bedrogen door voordelengids.eu
Geplaatst: 30 jun 2012 18:30
Hallo,
Ik werd vandaag aangesproken door een meneer die voordelengids.eu vertegenwoordigde, en vele leuke praatjes enzo, hij wist mijn interesse wel te pakken omdat hij het zo mooi en breed wist te berederneren.
Hij zei expliciet dat het maar om maximaal 1 jaar ging, en dat het daarna niet door zou gaan en automisch zou beeindigen.
Het zou maar 79,95 euro per jaar kosten.
Ik heb hem geen bankrekeningnummer gegeven of geld of toestemming voor automatisch incasso.
Ik krijg binnen 2 weken een acceptgiro, en ik word binnen 1 week gebeld ter bevestiging is mij verteld.
ik heb een kopie van de bestelbon voor de voordelenpas gekregen met op de achterkant de voorwaarden.
Maar die man zij niks over 8dagen opzeg termijn en over stil zwijgend verlengen en dat je verplicht 3 maanden voor het einde van je 1e jaar termijn schriftelijk en aangetekend moet opzeggen anders word het verlengd.
Hier kwam ik pas achter toen ik vanmiddag thuis kwam en even de voorwaarden door las, want ik twijfelde al een beetje over de betrouwbaarheid.
Nu heb ik nog geen acceptgiro ontvangen, of telefoontje, of belletje, en dus ook geen afschrijving gehad.
Maar ik ben wel onder valse voorwaardes mondeling overgehaald mijn krabbel op die bestelbon te zetten.
Het is nu zaterdag dus het bedrijf is gesloten, en pas maandag om 9 uur weer open.
Als ik inderdaad 8 dagen heb, dan zou ik maandag nog 6 dagen heb, en de bedrijf POSTNL staat momenteel niet bekend als een top bedrijf (ik krijg mijn post niet of weken te laat, en zelfde met post verzenden via hun, komt niet aan of veels te laat). dus dat is niet een betrouwbare optie, en je moet schriftelijk beeindigen binnen die termijn van 8 dagen.
Dus wat kan ik nu het beste doen?
Ik ga zowiezo maandag hierover bellen.
Want volgens de website is de pas met hotel tickets maar 29,95 per jaar???
Gr Gaelwyn
Ik werd vandaag aangesproken door een meneer die voordelengids.eu vertegenwoordigde, en vele leuke praatjes enzo, hij wist mijn interesse wel te pakken omdat hij het zo mooi en breed wist te berederneren.
Hij zei expliciet dat het maar om maximaal 1 jaar ging, en dat het daarna niet door zou gaan en automisch zou beeindigen.
Het zou maar 79,95 euro per jaar kosten.
Ik heb hem geen bankrekeningnummer gegeven of geld of toestemming voor automatisch incasso.
Ik krijg binnen 2 weken een acceptgiro, en ik word binnen 1 week gebeld ter bevestiging is mij verteld.
ik heb een kopie van de bestelbon voor de voordelenpas gekregen met op de achterkant de voorwaarden.
Maar die man zij niks over 8dagen opzeg termijn en over stil zwijgend verlengen en dat je verplicht 3 maanden voor het einde van je 1e jaar termijn schriftelijk en aangetekend moet opzeggen anders word het verlengd.
Hier kwam ik pas achter toen ik vanmiddag thuis kwam en even de voorwaarden door las, want ik twijfelde al een beetje over de betrouwbaarheid.
Nu heb ik nog geen acceptgiro ontvangen, of telefoontje, of belletje, en dus ook geen afschrijving gehad.
Maar ik ben wel onder valse voorwaardes mondeling overgehaald mijn krabbel op die bestelbon te zetten.
Het is nu zaterdag dus het bedrijf is gesloten, en pas maandag om 9 uur weer open.
Als ik inderdaad 8 dagen heb, dan zou ik maandag nog 6 dagen heb, en de bedrijf POSTNL staat momenteel niet bekend als een top bedrijf (ik krijg mijn post niet of weken te laat, en zelfde met post verzenden via hun, komt niet aan of veels te laat). dus dat is niet een betrouwbare optie, en je moet schriftelijk beeindigen binnen die termijn van 8 dagen.
Dus wat kan ik nu het beste doen?
Ik ga zowiezo maandag hierover bellen.
Want volgens de website is de pas met hotel tickets maar 29,95 per jaar???
Gr Gaelwyn