hallo, ik heb een vraagje wij zitten nu officieel in de wsnp,gelukkig worden we geholpen .
maar twee weken geleden is de uitspraak geweest aankomende dinsdag komt de bewindvoerder[ster ].
vrijdag was ons leefgeld gestort maar onze pas geblokkeerd, dus ik heb daar over gebeld met de bewindvoerder die heeft een fax verstuurd maar door de nieuwe regeltjes bij de rabobank moet hij zich legitimeren om de blokkering op te heffen .
dat heeft hij niet gedaan .
de bank heeft hem gebeld en mij later ook om te vertellen dat de bewindsvoerder er niet echt zin in had dit te doen nu zitten we vanaf vrijdag zonder geld en moest ik dus geld lenen van mijn ouders . ik snap dit niet we hebben in april vorig jaar al hulp gevraagd en vanaf dat moment is alles goed gegaan we doen het meeste zelf .
mijn vraag is nu mag de bewindsvoerer dit zomaar doen hij heeft ons niet meer teruggebeld het is nu zondag en ik weet nog niks .
en mag ik daar dinsdag dan iets over zeggen of kunnen ze echt god spelen want zo voelt het nu wel een beetje .
je word heel goed op hoogte gesteld over je verplichtingen wat ik niet meer dan logisch vind hoor begrijp me niet verkeerd maar wat zijn nu de plichten dan van een bewindvoerder want dit komt een beetje laks over want als je voor je geld afhankelijk bent van diegene kan die dit dan gewoon zomaar op zijn beloop laten .
ps ik heb nog diabetes ook ik moet echt eten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag over bewindvoering
Re: vraag over bewindvoering
helaas zal hier weinig tegen te doen zijn. Veel ambtenaren en semi-overheid beginnen vrijdag Rond de middag al met het voorbereiden op het weekend, dan gaan ze nog wel wat lopende zaken afronden, maar echt niet meer de deur uit om langs de bank te gaan met een legitimatie. Zelfs een wandeling naar het faxapparaat is al wel heel veel gevraagd.peekaa23 schreef:.
mijn vraag is nu mag de bewindsvoerer dit zomaar doen hij heeft ons niet meer teruggebeld het is nu zondag en ik weet nog niks .
en mag ik daar dinsdag dan iets over zeggen of kunnen ze echt god spelen want zo voelt het nu wel een beetje .
je word heel goed op hoogte gesteld over je verplichtingen wat ik niet meer dan logisch vind hoor begrijp me niet verkeerd maar wat zijn nu de plichten dan van een bewindvoerder
Tuurlijk mag je daar dinsdag iets over zeggen, maar of het wat helpt?
Eten en drinken hebben niet diabetici ook nodigpeekaa23 schreef: ps ik heb nog diabetes ook ik moet echt eten