| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SVB-bank: Eerdere betaling AOW
-
verzendingen
SVB-bank: Eerdere betaling AOW
In een TV-programma zag ik dat ministerkamp van de rijkeren partij VVD aangaf dat wanneer je de betaling van je AOW eerder wilt hebben dit kunt aangeven bij de SVB-bank.
Ik surf naar de website www.svb.nl maar nergens zie ik een formulier staan waarop je zo een dergelijk verzoek kunt doen. Dat zou mijn ziens wel meer sevice geven dan wanneer je dergelijk verzoek zelf maar moet intikken. Dat kan natuurlijk ook maar ik krijg het gevoel van dat de VVD dit maar zo heeft gezegd om er van af te zijn? Of ben ik nu te pessimistisch? Hoe gaat de SVB-bank verder om met dergelijke verzoeken?
Ik surf naar de website www.svb.nl maar nergens zie ik een formulier staan waarop je zo een dergelijk verzoek kunt doen. Dat zou mijn ziens wel meer sevice geven dan wanneer je dergelijk verzoek zelf maar moet intikken. Dat kan natuurlijk ook maar ik krijg het gevoel van dat de VVD dit maar zo heeft gezegd om er van af te zijn? Of ben ik nu te pessimistisch? Hoe gaat de SVB-bank verder om met dergelijke verzoeken?
-
MAXIEM
Re: SVB-bank: Eerdere betaling AOW
verzendingen
Voor zover mij bekend, kan dat echt niet. De data van alle maanden staan al eind december vast.
Maxiem
Voor zover mij bekend, kan dat echt niet. De data van alle maanden staan al eind december vast.
Maxiem
Re: SVB-bank: Eerdere betaling AOW
hallo verzendingen, heb pas 7 jaar AOW en tot nu toe staat het er altijd op de 22ste van de maand op. Heb jaren geleden eens een brief geschreven (geen e-mail, niet bellen) of het synchroon kon lopen met de automatische afschrijving van de huur, maar nee, daar konden ze niet aan beginnen. Heb ook niet van Van der Kamps uitspraken kunnen terugvinden. Waarom deze vraag met in één adem de "VVD partij van de rijken" genoemd? Er zijn arme en rijke PvdA stemmers, Kok als vooorbeeld? idem dito voor de VVD, hoor.