Slechte ervaringen Met Autobedrijf Van Voorden Almere
Geplaatst: 29 nov 2003 22:32
In juli van dit jaar bij Van Voorden een nieuwe Opel Meriva gekocht, men zou mijn Becker navigatiesysteem van mijn ingeruilde auto overbouwen in de nieuwe Opel.
Ik had de nieuwe auto in ontvangst genomen en moest daaropvolgend naar Rotterdam voor een zakengesprek, echter na een half uur rijden viel het navigatiesysteem compleet met inbouwframe(dat achteraf gezien het juiste niet was) geheel uit het dashboard.
Daags daarna Van Voorden gemaild en gesproken, Ze zouden het binnen enkele dagen oplossen; dat ging echter goed, want binnen 5 dagen kon ik de auto brengen en zou men het juiste frame besteld hebben en het navigatiesysteem correct monteren.
Nadat ik de auto opgehaald had kwam de complete ontgoocheling: de middenconsole was beschadigd, evenals de bekleding onder het handschoenenkastje, het ruitje van de airco-bediening was gekrast en er zat een vette vlek in de rechterstoel en vette handafrukken op het dashboard!!
Weer een klacht ingediend kon ik de auto weer een dag missen om alles te corrigeren nu is het eindelijk klaar alleen zit het Nav. systeem nog los en bovendien moest ik in Duitsland nog de GPS-antenne opnieuw laten monteren want die hadden ze gewoon los onder het dashboard tussen twee pijpen van de airco geklemd!!
Nu vragen ze achteraf nog 184 euro voor dat geknoei!
Zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt en zal zeker de bedrijven van Van Voorden mijden en iedereen afraden daar zaken mee te doen Heeft U ook klachten over Van Voorden, laat het anderen ook weten!!!
Caroline
P.S
Ik heb nog nooit zo'geklungel meegemaakt als bij die Van Voorden
Ik had de nieuwe auto in ontvangst genomen en moest daaropvolgend naar Rotterdam voor een zakengesprek, echter na een half uur rijden viel het navigatiesysteem compleet met inbouwframe(dat achteraf gezien het juiste niet was) geheel uit het dashboard.
Daags daarna Van Voorden gemaild en gesproken, Ze zouden het binnen enkele dagen oplossen; dat ging echter goed, want binnen 5 dagen kon ik de auto brengen en zou men het juiste frame besteld hebben en het navigatiesysteem correct monteren.
Nadat ik de auto opgehaald had kwam de complete ontgoocheling: de middenconsole was beschadigd, evenals de bekleding onder het handschoenenkastje, het ruitje van de airco-bediening was gekrast en er zat een vette vlek in de rechterstoel en vette handafrukken op het dashboard!!
Weer een klacht ingediend kon ik de auto weer een dag missen om alles te corrigeren nu is het eindelijk klaar alleen zit het Nav. systeem nog los en bovendien moest ik in Duitsland nog de GPS-antenne opnieuw laten monteren want die hadden ze gewoon los onder het dashboard tussen twee pijpen van de airco geklemd!!
Nu vragen ze achteraf nog 184 euro voor dat geknoei!
Zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt en zal zeker de bedrijven van Van Voorden mijden en iedereen afraden daar zaken mee te doen Heeft U ook klachten over Van Voorden, laat het anderen ook weten!!!
Caroline
P.S
Ik heb nog nooit zo'geklungel meegemaakt als bij die Van Voorden