Goeie dag allemaal. even een update na 6 mails schrijven naar rc scooters margraten en peugeot.
zoals in de brief wat zij eindelijk terug sturen is het gewoon dikke pech, de leverende dealer met zijn accu uit de sloper heb ik idd geweigerd!!!
Ik koop tenslotte niet voor niets elk jaar een nieuwe scooter.
Mijn volgende zal echt niet in margraten plaats vinden en peugot maar te zwijgen> onderstaande een copy van de importeur.(ik heb trouwens van RC scooters geen enkele rectie mogen ontvangen naar het onderstaande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben wel zo sportief geweest om 4 dagen te wachten op reactie van Rc Scooters Margraten)
Brief Peugeot Nederland:
Onze excuses voor de late reactie op uw e-mails. Wij hebben kort overleg gehad met uw dealer. Wat betreft de garantie op accu’s; in uw onderhoudsboekje kunt u lezen dat op een accu 6 maanden garantie zit met als voorwaarde dat er minimaal 200 kilometer per maand wordt gereden.
Deze 200 kilometer per maand zijn belangrijk omdat de scooter dan genoeg tijd krijgt om de accu weer op te laden tijdens het rijden. Rijdt u minder met een scooter, dan is een druppellader verstandig om de accu toch in conditie te houden.
Wij hebben van uw dealer vernomen dat deze u een aanbod heeft gedaan om gratis een goede accu te monteren, maar dat u hier niet mee akkoord bent gegaan.
Mocht u hier toch nog gebruik van willen maken, willen wij u vriendelijk vragen weer contact op te nemen met uw dealer.
Met vriendelijke groet,
Peugeot scooters Nederland
From: Ronnie Prickaerts [mailto:@hotmail.com]
Sent: vrijdag 29 juni 2012 22:13
To: Peugeotscooters Nederland;
[email protected]
Cc:
[email protected]
Subject: RE: contact