laat me raden
jij werk bij t-mobile
punt 1
ik vind dat een bedrijf ten alle tijden een specificatie moet geven van de berekende diensten zodat de klant ook kan beoordelen of dit correct is
(dit omdat t-mobile/ben in het verleden heeft bewezen dat 1+1 ook andere oplossingen als 2 kan geven, en wij ditgraag even na rekenen)
hiermee bedoelik dus niet de specificatie op de achterkant van zoveel minuten naar vast en zoveel naar mobiel want dat zecht niet zoveel
ik wil nummers zien en de data en tijd
niet omdat ik wil zeuren maar omdat hetgewoon weg vaak niet klopt
(en JA ik kan dat bewijsen)
punt 2
als je iets lief vraagt krijg je vaak een NEE van t-mobile omdat t-mobile met diverse extrene telefoon teams werkt en ik wil mijn diensten graag op basis van recht, niet op basis van mijn vaardigheid deze los te lullen van het 16 jarige jongetje aan de andere kant van de telefoon.
punt 3
ik heb de zelfde situatie gehad en heb deze voor de rechter laten komen
allereerst heb ik na de eerste brief een aangetekende brief verstuurt met de mededeling dat ik onmiddelijk zou betalen als er een specificatie werd verstuurt over de VEEL te hoge rekening zodat ik deze kon controleren.
de rechter heeft alle kosten die t-mobile na deze brief op mij probeerde te verhalen naar deprullebak verwezen.
alle proces kosten gingen naar t-mobile
en aangezien de advocaat wel een bel lijst bij zich had heb ik toen mijn rekening betaald!(minus de verkeerde nummers)
ik kan je zeggen dat ik daar behoorlijk veel lol aan heb gehad
waarom vraag je je nu af
simpel
je vraagt om een beetje service en dat word je niet gegeven,je moet maar gewoon betalen.
wij als klant moeten ons volledig schikken naar de wensen van de telefoon provider.
ik moet dus als klant de aannamen doen dat t-mobile geen fouten kan maken.
daar heb ik me tegen verzet en met succes
misschien een tip voor t-mobile
probeer het met de klant te regelen dan kost het niet zoveel!