LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp, geen bon, geen garantie
Wehkamp, geen bon, geen garantie
Ik heb in maart 2011 via een vriendin die klant is van Wehkamp de dirtdevil fello & friend stofzuiger gekocht a 80 euro. Er zou garantie op zitten van twee jaar. Nu ben ik afgelopen maart verhuisd en is de stofzuiger kapot gegaan. Ik zette hem aan en rook ineens een brandende geur. Meteen heb ik de stekker eruit getrokken en durfde hem niet meer aan te zetten.
Ik op zoek naar de bon, waarvan ik niet eens meer zeker weet of dat ik hem wel gehad heb, maar ik kon hem nergens vinden... door de verhuizing dacht ik eerst, daarna dacht ik...als ik hem überhaupt gehad heb.
Dus Wehkamp gebeld en het uitgelegd, maar zonder bon geen garantie.
Vriendin die klant is van Wehkamp en de stofzuiger had besteld en betaald via internet gevraagd of zij niet eens kon bellen en vragen of Wehkamp niet dmv haar gegevens op internet en haar Wehkampprofiel een nieuwe bon kunnen maken, want het staat immers geregistreerd dat zij die dure stofzuiger daar heeft gekocht en betaald. Ook zij kreeg te horen, geen bon geen garantie.
Nu is 80 euro voor mij veel geld, maar dat had ik er wel voor over voor zo' n goeie stofzuiger volgens vele kopers van wehkamp op de site. Maar dat hij na een jaar alweer kapot zou gaan... en dat ik hem nu nog steeds niet kan gebruiken... vind ik echt heel erg.
Wat kan ik nu nog doen? Ik ben sowieso zeer verdrietig hierom, omdat ik weet dat er tot maart 2013 garantie op zit. Een andere nieuwe stofzuiger kan ik niet betalen, dus ik leen af en toe de stofzuiger van een andere vriendin. Wie o wie kan mij vertellen wat te doen?
Ik op zoek naar de bon, waarvan ik niet eens meer zeker weet of dat ik hem wel gehad heb, maar ik kon hem nergens vinden... door de verhuizing dacht ik eerst, daarna dacht ik...als ik hem überhaupt gehad heb.
Vriendin die klant is van Wehkamp en de stofzuiger had besteld en betaald via internet gevraagd of zij niet eens kon bellen en vragen of Wehkamp niet dmv haar gegevens op internet en haar Wehkampprofiel een nieuwe bon kunnen maken, want het staat immers geregistreerd dat zij die dure stofzuiger daar heeft gekocht en betaald. Ook zij kreeg te horen, geen bon geen garantie.
Nu is 80 euro voor mij veel geld, maar dat had ik er wel voor over voor zo' n goeie stofzuiger volgens vele kopers van wehkamp op de site. Maar dat hij na een jaar alweer kapot zou gaan... en dat ik hem nu nog steeds niet kan gebruiken... vind ik echt heel erg.
Wat kan ik nu nog doen? Ik ben sowieso zeer verdrietig hierom, omdat ik weet dat er tot maart 2013 garantie op zit. Een andere nieuwe stofzuiger kan ik niet betalen, dus ik leen af en toe de stofzuiger van een andere vriendin. Wie o wie kan mij vertellen wat te doen?
-
Re: Wehkamp, geen bon, geen garantie
Klopt niet. Er moet bewezen worden dat het ding bij Wehkamp is gekocht, meer niet. Een kassabon is daarom altijd handig. Maar die krijg je nooit als je per internet bestelt. Ik ben ontzettend benieuwd waar Wehkamp de kassa heeft staan!
Een bank- of creditcardafschrijving tesamen met de bestelbevestiging per e-mail is voldoende.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... koopbewijs
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... _kan_ik_nu
Wel is het zo dat uw vriendin dit verder zelf moet oplossen als zij heeft betaald. U bent geen contractpartij voor Wehkamp
Een bank- of creditcardafschrijving tesamen met de bestelbevestiging per e-mail is voldoende.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... koopbewijs
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... _kan_ik_nu
Wel is het zo dat uw vriendin dit verder zelf moet oplossen als zij heeft betaald. U bent geen contractpartij voor Wehkamp
En daar hebt ge het gedonder al dat vogels nu juist probeert te voorkomen in dit topic.juutieke schreef:Ik heb in maart 2011 via een vriendin die klant is van Wehkamp de dirtdevil fello & friend stofzuiger gekocht a 80 euro. Er zou garantie op zitten van twee jaar. Nu ben ik afgelopen maart verhuisd en is de stofzuiger kapot gegaan. Ik zette hem aan en rook ineens een brandende geur. Meteen heb ik de stekker eruit getrokken en durfde hem niet meer aan te zetten.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... it=Wehkamp
Je zou kunnen kijken of je op andere manieren kunt bewijzen dat jij deze stofzuiger bij Wehkamp hebt gekocht. Je zou naar deze webcare medewerker een PBtje sturen. Ik heb een goede indruk van hem.juutieke schreef:Wat kan ik nu nog doen?
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=129408
Kun je hem zelf niet maken ? Mogelijk heb je een handig neefje.
-
Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Ben eens benieuwd of dat werkt...
Uw apparaat gaat vast niet meer stuk binnen de garantie.vogels schreef:Ik ook!Emmy75 schreef:Ben eens benieuwd of dat werkt...
O.T. @emmy: Ik heb overigens een briefje ontvangen, waarop de levering staat bevestigd. Geen officiële afleverbon dus.
Voor alle zekerheid ook alle mailwisseling uitgeprint en alle mails opgeslagen bij 2 mailaccounts. Voordat ik straks te horen krijg, dat het briefpapier is nagemaakt.
Als die stofzuiger gewoon per internet is besteld door uw vriendin, kan ze de mail toch terugvinden. Je krijgt altijd bevestiging. Is het betaald met internetbankieren is dat terug te vinden, per accept giro kaart kun je op de giro afschrijving kijken en als alles gelopen is zoals het bij mij altijd gaat, na enige tijd krijgt in dit geval je vriendin een e-mail van Wehkamp om een review over de stofzuiger te schrijven, over of hij goed of slecht of wat dan ook was. Mijn bestellingen (dus in dit geval bij de vriendin) staan er nog van jaren geleden, dus moet gemakkelijk terug te vinden zijn op haar eigen pagina bij Wehkamp. Maar ik zie dat Frits Pieters zich al gemeld heeft; dan komt het helemaal goed.
-
En ook hier geen reactie meer van topicstarter.
Dat valt mij ook op dat er weinig terugkoppeling is na een geplaatste vraag. Is, gezien uw reactie, dit vaker het geval? Op andere fora is dit wel normaal.Bob Schurkjens schreef:En ook hier geen reactie meer van topicstarter.
-
Ja, vooral vragen van forumleden met een laag aantal berichten. Die komen dan alleen een vraag stellen en de hulp "oogsten". Hoor je nooit meer van. Waarom mensen bedanken voor het helpen dan wel meedenken.
Sowieso als het antwoord niet bevalt is ut feest. Ik loop helemaal binnen met alle werkgevers die ik hier verzameld heb..
-
Radarmiljonair
Ja, zo te lezen moet "meneer bob" nog 3500 antwoorden inhalen op "mevrouw emmy", steek ik zieligjes bij af met 139. Maar 't is geen wedstrijdje, toch
Sleep well!
Sleep well!
-
Welterusten
Oei heb ik er al zoveel, let er normaliter niet zo op...tenormin schreef:Ja, zo te lezen moet "meneer bob" nog 3500 antwoorden inhalen op "mevrouw emmy", steek ik zieligjes bij af met 139. Maar 't is geen wedstrijdje, toch
Sleep well!
ach sta nog lang niet bovenaan, zie ik
Slaap ze.
Het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit. Ik zie overigens dat Emmy wel hard op weg is naar de top. Nog even en ze haalt mij in.
Sorry voor de late reactie, maar ik ging er vanuit dat als er nieuwe reacties waren, je een mailbericht kreeg. Ik dacht al, ik krijg geen reacties. Ik ga maar eens kijken op de site. Ik ga meneer Pieters een privé bericht sturen en dan hoop ik dat het goed komt. Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Als je op "Abonneer op dit onderwerp" klikt krijg je die ook.maar ik ging er vanuit dat als er nieuwe reacties waren, je een mailbericht kreeg