KPN kan mobiel in garantie niet repareren
Geplaatst: 01 jul 2012 20:54
Ik heb een mobiele telefoon met kuren: soms werkt hij zoals het moet, maar meestal niet. Dan wordt er geen verbinding gemaakt of valt die binnen een paar seconden weg. Soms ook horen we elkaar gewoon niet.
Deze problemen heb ik al sinds ik het apparaat bij KPN heb gekocht, februari vorig jaar.
Ik ben bij elkaar al zeker een keer of 7 of 8 met het toestel naar de KPN winkel geweest, het apparaat is al minstens drie keer opgestuurd om te repareren en de laatste keer heb ik een nieuwe SIM kaart gekregen.
Het resultaat is iedere keer hetzelfde: de problemen blijven nog steeds. Een paar weken terug heb ik KPN laten weten het nu goed zat te zijn. Uit coulance(!) boden zij mij een nieuw contract met een nieuw toestel aan, maar dan wel weer voor een nieuwe termijn van 2 jaar. Ook mijn beltegoed ben ik in dat geval kwijt.
De consumentenbond adviseerde mij het contract per de ingangsdatum op te zeggen en (een flink deel van) de tot op heden betaald bedragen terug te vragen. Dat heb ik intussen aan KPN gemaild en doorgebeld, maar die reageren of ik totaal wereldvreemd ben.
Zou het niet logisch zijn als KPN mij een nieuw toestel aanbiedt voor de rest van de contracttermijnen dat ik mijn beltegoed kan houden?
Is er iemand die net zo iets heeft meegemaakt, en hoe is dat afgelopen? Ik ben benieuwd naar reacties.
Deze problemen heb ik al sinds ik het apparaat bij KPN heb gekocht, februari vorig jaar.
Ik ben bij elkaar al zeker een keer of 7 of 8 met het toestel naar de KPN winkel geweest, het apparaat is al minstens drie keer opgestuurd om te repareren en de laatste keer heb ik een nieuwe SIM kaart gekregen.
Het resultaat is iedere keer hetzelfde: de problemen blijven nog steeds. Een paar weken terug heb ik KPN laten weten het nu goed zat te zijn. Uit coulance(!) boden zij mij een nieuw contract met een nieuw toestel aan, maar dan wel weer voor een nieuwe termijn van 2 jaar. Ook mijn beltegoed ben ik in dat geval kwijt.
De consumentenbond adviseerde mij het contract per de ingangsdatum op te zeggen en (een flink deel van) de tot op heden betaald bedragen terug te vragen. Dat heb ik intussen aan KPN gemaild en doorgebeld, maar die reageren of ik totaal wereldvreemd ben.
Zou het niet logisch zijn als KPN mij een nieuw toestel aanbiedt voor de rest van de contracttermijnen dat ik mijn beltegoed kan houden?
Is er iemand die net zo iets heeft meegemaakt, en hoe is dat afgelopen? Ik ben benieuwd naar reacties.