LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc behandeld klanten slecht

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
mauriceroord
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2012 13:03

upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door mauriceroord »

Hallo,

Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!

Maurice Roord

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door trebelski »

Plaats je klacht ook op onderstaande website chelloo.com. Hier komen medewerkers van UPC en wie weet kan je de gang van zaken versnellen.

http://www.chelloo.com/upc/index.php

Jolijn
Berichten: 6306
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door Jolijn »

mauriceroord schreef:Hallo,
Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!

Maurice Roord
Afgelopen vrijdag is gisteren?

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door ciske »

trebelski schreef:Plaats je klacht ook op onderstaande website chelloo.com. Hier komen medewerkers van UPC en wie weet kan je de gang van zaken versnellen.

http://www.chelloo.com/upc/index.php

mooi , daar heeft TS hoop ik wat aan.

tenormin
Berichten: 6824
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door tenormin »

Jolijn schreef:
mauriceroord schreef:Hallo,
Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!

Maurice Roord
Afgelopen vrijdag is gisteren?
Kan me wel goed voorstellen dat een dag zonder t.v., internet en telefoon frustrerend is, vooral omdat er een 24-uur service geclaimd word. Okay, Oranje heeft verloren, maar als het wel een goede wedstrijd zou zijn geweest en je bent een voetballiefhebber (en aan huis gebonden misschien) dan baal je echt wel als een stekker.

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door bprosman »

Waarschijnlijk lees ik er overheen maar ik zie geen vermelding over 24 uurs service.
UPC spant zich in om een dienst zonder storing te leveren. Als u toch last heeft van een storing, neemt u hierover zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. U kunt uw storing telefonisch of via het contactformulier aan de klantenservice melden. Als aanvangstijdstip van een storing geldt het moment waarop wij uw melding hebben ontvangen.

Wij proberen een storing uiterlijk binnen 5 werkdagen op te lossen. Zodra een storing is verholpen meldt u dit door contact op te nemen met de klantenservice. U kunt dan aangeven dat u aanspraak wilt maken op een storingsvergoeding.

Is een dienst door een storing, die aan UPC is toe te rekenen, gedurende een aaneengesloten periode van meer dan 24 uur niet beschikbaar, dan kunt u aanspraak maken op een storingsvergoeding. De vergoedingsregeling geldt niet als een storing het gevolg is van overmacht aan de kant van UPC. In artikel 7 van de Algemene Voorwaarden is beschreven wat onder overmacht wordt verstaan. De vergoedingsregeling is afhankelijk van de soort dienst die als gevolg van een storing niet beschikbaar is.

tenormin
Berichten: 6824
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door tenormin »

mauriceroord schreef:Hallo,

Mijn schoonouders uit Nijmegen hebben een abonnement van upc,internet,bellen en tv.
Nou hebben ze afgelopen Vrijdag gebeld met de klacht dat er geen internet,tv en telefonie was.
Nu komt upc ermee dat ze pas dinsdag een monteur voor hun hebben echt belachelijk!
Ik hoop dat hier wat mee gedaan word en dit eens een keer aangekaart word in de uitzending,want ik vindt niet dat ze klanten zolang kunnen laten wachten!
24 uurs service Pffff!

Maurice Roord
bprosman, ik haalde de 24 uurs service van de TS aan, denkende dat hij dat het best zou weten. Heb dit inderdaad niet nagelezen bij UPC voorwaarden, ervan uitgaande dat.....

MAXIEM

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door MAXIEM »

mauriceroord

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

Maxiem.

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door ciske »

Je kan het wel op 30 forums neerknallen, maar daar heeft TS niks aan, UPC hoort gewoon te leveren.

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door bprosman »

UPC hoort gewoon te leveren.
Ik kan alleen nergens iets vinden over 24 uurs service.

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
UPC hoort gewoon te leveren.
Ik kan alleen nergens iets vinden over 24 uurs service.

Dus , als je problemen met welke provider dan ook hebt...moet je 5 dagen zonder zitten?

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door bprosman »

Nee....
Wij proberen een storing uiterlijk binnen 5 werkdagen op te lossen
.

Zo'n Chinees is dat niet hoor.

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Nee....
Wij proberen een storing uiterlijk binnen 5 werkdagen op te lossen
.

Zo'n Chinees is dat niet hoor.
:lol: Die Chinees mag je houden, alsnog vind ik dat het sneller opgelost hoort te worden.

Maar goed, wie ben ik.

bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door bprosman »

alsnog vind ik dat het sneller opgelost hoort te worden.
Dat kan, dan neem je een zakelijk abbonement.
Die 5 dagen ben je als UPC klant mee accoord gegaan toen je een abbo afsloot.

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door ciske »

Die 5 dagen ben je als UPC klant mee accoord gegaan toen je een abbo afsloot
Okee, duidelijk. Dat wist ik niet.

GJvdZ
Berichten: 7403
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:
bprosman schreef:
UPC hoort gewoon te leveren.
Ik kan alleen nergens iets vinden over 24 uurs service.

Dus , als je problemen met welke provider dan ook hebt...moet je 5 dagen zonder zitten?
Dat is nog altijd een availabillty van minimaal 98,6% hetgeen helemaal niet slecht is voor een niet redundante verbinding. Wil je beter omdat je echt niet zolang zonder kan moet je een zakelijk contract afsluiten of ook nog bij een andere provider triple play afnemen. Kan allemaal, alleen hangt er wel een prijskaartje aan.

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door ciske »

een zakelijk contract afsluiten


Je valt in herhaling, antwoord was al door bprosman gegeven.

GJvdZ
Berichten: 7403
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:
een zakelijk contract afsluiten


Je valt in herhaling, antwoord was al door bprosman gegeven.
Weet ik, maar de rest van wat ik opschreef telt ook mee. Het is namelijk o zo makkelijk om bedrijven af te zeuren, maar als je even met kennis van zaken de rekenmachine erbij pakt, dan kan je zo zien dat sommige klachten nergens op gebaseerd zijn. Zoals jouw opmerking over de 5 dagen die je zonder dienst zou moeten zitten.

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@mauriceroord,

Vervelend om te horen dat je schoonouders problemen ervaren. Wij ontvangen graag hun gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is en om indien mogelijk een oplossing te bespoedigen.

Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: upc behandeld klanten slecht

Ongelezen bericht door Har06 »

UPC Webcare schreef:@mauriceroord,

Vervelend om te horen dat je schoonouders problemen ervaren. Wij ontvangen graag hun gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is en om indien mogelijk een oplossing te bespoedigen.

Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Opgelost ??

Gesloten