Opzeggen heerlijkthuis.nl per email onmogelijk
Geplaatst: 18 jun 2012 10:22
Ik heb onlangs een abonnement voor Heerlijkthuis.nl afgesloten. Hierbij heb ik een vergissing gemaakt omdat ik dacht dat het kosten per maand waren en niet per keer. Ik heb op dag 8 na het afsluiten een mail gedaan met de vraag of het mogelijk was om het toch nog op te zeggen. Hierbij aangegeven dat ik natuurlijk wel de kosten van de reeds geleverder map te betalen. Geen reactie. De volgende dag weer een mail gezonden met de vraag om reactie. Binnen 8 dagen had ik de mogelijkheid om schriftelijk op te zeggen. Omdat ik pas op dag 9 reactie kreeg heb ik gelijk een brief getypt, deze van handtekening voorzien en naar hen op de mail gezet en vervolgens gepost. Geen enkele reactie meer. Ook niet op mails wie ik daarna stuurde. Na 3 weken maar eens gebeld. Nee, mevrouw opzeggingen per email behandelen wij niet het moet per post gedaan worden. Ik gaf aan dat ik het ook direct dezelfde dag ook per post had verzonden. Was niet aangekomen (geloof er helemaal niets van). Ik vroeg hem wat de meerwaarde van het poststuk dan was. Hetgeen wat hij van mij had ontvangen per mail was ook voorzien van handtekening. Antwoord: regels zijn regels. Kan dit zo maar??? Volgens mij is toch een mail op deze manier ook rechtsgeldig??? Ik krijg een erg naar gevoel bij deze organisatie.