KPN internet line overgenomen door Tele2 buurman
Geplaatst: 07 jul 2012 17:18
Woensdag opeens mijn internet verbinding kwijt. Na 10 minuten met een 2e line support van KPN en hij zegt de modem heeft wel een verbinding maar blijkbaar geen dataverkeer dus ik krijg een nieuwe modem verstuurd.
Donderdag ligt er een brief voor mij van de nieuwe benedenbuurman ( grachtenhuis met twee afzonderlijk appartementen). Blijkt dat hij zouden internet van Tele2 woensdag moeten hebben maar dat hij geen signaal heeft.. SMS verstuurd aan hem over mijn probleem en hij maakt contact met Tele2 waarbij zij toegeven het verkeerd lijn te hebben aangesloten, en dat het enkele weken kan duren voordat er iets aan gedaan is.
Donderdag middag een dongle gekocht en probeer mijn email te ontvangen en dat lukt niet: mijn account is geblokkeerd!
Volgens KPN Klantenservice is dit door het overnaam van mijn internet lijn door Tele2 gebeurd. Zonder eens een email of brief aan mij te sturen heeft KPN mijn al 14 jaar op dit adres lopend abbo geblokkeerd en de lijn aan Tele2 gegeven.
Verder zeggen zij dat het niet terug te draaien is en ik een nieuwe abbo moeten aanvragen en dat het enkele weken kan duren!!
Dit toch gedaan en wordt ik dan doorverbonden aan iemand dat toegang aan mijn email zouden regelen. Dit wordt gedaan maar ik kan alleen mijn hoofd email adres benaderen, mijn meer belangrijk alias blijft geblokkeerd.
Dankzij het verkeerd optreden van zowel Tele2 als KPN ben ik mijn internet en email kwijt voor weet ik veel hoe lang.
Als freelance ICT consultant ben ik afhankelijk aan dit email adres en de mogelijkheid bestaat dat ik een contract kan missen. Wij is dan verantwoordelijk KPN of Tele2.
Donderdag ligt er een brief voor mij van de nieuwe benedenbuurman ( grachtenhuis met twee afzonderlijk appartementen). Blijkt dat hij zouden internet van Tele2 woensdag moeten hebben maar dat hij geen signaal heeft.. SMS verstuurd aan hem over mijn probleem en hij maakt contact met Tele2 waarbij zij toegeven het verkeerd lijn te hebben aangesloten, en dat het enkele weken kan duren voordat er iets aan gedaan is.
Donderdag middag een dongle gekocht en probeer mijn email te ontvangen en dat lukt niet: mijn account is geblokkeerd!
Volgens KPN Klantenservice is dit door het overnaam van mijn internet lijn door Tele2 gebeurd. Zonder eens een email of brief aan mij te sturen heeft KPN mijn al 14 jaar op dit adres lopend abbo geblokkeerd en de lijn aan Tele2 gegeven.
Verder zeggen zij dat het niet terug te draaien is en ik een nieuwe abbo moeten aanvragen en dat het enkele weken kan duren!!
Dit toch gedaan en wordt ik dan doorverbonden aan iemand dat toegang aan mijn email zouden regelen. Dit wordt gedaan maar ik kan alleen mijn hoofd email adres benaderen, mijn meer belangrijk alias blijft geblokkeerd.
Dankzij het verkeerd optreden van zowel Tele2 als KPN ben ik mijn internet en email kwijt voor weet ik veel hoe lang.
Als freelance ICT consultant ben ik afhankelijk aan dit email adres en de mogelijkheid bestaat dat ik een contract kan missen. Wij is dan verantwoordelijk KPN of Tele2.