| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is bij stilzwijgende verlenging sportschool abonnement notif
Is bij stilzwijgende verlenging sportschool abonnement notif
Hoi,
Is bij stilzwijgende verlenging sportschool abonnement notificatie door hun verplicht?
Mijn abonnement is namelijk zomaar verlengt zonder dat ik hiervan op de hoogte was gebracht en ik eigenlijk niet had verwacht dat mijn 6 maanden abonnement zomaar verlengt zou worden. (bij lid worden ook gezegd dat ik alleen lid voor de wintermaanden wou worden).
Is bij stilzwijgende verlenging sportschool abonnement notificatie door hun verplicht?
Mijn abonnement is namelijk zomaar verlengt zonder dat ik hiervan op de hoogte was gebracht en ik eigenlijk niet had verwacht dat mijn 6 maanden abonnement zomaar verlengt zou worden. (bij lid worden ook gezegd dat ik alleen lid voor de wintermaanden wou worden).
Re: Is bij stilzwijgende verlenging sportschool abonnement notif
Je zult toch meer info moeten geven zoals bv naam sportschool en voorwaarden van je abo.
Als je niet hebt opgezegd, dan mogen ze het verlengen ja.
Of dit mag hangt af van wanneer je deze het afgesloten, wanneer dit is gebeurt en wat daarover in de voorwaarden staan. Waarschijnlijk zit je in het grijze gebied (wet van dam) waardoor dit onduidelijk is.
Onzin alfa, TS kan gewoon per maand opzeggen, zolang je zelf niet opgezegd hebt loopt je abo door.
wat logisch is.
wat logisch is.