LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NCOI betalen voor certificaten??

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
ItH

NCOI betalen voor certificaten??

Ongelezen bericht door ItH »

Na mijn NCOI masterclasses met voldoendes afgerond te hebben, ondanks alle slechte docenten en waardeloze organisatie heb ik besloten mijn zeer prijzige studie van EUR 13.000,- (Master Management Cultuur en Verandering) niet af te ronden.

De inleiding van het afstuderen was zo waardeloos, dat ik geen motivatie kan opbrengen om 6 maanden iets te gaan doen, wat in het bedrijfsleven toch niets zegt omdat het NCOI niveau te laag is.

Ik ben zelf werkzaam in HR land en zou nooit een MBA-er van het NCOI aannemen op dat niveau. Een aantal van hun masterclasses heb ik ook gevolgd en de kwaliteit van de docenten en het vak haalt net het HBO niveau.

Nou wil ik echter wel van mijn 7 behaalde Masterclasses (individueel voor EUR 2500,- te volgen) een certificaat ontvangen dat ik deze behaald heb.

Krijg ik gewoon te horen dat ik per certificaat EUR 50,- moet betalen. Dat kan toch niet waar zijn? Het bedrag is ook belachelijk. Ik vraag alleen een bewijsje op hun briefpapier dat ik de Masterclass met een voldoende behaald heb.

Na EUR 13.000,- betaald te hebben en niet af te studeren, wat hun weer tijd en dus tijd/geld voor inzet docenten scheelt moet dat toch kunnen?

Staat nergens dat opleidingen verplicht zijn je een certificaat te verschaffen? Vooral als deze bedragen betaald worden moet dat er toch gratis afkunnen?

Korenwolf Claudia

Re: NCOI betalen voor certificaten??

Ongelezen bericht door Korenwolf Claudia »

Zelfs de LOI vraagt geld(en) voor een certificaat (certificaten), zelfs al in 1989/1990!

Big business!! :x :?

Jones83

Re: NCOI betalen voor certificaten??

Ongelezen bericht door Jones83 »

Ik heb anders ook niets anders dan elende meegemaakt met NCOI.
Als ik erop terugkijk ben ik 7000 euro armer en niet veel wijzer op geworden.
Dit is 1 van de opleidingen die bijna niks doet voor een leerling, maar echt bezig is met geld verdienen.

Ook op een paar a-4tjes, die dan als certificaat moet gaan gelden.

Dit is zo'n bedrijf die meer juristen in dienst heeft dan leeraren. Dat is al nooit een goed teken.
Bekijken alle mazen van de wet en acteert daar ook naar.
Ik word gewoon weer boos nu ik er zo over type, wat een (legale) oplichters zijn het.

Soms wil ik un wel een factuur sturen met de geleden schade. :oops: :oops:

Gesloten