LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een farce dat ze überhaupt nog mogen werken dat i3B-zwendel

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Tino62

Een farce dat ze überhaupt nog mogen werken dat i3B-zwendel

Ongelezen bericht door Tino62 »

Ook ik heb geen goed woord over, van dat stelletje incapabele niksnutten.
Ik heb in april een verzoekschrift naar de Kantonrechter gestuurd, maar de wachttijd is nogal lang. Het is voor mij ook een vrijwillige B.V, maar deze moest toch door de rechter worden toegekend. Als er iemand is die zeker weet dat ik er zonder ook onder uit kan komen, dan graag een reactie over hoe en wat. Zelf ben ik na 1 jaar (jawel)w.s.n.p vorig jaar (2011) met een schone lei begonnen, maar omdat ik regelmatig in het ziekenhuis beland, wilde ik mezelf indekken met een firma die mijn belangen behartigd (stom dat ik i3B koos).
Inmiddels heb ik alvast een BudgetBeheer in de hand genomen, maar dat versneld ook niets. Ook zij moeten wachten op de overdracht. Het meest schandalige van i3B is, dat ze mij gegevens van een andere persoon bij mijn ordners hebben doen toekomen. Als ik deze persoon kwaad zou willen doen is dat een peuleschilletje. Ik heb het doorgegeven, zelfs bij de bijlagen aan de rechtbank, maar ze zijn nog te lam om te reageren. De persoon zelf heb ik geprobeerd te contacteren, maar zonder resultaat, dus laat ik het over aan de rechter. Ik kan alleen maar mijn mede lotgenoten laten weten dat er snel een einde komt aan die FAKERS ( je mag er ook twee andere letters invoegen).
m.vr.gr,
Tino62

uden2012

Re: Een farce dat ze überhaupt nog mogen werken dat i3B-zwendel

Ongelezen bericht door uden2012 »

Hoi,

Helaas ik heb op advies van bekende ook i3b gekozen, en ik dacht aangesloten bij het bpbi dat het wel goed zou komen maar helaas, als je bewindvoerder op een zwarte lijst is gezet zouden ze minimaal het lid maatschap op non actief moeten zetten.

ook ik ben bezig met het opzeggen van het vrijwillig bewind bij i3b , maar nu kunnen ze mij ineens niet kwijt, ze zeggen dat ook tegen de nieuwe bewind en houden dit ook vol, maar aan alles komt een eind ook i3b. ik wens alle cliënten van hun STERKTE in 2012 en stap aub snel over . vraag aan de gemeente wie de laatste jaren het meeste cliënten schuld vrij heeft gekregen en ga hier mee verder

Tino62

Hallo uden2012,
Allemaal onzin van i3B, ik geef je hierbij tips hoe je van hen verlost wordt! allereerst hebben ze geen vergunning om voor de rechtbank op te treden als gerechtelijke Bewindvoerder,wat zoveel betekend dat je een vrije bewindvoerder hebt gekozen.Deze kan je ook weer opheffen door een ontslag van onderbewindstelling aan te vragen bij het Kantongerecht,(laat je meehelpen door alvast een nieuwe bewindvoerder aan te vragen,en leg de situatie uit).Bel de Gemeente Geldrop op, en vraag naar de instantie schuldhulpverlening, dan krijg je iemand aan de telefoon en mag je mijn inlognaam noemen,anders vertel hen over i3B, en zij weten dan wel welke instanties je moet bellen.Ook zij kennen de reputatie van i3B al geruime tijd, omdat ik daar de klokkenluider ben geweest. Nog een ander instantie die over dit soort proceduren gaat zijn de Raadsliedengroep (vraag ernaar en leg het uit).Mocht je moeite hebben met een brief te schrijven,schrijf je mij aan in dit forum onder privé bericht) en leg ik het je uit.
Ik ben er ook van afgekomen(ook al zijn er nog wat haperingen),dus jij kan het ook,mits je de juiste weg weet. Helaas mag ik geen telefoonnummers noemen, anders had ik dat wel gedaan.Succes en ik weet dat je er van afkomt. mt.vr.gr Tino62

Monkading

Ongelezen bericht door Monkading »

Ja vraag ik me ook af.

Heb vandaag de brief geschreven naar de rechtbank in Eindhoven om mijn vrijwillige bewindvoering op t heffen. Ikzelf hoef geen 2e. Ik ga alles zelf weer oppakken, en heb al diverse eisers gebeld en dat ook doorgegeven, dat ze begin 2013 weer kunnen verwachten dat ikzelf de betalingen ga doen.

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik ging in de bewindvoering zonder schulden bij mijn huur/water electrischiteit. Je kan het wel raden. Daar heb ik nu overal schulden. Een grote ellende en ben zelfs in staat om daar alles zelf op te halen en die gasten een veeg om zijn oren te geven, want dit is pure diefstal.

Als je belt dat er een rekening betaald moet worden, worden wij om de oren geslagen met HO huur/gas/water en licht eerst dan de rest van de rekeningen, en vervolgens hebben ze juist daar allemaal schulden gemaakt. :(

Heb zelfs al een advocaat aangeschreven, en wacht even zijn reactie af wat voor mij het beste is.

Mvg

Tino62

Hallo Monkading,
Ook ik zou z.g.n schulden hebben gehad bij Enexis en het CZ, na gewoon mijn documenten bij elkaar te halen en op te sturen (na 5 maal bellen met Enexis) is gebleken dat i3B een foutief bankoverdracht gebruikten,waardoor alles zoek raakte bij desbetreffende bedrijven. Ik had helemaal geen schuld bij hen,en wat nog erger was, dat ik een grote bek kreeg van i3B waar ik mij mee bemoeide!?! Laat je eigen niet piepelen door dat stelletje onbenullen, maar trek je eigen conclusie.Het verschil tussen jouw en mij is misschien dat ik na één jaar W.S.N.P een schone lei heb gekregen, dus durfde ik meer aan als sommige van jullie,maar dat wil niet zeggen dat ik niet achter jullie sta, maar zelfs voorop wil lopen om een einde te maken aan i3B's praktijken. Ik ben dus al een groot stuk verder,maar wacht ook nog steeds op teruggaven van gelden die zij moeten terugbetalen aan mij.De reden dat ik voor een andere bewind heb gekozen licht op medische gronden, maar ik ben en blijf een vechter!!!
Succes, en mocht je mijn mening ergens over weten,stuur dan naar het privé vinkje op deze side.
Tino62

Monkading

Ongelezen bericht door Monkading »

Hoi,

Heb reeds contact gehad met een advocaat.

Gelieve een PM sturen met je email zodat ik contact met je kan opnemen.

Alvast bedankt.

En I3B die gaat zeker stopen met hun praktijken, dat is bij deze een feit!!!!.

cindy1984

Ongelezen bericht door cindy1984 »

hallo ik ben ook een client van i3b en ik moet zegge egt triest voor woorden hoe ze met ons als clienten omgaan . heb al verschillende deurwaarders aan me deur gehad . ze vertellen leugens . ik moet zelf bij de instanties info opvragen omdat ik anders niks weet . ze doen uitspraken mar geen van allen klopt . je wordt als leugenaar en fraudeur neergezet . ik heb onlangs de brief van de rechtbank gekregen dat rechtbank hun onslaat van taak als bewind . en heb meteen verzoek voor een andere bewind (deze is wel goed ) . eindelijk dat ik van hun af ben . ik wil graag een klacht indienen zodat i3b voorgoed zn deuren sluit en niet meer als bewind mag bestaan . ik denk wel dat er meerdere mensen hierover t zlfde denken .
in de tyd dat ik 3ib heb en had ben ik alleen nog slechter agteruit gegaan met mn schulden wat eigelijk niet nodig was . hoop voor de mensen hier dat ze eens goed nadenken over welke bewind hun nemen want al die ellende is t niet waard door i3b .

mvg

ps : als iemand wilt reageren graag dan weet ik ook hoe de andere mensen zijn benadeeld door hun en dat we als mensen zijnde deze instantie moeten stoppen
cindy
Laatst gewijzigd door cindy1984 op 19 feb 2013 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

cindy1984

Ongelezen bericht door cindy1984 »

hallo ik ben ook een client van i3b en ik moet zegge egt triest voor woorden hoe ze met ons als clineten omgaan . heb al verschillende deurwaarders aan me deur gehad . ze vertellen leugens . ik moet zelf bij de instanties info opvragen omdat ik anders niks weet . ze doen uitspraken mar geen van allen klopt . je wordt als leugenaar en fraudeur neergezet . ik heb onlangs de brief van de rchtbank gekregen dat rechtbank hun onslaat van taak als bewind . en heb meteen verzoek voor een andere bewind (deze is wel goed ) . eindelijk dat ik van hun af ben . ik wil graag een klacht indienen zodat i3b voorgoed zn deuren sluit en niet meer als bewind mag bestaan . ik denk wel dat er meerdere mensen hierover t zlfde denken .
in de tyd dat ik 3ib heb en had ben ik alleen nog slechter agteruit gegaan met mn schulden wat eigelijk niet nodig was . hoop voor de mensen hier dat ze eens goed nadenken over welke bewind hun nemen want al die ellende is t niet waard door i3b .

mvg

ps : als iemand wilt reageren graag dan weet ik ook hoe de andere mensen zijn benadeeld door hun en dat we als mensen zijnde deze instantie moeten stoppen
cindy

Gesloten