Pagina 1 van 1

klacht ticketloket.

Geplaatst: 17 jun 2012 16:09
door janvromans
15 maart j.l heb ik 4 tickets besteld en betaald voor een concert van Andre Rieu
de tickets ter waarde van €345,50 heb per ideal betaald .Ook heb onkosten voor rolstoelbegeleiding t.w.v.€ 85,=moeten betalen, daarbij heb 2 hotel overnachtingen t.w.v. € 150,=gereserveert,
Ik wacht sinds enige tijd op deze tickets, maar donderdag 14 juni j.l. heb ik E-Mail ontvangen dat de tickets voor mij niet beschikbaar zijn op de door mij gestelde datum n.l. 22 juni .a.s.

Ik heb nu de keuze om op een ander datum te gaan , maar dan heb ik een probleem met de hotelkamers, of ik kan mijn geld terug hebben .

Ik heb e.e.a. opgezocht over betreffende bedrijf Ticketloket maar het stemt mij niet vrolijk.

Ik heb al geprobeert contact te krijgen met deze firma ,maar dat is erg moeilijk
Ik heb de indruk dat ik behoorlijk bij de neus genomen ben.
Ik heb dan ook geëist dat of de tickets per ommegaande bij mij bezorgen,of
onmiddelijk het geld terugstorten, maar uit de vele klachten die over dit bedrijf heb gelezen is dit geen sinicure.
Ik heb al gedreigd met actie,maarwat kan ik het beste doen als er geen gehoor wordt gegeven aan mijn E-Mails, of is aangifte doen bij de politie een optie die hout snijd.

Graag een advies a.u.b.

M.vr.gr.

Jan Vromans.

Re: klacht ticketloket.

Geplaatst: 17 jun 2012 18:12
door Bob Schurkjens
U heeft uw tickets gekocht bij een beunhaas. U had uw tickets moeten kopen bij het officiële verkooppunt:

http://www.andrerieu.com/nl/tickets/order?event=202

Uw klacht over Ticketloket kunt u het beste indienen bij Consuwijzer:

http://www.consuwijzer.nl

Door de Overheid kunnen dan boetes worden opgelegd aan Ticketloket.

Als u direct contact opneemt met de organisatie van André Rieu (dus niet Paylogic) en de situatie uitlegt met Ticketloket, kunnen zij wellicht nog iets voor u regelen inzake toegang.

Aangifte doen kunt u hier: https://www.mijnpolitie.nl/b/eforms.htm ... 0107101901

Re: klacht ticketloket.

Geplaatst: 17 jun 2012 19:41
door MAXIEM
janvromans

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.

*Meldpunten Internetoplichting:

https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl

**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact

De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.

***Handige adressen:

http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/

Met vriendelijke groet, Maxiem.

Re: klacht ticketloket.

Geplaatst: 05 sep 2012 13:09
door Pointer61
Ik heb op ticketloket.com 2 x 2 kaartjes besteld, wat achteraf dus erg dom blijkt te zijn.

ik heb een bestelling gedaan

2 tickets voor Nickelback, Heineken Music Hall in Amsterdam op 9 september
en
2 tickets voor Symphonica in Rosso met Doe Maar, Gelredome.op 13 oktober

Ik heb voor beiden geen tickets ontvangen.
Ik heb al het nodige al gedaan maar ik heb nog steeds geen kaartjes.
Na wat dieper er in te duiken heb ik mijn weg hiernaartoe gevonden.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Re: klacht ticketloket.

Geplaatst: 05 sep 2012 13:44
door henk51
Ik heb op ticketloket.com 2 x 2 kaartjes besteld, wat achteraf dus erg dom blijkt te zijn.

ik heb een bestelling gedaan

2 tickets voor Nickelback, Heineken Music Hall in Amsterdam op 9 september
en
2 tickets voor Symphonica in Rosso met Doe Maar, Gelredome.op 13 oktober

Ik heb voor beiden geen tickets ontvangen.
Ik heb al het nodige al gedaan maar ik heb nog steeds geen kaartjes.
Na wat dieper er in te duiken heb ik mijn weg hiernaartoe gevonden.

Weet iemand hoe dit op te lossen?
U kunt nu nog niets doen het is nu 5 september en kaartjes kunnen nog bezorgd worden zels nog afhalen bij kassa voor de uitvoering(alleen staan ze wel op de naam van de orginele koper)
Dit soort sites koopt kaartjes in en verkoopt ze met een flinke winst opslag weer door.Vaak ook niet de rang die u oorspronkelijk besteld heeft.Ze zijn afhankelijk van hun aanbod en soms komt die niet meer vraag dan aanbod.
Dit is nu eenmaal het risico om buiten de officiele kanalen om een kaartje te kopen,er staan al vele tientallen waarschuwende topics op conusmenten sites vermeld,en tevens zijn er kranten berichten en tv uitzendingen daarover geweest.
Is er wat aan te doen? Weinig op dit moment regering zou maatregelen gaan nemen maar is veel te druk met elkaar.
Zolang mensen gebruik maken van dit soort bedrijfjes blijven ze bestaan.Er word genoeg voor gewaarschuwd,alleen lezen de mensen pas achteraf deze waarschuwingen en tips om officiele kaartjes te bemachtigen .

gr Henk

Re: klacht ticketloket.

Geplaatst: 10 sep 2012 22:24
door anja2405
Voor de niet-wetenden onder de concertliefhebbers: Bestel vooral niet bij Ticketloket en als je dat wel gedaan hebt en er is niet geleverd of je hebt je geld niet terug: Doe vooral aangifte bij de politie: http://www.mijnpolitie.nl

Alleen dan kunnen ze deze boeven aanpakken!

Re: klacht ticketloket.

Geplaatst: 07 apr 2013 18:41
door Cora1959
Hallo,

Ook ik ben vorig jaar helaas slachtoffer geworden van ticketlocet. Ik had voor mijn broer 2 kaartjes gekocht voor het optreden van 23 juni 2012 want hij is groot fan van Andre. Maar een week van te voren kregen we bericht dat de kaartjes niet geleverd konden worden. Ik zou mijn geld terug krijgen maar helaas tot op heden nog niet mogen ontvangen weg € 300,--. Mailen helpt niet. Ze snappen waarschijnlijk niet dat mensen voor zoiets moeten sparen het gaat hun er waarschijnlijk om om zoveel mogelijk mensen geld afhandig te maken.
:oops: :oops:

Re: klacht ticketloket.

Geplaatst: 09 apr 2013 14:00
door Guardian72
Cora1959 schreef:Hallo,

Ook ik ben vorig jaar helaas slachtoffer geworden van ticketlocet. Ik had voor mijn broer 2 kaartjes gekocht voor het optreden van 23 juni 2012 want hij is groot fan van Andre. Maar een week van te voren kregen we bericht dat de kaartjes niet geleverd konden worden. Ik zou mijn geld terug krijgen maar helaas tot op heden nog niet mogen ontvangen weg € 300,--. Mailen helpt niet. Ze snappen waarschijnlijk niet dat mensen voor zoiets moeten sparen het gaat hun er waarschijnlijk om om zoveel mogelijk mensen geld afhandig te maken.
:oops: :oops:
Geef ze nog een mail - met daarin een harde einddatum dat het geld binnen MOET zijn.
(10 dagen max).
Gaan ze daar niet op in, direct aangifte doen van oplichting.

En, het is al eerder gezegd - maar zolang mensen bij beun-de-haas blijven bestellen, blijven ze rustig mensen oplichten en rente trekken van hun geld.