Vodafone glasvezel en geen voicemail
Geplaatst: 16 jun 2012 19:10
Sinds begin mei dit jaar ben ik overgestapt naar Vodafonevast op glasvezel. Alles liep echt gesmeerd en erg snel en op zich is wat men levert van uitstekende kwaliteit en ben ik zeker content.
Maar er is één probleem en dat is dat als je een telefoontoestel van Siemens, Panasonic, Kpn of Profoon ( dus de meest verkochte telefoons! ) kunnen er problemen zijn. Dat wil zeggen dat een beller je voicemail kan inspreken maar je niet het ingesproken voicemailbericht kan beluisteren!
Op 18 mei 2012 heb ik een eerste mail naar Klantenservice gezonden met het bericht dat als ik mijn voicemail bel ik een bandje krijg met keuze 1 om eigen tekst in te spreken of keuze 2 overslaan. Maar welke keuze ik ook maak ik kom niet verder dan wederom hetzelfde bandje aan te horen.
Men gaf uiteindelijk toe dat het een bekend probleem is met bovengenoemde merken (ik heb dus een Siemens) en of ik maar eens met andere merken wilde proberen om door de keuzemenu heen te komen. Op zich belachelijk dat een klant dit moet doen maar heb het gedaan. En helaas geen positieve resultaten en kan dus nog steeds mijn voicemail niet beluisteren.
En het resultaat van die testen moest ik wederom via mail kenbaar maken en is afgelopen dinsdag mijn telefoonlijn getest en sindsdien is het weer stil aan het Vodafonefront. Tussentijds zijn er diverse telefoongesprekken geweest en ook de nodige mails uitgewisseld. Bij elk telefoongesprek, heb tot op heden maar één keer dezelfde persoon gehad, moet ik het probleem steeds opnieuw uitleggen. Dus de onderlinge communicatieen registratie lijkt ook niet echt goed om het maar voorzichtig uit te drukken.
Een week geleden heb ik Vodafone het voorstel gedaan dat zij mij adviseren welke merk telefoon ik moet nemen om mijn voicemail te kunnen beluisteren en als het dan toch niet blijkt te werken ik wel schadeloos gesteld wil worden. Tot op heden wordt dit voorstel genegeerd. Tja Klantenservice?
Zijn er meer mensen met deze vervelende ervaring? Want voicemail is echt van deze tijd en bij andere providers, voorzover ik heb kunnen uitzoeken, zijn er geen problemen.
Maar er is één probleem en dat is dat als je een telefoontoestel van Siemens, Panasonic, Kpn of Profoon ( dus de meest verkochte telefoons! ) kunnen er problemen zijn. Dat wil zeggen dat een beller je voicemail kan inspreken maar je niet het ingesproken voicemailbericht kan beluisteren!
Op 18 mei 2012 heb ik een eerste mail naar Klantenservice gezonden met het bericht dat als ik mijn voicemail bel ik een bandje krijg met keuze 1 om eigen tekst in te spreken of keuze 2 overslaan. Maar welke keuze ik ook maak ik kom niet verder dan wederom hetzelfde bandje aan te horen.
Men gaf uiteindelijk toe dat het een bekend probleem is met bovengenoemde merken (ik heb dus een Siemens) en of ik maar eens met andere merken wilde proberen om door de keuzemenu heen te komen. Op zich belachelijk dat een klant dit moet doen maar heb het gedaan. En helaas geen positieve resultaten en kan dus nog steeds mijn voicemail niet beluisteren.
En het resultaat van die testen moest ik wederom via mail kenbaar maken en is afgelopen dinsdag mijn telefoonlijn getest en sindsdien is het weer stil aan het Vodafonefront. Tussentijds zijn er diverse telefoongesprekken geweest en ook de nodige mails uitgewisseld. Bij elk telefoongesprek, heb tot op heden maar één keer dezelfde persoon gehad, moet ik het probleem steeds opnieuw uitleggen. Dus de onderlinge communicatieen registratie lijkt ook niet echt goed om het maar voorzichtig uit te drukken.
Een week geleden heb ik Vodafone het voorstel gedaan dat zij mij adviseren welke merk telefoon ik moet nemen om mijn voicemail te kunnen beluisteren en als het dan toch niet blijkt te werken ik wel schadeloos gesteld wil worden. Tot op heden wordt dit voorstel genegeerd. Tja Klantenservice?
Zijn er meer mensen met deze vervelende ervaring? Want voicemail is echt van deze tijd en bij andere providers, voorzover ik heb kunnen uitzoeken, zijn er geen problemen.