| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uw mening gevraagd over providerkeuze:)
-
SkilletRocks
Uw mening gevraagd over providerkeuze:)
Hallo iedereen,
Ik ben van plan een smartphone te gaan kopen, maar net voordat ik had besloten hem te gaan kopen, zei een vriend van mij dat het misschien eerst handig was om te onderzoeken naar de bereikbaarheid van je provider (want ja, ik woon in een redelijk afgelegen gebied, Zuid-Holland: Hoeksche Waard). Ik zou graag jullie mening willen weten over de bereikbaarheid van Tele2 en HollandsNieuwe; het liefst iemand uit de Hoeksche Waard natuurlijk,maar daarbuiten is geen probleem.
** Ik heb berichten gelezen dat HollandsNieuwe heel slecht bereik heeft,maar die berichten waren een jaar oud; Het kan veranderd zijn**
Ik ben van plan een smartphone te gaan kopen, maar net voordat ik had besloten hem te gaan kopen, zei een vriend van mij dat het misschien eerst handig was om te onderzoeken naar de bereikbaarheid van je provider (want ja, ik woon in een redelijk afgelegen gebied, Zuid-Holland: Hoeksche Waard). Ik zou graag jullie mening willen weten over de bereikbaarheid van Tele2 en HollandsNieuwe; het liefst iemand uit de Hoeksche Waard natuurlijk,maar daarbuiten is geen probleem.
** Ik heb berichten gelezen dat HollandsNieuwe heel slecht bereik heeft,maar die berichten waren een jaar oud; Het kan veranderd zijn**
Re: Uw mening gevraagd over providerkeuze:)
Welke provider heb je nu ?
Tele2 is voor zover ik weet het T-Mobile netwerk.
Tele2 is voor zover ik weet het T-Mobile netwerk.
-
witte angora
Kijk hier maar eens. Helemaal duidelijk is het niet, maar als je even doorklikt en de kaart van je keuze vergroot kom je al een heel eind.
http://www.metjelaptoponline.nl/dekking-mobiel-internet
http://www.metjelaptoponline.nl/dekking-mobiel-internet
-
SkilletRocks
witte angora:
bednkt voor je reactie, volgens Vodafone en T-mobile zou er veel bereik hier moeten zijn,al hoeft dat niet te blijken uit ervaringen. Het zou fijn zijn als er nog een eigen ervaring met 1vd2 (of 2/2) providers hier, maar anders kies ik de goedkooptste;)
bednkt voor je reactie, volgens Vodafone en T-mobile zou er veel bereik hier moeten zijn,al hoeft dat niet te blijken uit ervaringen. Het zou fijn zijn als er nog een eigen ervaring met 1vd2 (of 2/2) providers hier, maar anders kies ik de goedkooptste;)
Doel je nu op gsm bereik of 3g/umts bereik. Waarom kijk je alleen naar je woonplaats? Ga je nooit op stap? 
-
witte angora
Misschien dat je de vraag op tweakers kunt zetten? Ik ken de site niet zo goed, maar ik weet wel dat er een forum is met een gedeelte over mobiele telefoons. Misschien dat er daar meer zijn die je verder kunnen helpen.
http://gathering.tweakers.net/
http://gathering.tweakers.net/
-
rozemarijntje
Woon zelf in rdam maar kom geregeld in hoekse waard oud /nieuw beijerland ,heb zelf Vodafone en doet het prima.
Toch kaar geleden had ik t mobile deed het ook goed!!!
Alleen de kant van zuidland enz op(andere kant weet ik) had ik met t mobile geen bereik.
Vriendin heeft Tele 2 en bijerland en omstreken doet het de ene keer goed en andere keer niet.
Toch kaar geleden had ik t mobile deed het ook goed!!!
Alleen de kant van zuidland enz op(andere kant weet ik) had ik met t mobile geen bereik.
Vriendin heeft Tele 2 en bijerland en omstreken doet het de ene keer goed en andere keer niet.
-
SkilletRocks
vogels: toevallig had ik diesite bezocht,maar daar staan enkel negatieve reacties over HN
olaf79: jawel hoor,maar niet zo heel vaak, dat heb je als je 20km verwijderd bent van een stad/uitgaangsgelegenheid:)
rozemarijntje: bedankt voor je antwoord,hier heb ik veel aan:)
olaf79: jawel hoor,maar niet zo heel vaak, dat heb je als je 20km verwijderd bent van een stad/uitgaangsgelegenheid:)
rozemarijntje: bedankt voor je antwoord,hier heb ik veel aan:)
Conclusie: een gewaarschuwd mens telt voor 2.SkilletRocks schreef:vogels: toevallig had ik diesite bezocht,maar daar staan enkel negatieve reacties over HN
Eens.vogels schreef:Je vraagt meningen: als je al in een afgelegen gebied woont, neem dan een goede provider als KPN en Vodafone en geen kneuzen als Tele2 en HN.
-
SkilletRocks
vogels:
bedankt iig, alhoewel me budget niet hoog ligt, zijn die 2 providers wel het duurst,maar toch maar even iets doorsparen dan een telefoon met verbindingsproblemen:)
hoe over T-mobile, goed of niet?
bedankt iig, alhoewel me budget niet hoog ligt, zijn die 2 providers wel het duurst,maar toch maar even iets doorsparen dan een telefoon met verbindingsproblemen:)
hoe over T-mobile, goed of niet?
-
SkilletRocks
vogels: ga ik doen, bedankt voor alles hier;)
als het forum hieraan doet (weet niet), kan er wat mij betreft een slotje op
waar ik woon in N Brabant heeft Vodafone het beste bereik, als firma hoef je over V niet altijd blij te zijnSkilletRocks schreef:vogels: ga ik doen, bedankt voor alles hier;)