LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ScooterXL

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
jan159

ScooterXL

Ongelezen bericht door jan159 »

Onlangs een scooter gewonnen. Voor garantie moest ik mij melden bij Scooterxl.
Toen ik binnen de garantieperiode problemen met de scooter kreeg heb ik gemailed met Scooterxl. Eerst werden mijn mails nog beantwoord, maar toen de problemen daarmee niet waren opgelost hoorde ik niets meer van hun. Ook het mobiele telefoonnummer was niet bereikbaar en de webside was uit de lucht.

Heeft iemand ook problemen met Scooterxl ?

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

berndv

Re: ScooterXL

Ongelezen bericht door berndv »

Kan onder scooterxl alleen Joop Hermans vinden, is dat de shop toevallig? Deze website werkt namelijk wel.

Ze hebben gereageerd op de mail, war waren de reacties? Heeft u de mogelijkheid om de scooter daar heen te brengen? U heeft de scooter gewonnen, al contact opgenomen waar u het gewonnen heeft?

jan159

De side van Joop Harmans is scooters xl. Had ik ook gevonden. De webside die ik zoek is www.scooterxl.be.
De tips met betrekking tot een onbalans in de wielen waren band leeg laten lopen en weer oppompen. Dit had ik zelf ook al gedaan, echter zonder resultaat. De onbalans zit in de velgen.Toen ik meldde dat de indicatie lampjes voor groot licht/ dimlicht er ook mee op waren gehouden, werd het stil aan de overkant.
In het garantiebewijs stond duidelijk vermeld dat ik niet bij de winkel waar ik de scooter gewonnen had moest zijn voor vragen, maar bij scooterxl.

1JanV

Ongelezen bericht door 1JanV »

jan159 schreef:In het garantiebewijs stond duidelijk vermeld dat ik niet bij de winkel waar ik de scooter gewonnen had moest zijn voor vragen, maar bij scooterxl.
die geven dus niet thuis, ik denk dat het niets wordt, er is geen koop overeenkomst dus vraag mij af of er dan rechten zijn? ik denk dat je voor je eigen kosten ergens iets moet kopen om je probleem op te lossen. ik heb verder gekeken maar ik denk dat je de eerste bent met deze ondervinding.

lees het laatste stuk van deze link.
http://www.goeievraag.nl/vraag/financie ... tie.224233

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Dit zijn slechts meningen...en geven totaal geen duidelijkheid...

Leuk trouwens , zo'n 'onafhankelijke" reactie van een brommerboer...

jan159

Ik weet inmiddels dat de eigenaar van scooterxl voor meerdere bedrijven heeft gewerkt en dat hij een groot aantal schuldeisers heeft achter gelaten. Uit een gesprek met één van die schuldeisers werd mij duidelijk dat de deal met de winkel keten die de scooters verlote hun €37.000,00 heeft gekost.
Verder werd mij afgeraden om achter deze man aan te gaan, omdat hij erg agressief kan reageren. Dit is ook de reden dat ik zijn naam niet noem. Met dergelijke mensen wil ik niets te maken hebben.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

dhc schreef:Dit zijn slechts meningen...en geven totaal geen duidelijkheid...

Leuk trouwens , zo'n 'onafhankelijke" reactie van een brommerboer...
:lol:

1JanV

Ongelezen bericht door 1JanV »

jan159 schreef:Ik weet inmiddels dat de eigenaar van scooterxl voor meerdere bedrijven heeft gewerkt en dat hij een groot aantal schuldeisers heeft achter gelaten. Uit een gesprek met één van die schuldeisers werd mij duidelijk dat de deal met de winkel keten die de scooters verlote hun €37.000,00 heeft gekost.
Verder werd mij afgeraden om achter deze man aan te gaan, omdat hij erg agressief kan reageren. Dit is ook de reden dat ik zijn naam niet noem. Met dergelijke mensen wil ik niets te maken hebben.
tjee klaar ben je er maar mee.

jan159

Ik heb de problemen grotendeels zelf opgelost.Wat mister X betreft wil ik zeggen, als hij zo doorgaat
zal hij het nog wel een keer oplopen.

Gesloten