| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc behandeld klanten slecht
-
mauriceroord
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 jun 2012 13:03
upc behandeld klanten slecht
Hallo,
Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!
Maurice Roord
Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!
Maurice Roord
-
trebelski
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: upc behandeld klanten slecht
Plaats je klacht ook op onderstaande website chelloo.com. Hier komen medewerkers van UPC en wie weet kan je de gang van zaken versnellen.
http://www.chelloo.com/upc/index.php
http://www.chelloo.com/upc/index.php
Re: upc behandeld klanten slecht
Afgelopen vrijdag is gisteren?mauriceroord schreef:Hallo,
Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!
Maurice Roord
Re: upc behandeld klanten slecht
trebelski schreef:Plaats je klacht ook op onderstaande website chelloo.com. Hier komen medewerkers van UPC en wie weet kan je de gang van zaken versnellen.
http://www.chelloo.com/upc/index.php
mooi , daar heeft TS hoop ik wat aan.
Re: upc behandeld klanten slecht
Kan me wel goed voorstellen dat een dag zonder t.v., internet en telefoon frustrerend is, vooral omdat er een 24-uur service geclaimd word. Okay, Oranje heeft verloren, maar als het wel een goede wedstrijd zou zijn geweest en je bent een voetballiefhebber (en aan huis gebonden misschien) dan baal je echt wel als een stekker.Jolijn schreef:Afgelopen vrijdag is gisteren?mauriceroord schreef:Hallo,
Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!
Maurice Roord
Re: upc behandeld klanten slecht
Waarschijnlijk lees ik er overheen maar ik zie geen vermelding over 24 uurs service.
UPC spant zich in om een dienst zonder storing te leveren. Als u toch last heeft van een storing, neemt u hierover zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. U kunt uw storing telefonisch of via het contactformulier aan de klantenservice melden. Als aanvangstijdstip van een storing geldt het moment waarop wij uw melding hebben ontvangen.
Wij proberen een storing uiterlijk binnen 5 werkdagen op te lossen. Zodra een storing is verholpen meldt u dit door contact op te nemen met de klantenservice. U kunt dan aangeven dat u aanspraak wilt maken op een storingsvergoeding.
Is een dienst door een storing, die aan UPC is toe te rekenen, gedurende een aaneengesloten periode van meer dan 24 uur niet beschikbaar, dan kunt u aanspraak maken op een storingsvergoeding. De vergoedingsregeling geldt niet als een storing het gevolg is van overmacht aan de kant van UPC. In artikel 7 van de Algemene Voorwaarden is beschreven wat onder overmacht wordt verstaan. De vergoedingsregeling is afhankelijk van de soort dienst die als gevolg van een storing niet beschikbaar is.
Re: upc behandeld klanten slecht
bprosman, ik haalde de 24 uurs service van de TS aan, denkende dat hij dat het best zou weten. Heb dit inderdaad niet nagelezen bij UPC voorwaarden, ervan uitgaande dat.....mauriceroord schreef:Hallo,
Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!
Maurice Roord
-
MAXIEM
Re: upc behandeld klanten slecht
mauriceroord
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.
Re: upc behandeld klanten slecht
Je kan het wel op 30 forums neerknallen, maar daar heeft TS niks aan, UPC hoort gewoon te leveren.
Re: upc behandeld klanten slecht
Ik kan alleen nergens iets vinden over 24 uurs service.UPC hoort gewoon te leveren.
Re: upc behandeld klanten slecht
bprosman schreef:Ik kan alleen nergens iets vinden over 24 uurs service.UPC hoort gewoon te leveren.
Dus , als je problemen met welke provider dan ook hebt...moet je 5 dagen zonder zitten?
Re: upc behandeld klanten slecht
Nee....
Zo'n Chinees is dat niet hoor.
.Wij proberen een storing uiterlijk binnen 5 werkdagen op te lossen
Zo'n Chinees is dat niet hoor.
Re: upc behandeld klanten slecht
bprosman schreef:Nee....
.Wij proberen een storing uiterlijk binnen 5 werkdagen op te lossen
Zo'n Chinees is dat niet hoor.
Maar goed, wie ben ik.
Re: upc behandeld klanten slecht
Dat kan, dan neem je een zakelijk abbonement.alsnog vind ik dat het sneller opgelost hoort te worden.
Die 5 dagen ben je als UPC klant mee accoord gegaan toen je een abbo afsloot.
Re: upc behandeld klanten slecht
Okee, duidelijk. Dat wist ik niet.Die 5 dagen ben je als UPC klant mee accoord gegaan toen je een abbo afsloot
Re: upc behandeld klanten slecht
Dat is nog altijd een availabillty van minimaal 98,6% hetgeen helemaal niet slecht is voor een niet redundante verbinding. Wil je beter omdat je echt niet zolang zonder kan moet je een zakelijk contract afsluiten of ook nog bij een andere provider triple play afnemen. Kan allemaal, alleen hangt er wel een prijskaartje aan.ciske schreef:bprosman schreef:Ik kan alleen nergens iets vinden over 24 uurs service.UPC hoort gewoon te leveren.
Dus , als je problemen met welke provider dan ook hebt...moet je 5 dagen zonder zitten?
Re: upc behandeld klanten slecht
een zakelijk contract afsluiten
Je valt in herhaling, antwoord was al door bprosman gegeven.
Re: upc behandeld klanten slecht
Weet ik, maar de rest van wat ik opschreef telt ook mee. Het is namelijk o zo makkelijk om bedrijven af te zeuren, maar als je even met kennis van zaken de rekenmachine erbij pakt, dan kan je zo zien dat sommige klachten nergens op gebaseerd zijn. Zoals jouw opmerking over de 5 dagen die je zonder dienst zou moeten zitten.ciske schreef:een zakelijk contract afsluiten
Je valt in herhaling, antwoord was al door bprosman gegeven.
-
UPC Webcare
- verified
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34
Re: upc behandeld klanten slecht
@mauriceroord,
Vervelend om te horen dat je schoonouders problemen ervaren. Wij ontvangen graag hun gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is en om indien mogelijk een oplossing te bespoedigen.
Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Vervelend om te horen dat je schoonouders problemen ervaren. Wij ontvangen graag hun gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is en om indien mogelijk een oplossing te bespoedigen.
Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Re: upc behandeld klanten slecht
UPC Webcare schreef:@mauriceroord,
Vervelend om te horen dat je schoonouders problemen ervaren. Wij ontvangen graag hun gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is en om indien mogelijk een oplossing te bespoedigen.
Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Opgelost ??
