Hoi,
Ben nu 4 maanden in het bezit van een HP laptop (DV7 pavilion). Het is op zich een leuke laptop, maar de constructie van laptop is niet al te best. Deze laptop heeft een klein plastic randje rondom het aluminium zitten. Deze vertoonde aan 1 kant een kier(bij linker speaker) toen ik de laptop uit de verpakking haalde. Na 3 maanden is er door die kier een stukje van de behuizing afgebroken. Dit is een pijnlijke rand als je gewoon met je laptop bezig bent en met je handen er langs schuurt. HP schuift met alle gemak hun verantwoordelijkheid om een goed product af te leveren af op mij. Ze hebben nog eens niet de moeite gedaan om zelf te kijken of mijn verhaal klopt (dan hadden ze zelf kunnen vaststellen of de laptop gevallen is bijvoorbeeld, dat dus niet zo is). Na een paar foto’s via de mail poeierde de man van HP me in een telefoongesprek gewoon af. Hij zei wel dat ik het binnen de garantieperiode kan laten maken, maar wel op eigen kosten!!! Ik heb op internet al meer slechte ervaringen gelezen met de service (of ontbreken hiervan) met HP. Dat vind ik jammer voor een bedrijf waar je een goede service van verwacht.
Verder steekt de HDMI aansluiting een beetje uit de behuizing, waardoor deze waarschijnlijk ook niet al te lang mee zal gaan. De duurzaamheid lijkt me dus zeker onder de maat en garantie heb je dus niet. Ik adviseer je daarom om een andere laptop te kopen. Zelf heb ik goede ervaringen met Acer. Keurig afgewerkt en echt een werkpaard. Ik nam die Acer elke dag op en neer van mijn huis naar mijn werk en hij doet het nog steeds (na 2 jaar). Als je zelf op zoek bent naar een laptop dan succes met de keuze.....
Groetjes,
Mark
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen garantie bij HP laptop :(
Re: Geen garantie bij HP laptop :(
Waarom niet meteen aanspraak gemaakt op garantie? Door dit meteen te doen had U sterker gestaan. En waarom direct met HP contact opnemen en niet eerst bij de zaak waar u de laptop gekocht hebt? Die is het eerste aanspreek punt. En verder heb ik niet gelezen eerlijk gezegd.......MarkBng schreef:Hoi,
Ben nu 4 maanden in het bezit van een HP laptop (DV7 pavilion). Het is op zich een leuke laptop, maar de constructie van laptop is niet al te best. Deze laptop heeft een klein plastic randje rondom het aluminium zitten. Deze vertoonde aan 1 kant een kier(bij linker speaker) toen ik de laptop uit de verpakking haalde.
Hallo,
Ik heb ook 2 laptops van HP. Een moest een keer terug vanwege problemen: dat deed ik via de winkel waar ik hem gekocht had (de BCC). Binnen 2 weken was het gerepareerd. Een jaar later problemen met de andere laptop, dat verliep toen rechtstreeks via HP. Die kwamen hem met koerier ophalen, en weer terug 3 weken later via de normale post. Telkens super goeie service ontvangen en deskundige behulpzame medewerkers. Ik zou zo weer een HP kopen (en nee ik werk er niet .
Met Acer heb ik juist hele slechte ervaringen. Man man man. Wat B-merk. Na 2 maanden al maakte de ventilator van de koeler een pokkeherrie. Schoonmaken hielp niks. Denk lagers stuk. De meeste Acers voelen ook heel goedkoop plastic aan.
Mvg.
Ik heb ook 2 laptops van HP. Een moest een keer terug vanwege problemen: dat deed ik via de winkel waar ik hem gekocht had (de BCC). Binnen 2 weken was het gerepareerd. Een jaar later problemen met de andere laptop, dat verliep toen rechtstreeks via HP. Die kwamen hem met koerier ophalen, en weer terug 3 weken later via de normale post. Telkens super goeie service ontvangen en deskundige behulpzame medewerkers. Ik zou zo weer een HP kopen (en nee ik werk er niet .
Met Acer heb ik juist hele slechte ervaringen. Man man man. Wat B-merk. Na 2 maanden al maakte de ventilator van de koeler een pokkeherrie. Schoonmaken hielp niks. Denk lagers stuk. De meeste Acers voelen ook heel goedkoop plastic aan.
Mvg.
-
wij hebben hier alles van hp!
moet zeggen wat dirkie zegt ?is waar,waarom niet gelijk aktie?
dat de hdmi uitsteekt zag je toch ook toen je hem kocht?
verder,1x probleem gehad met pc,harde schijf kapot na 1,5 jr,gebeld met hp,stuurde een nieuwe op,mijn man vroeg nog?zomaar?
ja hoor,als we de pc op moeten halen kost het meer..
kreeg 4 dg later een nieuwe en hij was groter,nou?service of niet...
man een keer van pad afgeraakt kocht acer,die is net zo snel weer weggegaan.
denk dat het een persoonlijk iets is met een merk,
en nee ik werk er ook niet....
moet zeggen wat dirkie zegt ?is waar,waarom niet gelijk aktie?
dat de hdmi uitsteekt zag je toch ook toen je hem kocht?
verder,1x probleem gehad met pc,harde schijf kapot na 1,5 jr,gebeld met hp,stuurde een nieuwe op,mijn man vroeg nog?zomaar?
ja hoor,als we de pc op moeten halen kost het meer..
kreeg 4 dg later een nieuwe en hij was groter,nou?service of niet...
man een keer van pad afgeraakt kocht acer,die is net zo snel weer weggegaan.
denk dat het een persoonlijk iets is met een merk,
en nee ik werk er ook niet....