| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADVOCATEN IN LIMBURG?
ADVOCATEN IN LIMBURG?
Hallo,
Zijn er al mensen in Limburg (midden en zuid) die zich bundelen via een Limburgse advocaat om DEXIA Nederland aan te klagen?
Het betreft een WinstVerDriedubbelaar contract.
Groet, witte

Zijn er al mensen in Limburg (midden en zuid) die zich bundelen via een Limburgse advocaat om DEXIA Nederland aan te klagen?
Het betreft een WinstVerDriedubbelaar contract.
Groet, witte
Re: ADVOCATEN IN LIMBURG?
zie http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl voor een advocaat
Hallo witte,
Wij komen uit zuid Limburg (Geleen) en hebben een advocaat op de zaak gezet om aan deze bedriegerij een einde te maken.

Wij komen uit zuid Limburg (Geleen) en hebben een advocaat op de zaak gezet om aan deze bedriegerij een einde te maken.
Hallo Witte,
Vlak bij Maastricht: Mr. Plantaz, 043-4094466, hij heeft meer dexia zaken en werkt ook met toevoeging.
Groeten,
Piet
Vlak bij Maastricht: Mr. Plantaz, 043-4094466, hij heeft meer dexia zaken en werkt ook met toevoeging.
Groeten,
Piet
Welke advocaat in Geleen woon ook in Zuid Limburg
Joost
Joost
Bedankt alvast voor de eerste reacties.
De advocaat van de reactie uit Geleen; kunt u mij een naam geven?
Heeft deze ook al meerdere zaken betreffende DEXIA?
Ik wil even inventariseren en een goed beeld krijgen.
Witte

De advocaat van de reactie uit Geleen; kunt u mij een naam geven?
Heeft deze ook al meerdere zaken betreffende DEXIA?
Ik wil even inventariseren en een goed beeld krijgen.
Witte
Meneer Hamers,
Er is u gevraagd welke advocaat u in de arm heeft genomen, graag antwoord a.u.b.
Er is u gevraagd welke advocaat u in de arm heeft genomen, graag antwoord a.u.b.
Math
Geplaatst op 01 Dec 2003 09:43 door Math
--------------------------------------------------------------------------------
Rompelberg & Ruiter 045-5620540
Naar boven
Geplaatst op 01 Dec 2003 09:43 door Math
--------------------------------------------------------------------------------
Rompelberg & Ruiter 045-5620540
Naar boven
Rompelberg en Ruiter is een goed advocatenkantoor.
Veel advocaten werken aan dexia zaken.
Hou wel in de gaten dat ze niet aan toevoeging doen.
Voor meer informatie kijk op hun website www.rechten.nl
Groeten,
Piet
Veel advocaten werken aan dexia zaken.
Hou wel in de gaten dat ze niet aan toevoeging doen.
Voor meer informatie kijk op hun website www.rechten.nl
Groeten,
Piet
Piet,
Rompelberg & Ruiter vraagt Euro 4500 kaal per polis daarbij komen nog bij adm.kosten, griffiekosten en BTW. Ik heb drie polissen dus tel uit je winst. Trouwens wat te doen als je niet voor toevoeging in aanmerking komt en geen geld hebt voor advocaat-procureur? Op 14 januari a.s. moeten mijn vrouw en dochter voorkomen. Als ik het goed begrijp moeten die zich laten vertegenwoordigen. En wat b.v. denkt een rechter als je een advocaat pakt van 3x euro 5500, die heeft geld voor advocaat en niet voor restschuld te betalen. En, ik heb het nogeens gevraagd, hoe komen ze ons te dagvaardigen uit de duizenden, zijn we uitgeloot?
Rompelberg & Ruiter vraagt Euro 4500 kaal per polis daarbij komen nog bij adm.kosten, griffiekosten en BTW. Ik heb drie polissen dus tel uit je winst. Trouwens wat te doen als je niet voor toevoeging in aanmerking komt en geen geld hebt voor advocaat-procureur? Op 14 januari a.s. moeten mijn vrouw en dochter voorkomen. Als ik het goed begrijp moeten die zich laten vertegenwoordigen. En wat b.v. denkt een rechter als je een advocaat pakt van 3x euro 5500, die heeft geld voor advocaat en niet voor restschuld te betalen. En, ik heb het nogeens gevraagd, hoe komen ze ons te dagvaardigen uit de duizenden, zijn we uitgeloot?
math,ze loten echt niet hoor ze zijn de gedupeerde aan het orden op slagings kans.Dit is wat er gebeurt.vrgr.andre de croos
-
De rechter
http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=11978
Als we de topic daar vervolgen blijft het een beetje overzichtelijk.
Als we de topic daar vervolgen blijft het een beetje overzichtelijk.
-
Gast
goed, meneer "de rechter".
hevel dan ook alles aub over naar desbetreffende topic.
er staan al genoeg stuurlui aan wal die vinden dat ze de beste zijn.
niet alleen signalen geven aub.
hevel dan ook alles aub over naar desbetreffende topic.
er staan al genoeg stuurlui aan wal die vinden dat ze de beste zijn.
niet alleen signalen geven aub.
-
De rechter
Is net gebeurd zie ik
Hallo Math,
Het is inderdaad zo dat Rompelberg niet zo goedkoop is.
Je zegt dat je per polis(contract) moet betalen, zijn dit polissen (contracten) bij meerdere aanbieders, bv één bij dexia één bij aegon en één bij fortis?
Het lijkt me stug dat je als je bij één aanbieder zit, je per polis moet betalen.
Er zijn mensen met 20 tot 25 contracten.
Of staan de contracten op andere namen, dan kan de zaak natuurlijk anders liggen.
Onder de 5000 euro kom je bij de kantonrechter en is een advocaat niet verplicht .
Daarboven is een advocaat verplicht.
Ik heb in een eerdere reactie al een andere advocaat uit Limburg genoemd, Mr. Plantaz.
In Einhoven zit ook nog een advocatenkantoor met dexia ervaring
Groeten,
Piet
Het is inderdaad zo dat Rompelberg niet zo goedkoop is.
Je zegt dat je per polis(contract) moet betalen, zijn dit polissen (contracten) bij meerdere aanbieders, bv één bij dexia één bij aegon en één bij fortis?
Het lijkt me stug dat je als je bij één aanbieder zit, je per polis moet betalen.
Er zijn mensen met 20 tot 25 contracten.
Of staan de contracten op andere namen, dan kan de zaak natuurlijk anders liggen.
Onder de 5000 euro kom je bij de kantonrechter en is een advocaat niet verplicht .
Daarboven is een advocaat verplicht.
Ik heb in een eerdere reactie al een andere advocaat uit Limburg genoemd, Mr. Plantaz.
In Einhoven zit ook nog een advocatenkantoor met dexia ervaring
Groeten,
Piet
-
De rechter
Potverdomme Piet, heb ik een hele ochtend besteed om alles in de goeie treads te gooien maak jij er weer een puinhoop van