houden is dat bovenop het tarief van Teledump het tarief erbij komt van het bellen naar 0900-nrs (dus niet bellen met je mobiel!)van je vaste-lijn provider. Zelf krijg ik bijna altijd (9 van de 10 keer)verbinding en kost me het bellen voor iets van 9 uur bellen maar 11 euro (met essent als vaste-lijn provider)! Ik kan me voorstellen dat je t niet vertrouwt...ik had ook slechte verhalen gehoord over Teledump maar bij mij werkt t dus prima!
-
Gast
Ik bel binnen Nederland met ACN en naar het buitenland met teledump, perfecte combinatie, ik doe dit al jaren en lag me rot als iedereen loopt te schelden over zijn hoge telefoonrekening:)
[email protected]
[email protected]
-
Harmen
Er wordt gezegd dat je er nog de kosten voor het bellen naar 0900 servicenummers bovenop moet tellen. Maar ik kom er bij KPN niet achter wat dat is. Nadat ik email met deze vraag naar ze had gestuurd, werd ik naar de website verwezen
duzz.. Maar daar weten ze het flink wazig te houden wat het nou kost, weet iemand de tarieven voor het bellen naar 0900 servicenummers? Alvast bedankt, Sjaak.
-
T.P.
Aan iedereen die dit leest. Dit is dus vette reclame maken op dit forum! Daar hebben we al genoeg van in de bus. Kijk eens op sites die aanbieders vergelijken en maak dan uw keus!
-
Gast
kijk voor een goede tariefvergelijking op www.bellen.com dan zal je tevens zien dat tele2 helemaal niet zo goedkoop is!
-
carlvanloo
Wij maakten ook lange tijd gebruik van Tele2, maar nu hebben we 1601 ( www.bel1601.nl ) Deze lui zijn nationaal en internationaal scherp geprijsd! Ik bel nu voor een HALVE cent per minuut in heel NL,overal en altijd. En naar mijn ouders in spanje voor 2 cent. Voor elk gesprek hoor je een tariefsmelding, dus je weet waar je aan toe bent.
Mijn rekening vermeldde: u heeft zojuist 6 euro bespaard tenopzichte van Tele2
, en dat is per maand....
Aanrader.
Mijn rekening vermeldde: u heeft zojuist 6 euro bespaard tenopzichte van Tele2
Aanrader.
-
Gast
ff gezocht en met bel1649 heb je de laagste tarieven naar india 17ct/min en dat is met CS, dus je kunt het -als het goed is- gewoon naast tele2 gebruiken en je hoeft geen 0900 nummer te bellen.