hollandsnieuwe 'slechte klantenservice'
Geplaatst: 09 jul 2012 11:05
Beste allemaal,
wat een slecht bedrijf is dat hollandsnieuwe zeg!
Ik ben ondertussen al 3 weken aan het wachten op een nieuwe simkaart. Hierdoor heb ik ook al een toren hoge telefoonrekening omdat ik al een paar keer naar de klantenservice van hollandsnieuwe heb gebeld.
Ik heb drie weken geleden aangegeven dat mijn simkaart stuk is, en ik dus niet bereikbaar ben, netjes via de klantenservice heb ik aangegeven dat ik een nieuwe simkaart wil.. Maar nee, ik ben al drie weken aan eht wachten op een nieuwe simkaart!!!! Een aantal keer heb ik gebeld maar iedere keer, geeft de medewerker aan de telefoon aan dat ze het niet zelf mogen opsturen!!!
Iedere keer maken ze loze beloftes dat het gergeld gaat worden. Maar ondertussen heb ik nog niets gehoord van de zogenaamde technische dienst!!
Ik wil gewoon graag dat het opgelost wordt, het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een nieuwe simkaart op te sturen??
Waardeloos!!
Groet,
celina
wat een slecht bedrijf is dat hollandsnieuwe zeg!
Ik ben ondertussen al 3 weken aan het wachten op een nieuwe simkaart. Hierdoor heb ik ook al een toren hoge telefoonrekening omdat ik al een paar keer naar de klantenservice van hollandsnieuwe heb gebeld.
Ik heb drie weken geleden aangegeven dat mijn simkaart stuk is, en ik dus niet bereikbaar ben, netjes via de klantenservice heb ik aangegeven dat ik een nieuwe simkaart wil.. Maar nee, ik ben al drie weken aan eht wachten op een nieuwe simkaart!!!! Een aantal keer heb ik gebeld maar iedere keer, geeft de medewerker aan de telefoon aan dat ze het niet zelf mogen opsturen!!!
Iedere keer maken ze loze beloftes dat het gergeld gaat worden. Maar ondertussen heb ik nog niets gehoord van de zogenaamde technische dienst!!
Ik wil gewoon graag dat het opgelost wordt, het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een nieuwe simkaart op te sturen??
Waardeloos!!
Groet,
celina