Slechte ervaring RENOWEEK via GROUPON
Geplaatst: 30 jun 2012 11:05
Ik heb een half jaar geleden via GROUPON een professionele huisschilder besteld. RENOWEEK (http://www.renoweek.nl). Op Groupon werd deze aangeboden als:
Professionele huisschilder van Renoweek voor 6 tot 32 uur binnen- of buitenwerk (vanaf € 89)
Overigens kan je hem ook buiten GROUPON bestellen voor allerhande klusjes.
Op voorhand is mijn ervaring: komt afspraken niet na, levert kwalitatief slecht werk en verre van professioneel.
Graag hoor ik ervaringen van anderen. Hij claimt namelijk (behalve ik) allemaal zeer tevreden klanten te hebben.
Ok, de deal was daar. Ik had de GROUPON deal gekocht en zocht contact met RENOWEEK om een afspraak te maken. De schilder kwam bij avond (in het donker!?) kijken wat er moest gebeuren.
De uiteindelijke afspraak was: schuren, gronden en twee keer aflakken. Dat moest wel lukken binnen een week. Wellicht nog wat andere klusjes, alles in overleg! Uiteindelijk afspraak gemaakt. Op de afgesproken dag kwam de schilder met een "buitenlands sprekende meneer" om de klus te klaren.
Echter na 4 uur bezig te zijn geweest kwamen ze met de mededeling dat "de klus was geklaard".
Het resultaat: lichte schuurwerkzaamheden, over de scheuren heen gelakt, slechts 1 laag, in de volle zon (waardoor blaasjes waren ontstaan) en zichtbare lopers. Samengevat: te slecht voor woorden. Daarnaast was mijn voordeur met een roller gedaan waardoor mijn voordeur nu op een sinaasappel lijkt.
Ik heb de beide heren hiermee geconfronteerd. Antwoord: ja inderdaad, maar we lossen het keurig op. Daarnaast gaf hij op dat moment aan dat ze beide nauwelijks tot geen schilderservaring hadden (hoezo professionele huisschilder?). Echter, op het moment dat ik de heren dit aangaf (blijkt achteraf), waren ze diep in hun ziel geraakt.
Toch zou hij, zoals hij dat verwoordde "een professionele schilder die al 30 jaar in het vak werkzaam was" regelen.
Vanaf dat moment ging "fout en verliep het contact stroef. Hij belde niet terug op afgesproken tijden, kwam niet meer opdagen etc etc. Ik heb gewacht, gebeld, weer gewacht weer gebeld. Na 3 maanden was ik het zat. Ik wilde mijn geld terug. Daar was hij niet voor in. Hij had ook verlies geleden. Moest de helft afdragen aan GROUPON. Kortom, Renoweek was een slachtoffer. What!!??
Heb ik dat geen 400 euro betaald??
Uiteindelijk heb ik het met veel pijn en moeite voor elkaar weten te krijgen dat ik 200 euro terug heb ontvangen. Heb nog wel de overgebleven potten verf terug moeten geven. Ik hoop dat je er gelukkig mee bent en misschien moet je eens nadenken over een andere professie.
Nogmaals mijn vraag aan de overige forumleden: zijn er meer mensen in regio Gelderland die soortgelijke ervaringen hebben met RENOWEEK?
Professionele huisschilder van Renoweek voor 6 tot 32 uur binnen- of buitenwerk (vanaf € 89)
Overigens kan je hem ook buiten GROUPON bestellen voor allerhande klusjes.
Op voorhand is mijn ervaring: komt afspraken niet na, levert kwalitatief slecht werk en verre van professioneel.
Graag hoor ik ervaringen van anderen. Hij claimt namelijk (behalve ik) allemaal zeer tevreden klanten te hebben.
Ok, de deal was daar. Ik had de GROUPON deal gekocht en zocht contact met RENOWEEK om een afspraak te maken. De schilder kwam bij avond (in het donker!?) kijken wat er moest gebeuren.
De uiteindelijke afspraak was: schuren, gronden en twee keer aflakken. Dat moest wel lukken binnen een week. Wellicht nog wat andere klusjes, alles in overleg! Uiteindelijk afspraak gemaakt. Op de afgesproken dag kwam de schilder met een "buitenlands sprekende meneer" om de klus te klaren.
Echter na 4 uur bezig te zijn geweest kwamen ze met de mededeling dat "de klus was geklaard".
Het resultaat: lichte schuurwerkzaamheden, over de scheuren heen gelakt, slechts 1 laag, in de volle zon (waardoor blaasjes waren ontstaan) en zichtbare lopers. Samengevat: te slecht voor woorden. Daarnaast was mijn voordeur met een roller gedaan waardoor mijn voordeur nu op een sinaasappel lijkt.
Ik heb de beide heren hiermee geconfronteerd. Antwoord: ja inderdaad, maar we lossen het keurig op. Daarnaast gaf hij op dat moment aan dat ze beide nauwelijks tot geen schilderservaring hadden (hoezo professionele huisschilder?). Echter, op het moment dat ik de heren dit aangaf (blijkt achteraf), waren ze diep in hun ziel geraakt.
Toch zou hij, zoals hij dat verwoordde "een professionele schilder die al 30 jaar in het vak werkzaam was" regelen.
Vanaf dat moment ging "fout en verliep het contact stroef. Hij belde niet terug op afgesproken tijden, kwam niet meer opdagen etc etc. Ik heb gewacht, gebeld, weer gewacht weer gebeld. Na 3 maanden was ik het zat. Ik wilde mijn geld terug. Daar was hij niet voor in. Hij had ook verlies geleden. Moest de helft afdragen aan GROUPON. Kortom, Renoweek was een slachtoffer. What!!??
Heb ik dat geen 400 euro betaald??
Uiteindelijk heb ik het met veel pijn en moeite voor elkaar weten te krijgen dat ik 200 euro terug heb ontvangen. Heb nog wel de overgebleven potten verf terug moeten geven. Ik hoop dat je er gelukkig mee bent en misschien moet je eens nadenken over een andere professie.
Nogmaals mijn vraag aan de overige forumleden: zijn er meer mensen in regio Gelderland die soortgelijke ervaringen hebben met RENOWEEK?