Pagina 1 van 2
een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 26 jun 2012 20:18
door RCDRP
geachte lezers,
wij zijn opzoek naar een goed bedrijf die dakkapellen plaatst. en nou zij er al meerdere langs geweest en de beste die er tot op heden uit sprong . was N.B.T. dakkapellen . en nou zijn wij opzoek naar referenties van/over dit bedrijf maar we kunnen niks nada noppe's vinden . zo'n dakkapel kost best nog wat . vooral in deze tijd . en je kan je geld maar 1 x uit geven . dus vandaar deze oproep
help help help.
met vriendelijke groet,
Raymond K
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 26 jun 2012 20:23
door berndv
Hebt u hen zelf al gevraagd? Vaak als een bedrijf trots is op haar werk, zullen ze die met plezier geven.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 26 jun 2012 20:59
door RCDRP
beste berndv,
ik heb ze idd gevraagt of ze uberhaubt referenties hadden/ hebben .
en die hadden ze maar ik gaat niet bij wilt vreemde mensen aan bellen om te vragen hoe hun dakkapel leverancier zijn werk doet . tenzij het echt in de straat zou zijn maar dat was het niet. iig bedankt voor je reactie
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 29 jun 2012 19:13
door Focus kozijn
Beste Berndv,
Ik ben het met RCDRP eens.
Als je het bezwaarlijk vind om aan te bellen, zou ik misschien ook hebben, dan kun je ze misschien wel bellen.
Er langs rijden en kijken hoe het er van buiten uitziet kan ook al wat zeggen.
Het is inderdaad een grote uitgave en zou toch wat referenties benaderen.
Als het dakkapel bij jullie is geplaatst en er belt iemand of er staat iemand voor de deur wat zou jij er dan van vinden?
Succes met je aankoop.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 29 jun 2012 23:44
door berndv
Het bedrijf zal je ook niet zonder overleg met de klant de gegevens geven, dit is iets wat natuurlijk in overleg gaat, en op zich nuet heel raar is als bedrijf zijnde. Heb vroeger ook eens een aannemer aan het werk gehad die dat ook gevraagd heeft, het bedrijf zal niet zomaar een potentiƫle klant langs een te reden klant sturen, dan zullen weinig klanten tevreden blijven.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 14 aug 2012 13:49
door xcxc
heeft u inmiddels een dakkapel laten plaatsen bij NBT dakkapel?
Wij willen namelijk ook een dakkapel laten plaatsen en NBT is ook bij ons langs geweest.
Ik ben benieuwd naar uw ervaringen
mvg
marjon
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 14 aug 2012 20:20
door riddert
xcxc schreef:heeft u inmiddels een dakkapel laten plaatsen bij NBT dakkapel?
Wij willen namelijk ook een dakkapel laten plaatsen en NBT is ook bij ons langs geweest.
Ik ben benieuwd naar uw ervaringen
mvg
marjon
Volgens de topicstarter zijn de dakkapellen erg duur momenteel, in deze tijd. Misschien is het raadzaam om er nog even mee te wachten, tot ze weer wat in prijs dalen.
zo'n dakkapel kost best nog wat . vooral in deze tijd .
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 14 aug 2012 21:04
door Teunbosseman
kijk eens op
http://frankendakkapellen.nl/home.html
Zeer nette prijzen en zeer goede referenties, kan deze aanbevelen
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 15 aug 2012 00:04
door bianca82
wij hebben in de periode van de btw korting toegeslagen met een dakkapel (scheelde honderden euro's)
overigens hebben wij hem door jordens laten doen... keraliet, en ivm leeftijd van het huis geen prefab maar er binnen 2 dagen opgezet door 3 heren.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 05 mar 2013 10:42
door chrisn
NBT heeft bij ons een mooie dakkapel geplaatst en een kozijn vervangen. voor een keurige prijs, prima afgewerkt en door aardige mensen geplaatst. als ik weer dit soort werk moet laten uitvoeren zal ik niet aarzelen ze weer in te schakelen.
wij zijn 100% tevreden.
ik ben bang dat jan176 kwade bedoelingen heeft. op de site van radar ben ik ook verder niets over het bedrijf tegen gekomen.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 09 mar 2013 21:03
door mj1971
Wij hebben ook een dakkappel en nokverhoging laten plaatsen door nbt dakapellen en zijn niet tevreden over het resultaat. Wij hebben de dakkapel laten keuren door een erkend keurings bedrijf en die kwam met ongeveer 2500 euro aan werk dat er nog moet worden uitgevoerd waaronder dakpannen die niet mooi aansluiten en lood wat niet goed bevestigd is, een dakgoot welke te kort is waardoor doorslag van de muren mogelijk is,ondersteuning van de draagbalken van het dak ontbreken op de steunmuur waardoor op termijn de dakbalken kunnen doorzakken.wij hebben ook nog vanaf het begin lekkage van de aansluitingen van de dakkapel/dakopbouw op het oude dak waardoor we nu al een hele berg schade hebben en moeite hebben het vergoed te krijgen.
We krijgen de directeur niet te spreken na herhaaldelijke verzoeken om het een en ander te bespreken.
Al met al gaan we bij een eventuele volgende keer zeker naar een ander bedrijf!
Als tip kan ik meegeven om altijd een keuring uit te laten voeren voordat je alles betaald.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 04 apr 2013 13:45
door Radar
Aantal berichten door de Moderator verwijderd i.v.m. ongefundeerde beweringen
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 08 apr 2013 16:00
door nelson5319
Het zelfde is ons ook overkomen, dakkapel is nog niet af, dak van dakkapel is niet recht, vensterbank moet nog geplaatst worden, nokvorsten zijn nog niet af. Niemand te bereiken, zowel NBT niet als de gene die het geplaatst heeft. Ik heb wel aangifte gedaan bij de politie. NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!!!!
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 09 apr 2013 11:18
door carool1971
Hier ook een gedupeerde.
Bij ons is in januari een dakkapel geplaatst door nbt dakkapelen. Alhoewel de vaklui niet alles netjes hebben afgewerkt staat het dakkapel wel goed vast (en waterdicht).
Helaas was een glaslat beschadigd en waren de plissee gordijntjes + horretjes niet meegeleverd.
Daar kunnen wij dus naar fluiten.
Eerst ook gebeld met het vaste nummer maar kregen alleen een antwoord apparaat waar je niet eens een boodschap kan inspreken. Vervolgens een paar keer gebeld met de persoon die bij ons thuis is geweest. Uiteindelijk meldde hij ons gister dat NBT failliet gaat of gaat aanvragen.
bij navraag waarom er niet wordt teruggebeld kregen wij overigens de melding dat de persoon die de telefoon aanneemt met zwangerschapsverlof is. Dat kan maar het is natuurlijk raar dat je niet iemand anders aanneemt om de telefoon aan te nemen. Dan loop je sowieso geld en klanten mis.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 11 apr 2013 21:04
door Jinola
Wij zijn ook gedupeerd door nbt maar ook benaderd door [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en DSF met een voorstel. Ik vind het een raar zaakje. Hebben inmiddels contact gehad met de rechtsbijstand en hebben lotgenoten gevonden die een advocaat in de arm hebben genomen en overwegen serieus hierbij aan te sluiten. Inmiddels ook de nodige achtergrondinformatie gevonden over bovenstaande personen.
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo geld aftroggelen van mensen en er ook nog mee wegkomen!!!
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 19 apr 2013 21:32
door pps1
Ik had een contract met NBT in Monster voor het leveren en plaatsen van een nieuwe dakkapel.
Ik werd begin deze maand door de adviseur [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] telefonisch benaderd met de vraag of ik akkoord wilde gaan met het onderbrengen van mijn contract bij een collega-bedrijf, nl. DAKZO2000 in Rotterdam.
Als reden voor deze wijziging werd genoemd een grote opdracht voor NBT en personeelstekort bij de montage-afdeling.
Ik heb ingestemd met het voorstel en het identieke contract, nu op naam van DAKZO2000, ondertekend en verstuurd met de vraag om bevestiging van de met NBT gemaakte uitvoeringsweek in mei.
Helaas heb ik niets meer vernomen en ook de website van DAKZO2000 is inmiddels uit de lucht.
Zijn er wellicht mensen die iets meer kunnen zeggen over DAKZO2000 en de kans dat dit nog goed komt?
Met vriendelijke groet pps1.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 22 apr 2013 21:29
door familie knots
Ik zie veel overeenkomsten met NBT dakkapellen op de website van dakzo2000.nl
En op het vestigingsadres van dakzo2000 is (of was) ook heel toevallig Salesservice2012 gevestigd.... Dat is het bedrijf van de 'vertegenwoordiger' [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van NBT.
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 25 apr 2013 12:49
door uitlegisnodig
Om even aan alle onduidelijkheid een einde te maken voel ik mij toch genoodzaakt om even het e.e.a. uit te gaan leggen gezien alle wilde verhalen die nu de ronde doen.
Ineens duiken er overal partijen op die denken het ei van columbus uitgevonden te hebben maar die zitten er dus net zo als enige jaren geleden ook het voorval was met de firma SGW volledig naast.
Het is goed om misstanden op te geven en elkaar te informeren indien oplichters etc. bezig zijn alleen moet men wel goed beseffen dat wat lijkt niet altijd zo is en dat indien men even voor inspecteur clouseau wil gaan spelen men wel over feiten moet beschikken en niet alleen wat men links en rechts een beetje meekrijgt of via google ziet als de waarheid !! ??? wat vaak helemaal geen waarheid is.
De reacties die daar dan op volgen kunnen vergaande consequenties hebben voor mensen die in deze geen schuld treffen.
Uitleg:
Salesservice is een verkooporganisatie die voor 5 bedrijven de verkoop op zich neemt en dus niet eigenaar is van bijvoorbeeld een SGW (bedrijf uit het verleden) of een NBT m.a.w. deze organisatie zorgt er dus voor dat deze bedrijven verkoop kunnen krijgen / omzet via Salesservice
Bedrijven die met Sales service zaken doen hebben hierdoor omzet zonder dat ze verkopers in dienst hebben etc.etc. Alleen indien wordt verkocht ontvangt sales service een stukje provisie !!
Salesservice heeft een contract met deze bedrijven en alleen bij verkoop is het andere bedrijf een stuk provisie verschuldigt. Dus de mensen verbonden aan salesservice als adviseurs zitten de gehele dag op de weg en werken aan het verkrijgen van omzet.
Tussen salesservice en de bedrijven ligt een zakelijke overeenkomst waarin staat dat de bedrijven v.w.b. de contracten volledig verantwoordelijk zijn v.w.b. alle aspecten nadat sales service iets verkocht heeft. m.a.w. sales service en dus ook zijn adviseurs waaronder ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] treft geen blaam in deze sterker nog is ons bedrijf juist gedupeerd en heeft voor een groot bedrag aan facturen openstaan.
Het bedrijf krijgt de betalingen niet [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] het bedrijf is contractueel verplicht om de order uit te voeren niet [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] het bedrijf in kwestie moet de garantie en service geven dus ook hier niet [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] .
De adviseur van Sales service [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] is juist de enige die eerlijk en goed met mensen / partijen omgaat en is als enige ook nog telefonisch te bereiken !!! Daarnaast is hij ook de enige die probeert om gedupeerde te voorkomen daar waar mogelijk v.w.b. de firma NBT maar natuurlijk is een stuk vertrouwen weg en is het moeilijk om in bepaalde constructies oplossingen te bieden.
Hij probeert schade te verkleinen of oplossingen te bieden zowel bij leveranciers als ook bij klanten.
Natuurlijk indien men alles naar hem toe schuift en men ziet in hem de boeman stopt voor hem ook direct het verhaal met diegene want daar zit hij ook niet op te wachten. Het bedrijf sales service is zelf 1 van de grootste gedupeerde in deze.en in het verlengstuk daarvan dus ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Dit alles is dus duidelijk niet de schuld van de adviseur maar van het bedrijf die zijn organisatie niet op de rit heeft en had en zijn deze mensen zelf telefonisch nog te benaderen??? neeeeeeeeeeeeeen verdere uitleg lijkt mij overbodig.
V.w.b. de adviseur zelf is deze ook zeer gedupeerd geweest ten eerste vanwege de crisis waarin hijzelf schuldloos failliet ging in 2009 (gedupeerde waren er toen ook maar dit kan niet zonder bij maatwerk)
(heel de bouw stond toen stil en in dat jaar gingen er alleen al 300% meer failliet als in het jaar daarvoor v.w.b. de bouw) en daarnaast toen hij later hetzelfde deed als nu verkopen via een verkooporganisatie als tussenpersoon bij een bedrijf in Roosendaal heeft dit bedrijf zijn eigen mismanagement proberen te verdoezelen om heel slim alle aandacht af te schuiven op deze adviseur (het gezicht van de firma) waardoor de adviseur in een slecht daglicht werd gezet met alle gevolgen van dien.
Daarnaast werd hij ook nog een keer geconfronteerd met de asbakken journalistiek van tros opgelicht die probeerde om deze man alleen maar in een slecht daglicht te zetten geheel ten onrechte en wat later achteraf ook bleek met een uitspraak van de curator van SGW: [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] was en is alleen de verkoper en is niet de eigenaar alleen omdat hij juist alles organiseert m.b.t. de verkoop staat hij altijd in de picture
en daar hebben fouten partijen slim misbruik van gemaakt van een persoon in een kwetsbare positie.!!!
Helaas is deze wereld niet zo eerlijk als men denkt dat die is.
V.w.b. de inschrijving op het adres Corkstraat 46 kan ik u vertellen dat dit een buss.center is waar ook Dakzo2000 staat ingeschreven en nog meerdere bedrijven.
V.w.b. Dakzo2000 zijn het gedeeltelijk mensen van NBT die een nieuwe start hebben gemaakt (dus geen doorstart) voor hun zelf dus en dit is niet de eigenaar zelf. Daar lijkt mij verder niets verkeerd aan want deze mensen die in dienst waren bij NBT moeten ook eten en hun kosten betalen dus zijn enkele van de ex-werknemers voor zichzelf begonnen !!!
maar natuurlijk ook hierop hebben mensen weer allerlei invullingen aan gegeven.
Sales service en dus ook [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] blijft dus gewoon dakkapellen verkopen waar niets verkeerd aan is alleen het bedrijf wat niet zijn verplichtingen nakomt richting de klant is verantwoordelijk indien zaken fout gaan etc.etc.
Ter info aan alle. / natuurlijk zullen er weer mensen / partijen zijn die hier ook weer negatief op zullen reageren maar dat doen ze dan maar. Dit is de enige waarheid inzake Sales service en de adviseur [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Het gaat u goed allen !!
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 08 mei 2013 16:04
door peterenjac
[Persoonsgegevens en niet-onderbouwde uitspraken verwijderd door de Moderator]
Re: een nieuwe dakkapel
Geplaatst: 10 mei 2013 01:30
door Meni
Kritiek op NBT en de werknemers wordt steeds gemeld en gewist door de moderator. Voor informatie van gedupeerden kunt u beter gedupeerden per individueel bericht aanspreken.