LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KOFFIE LIDL (DARK ROAST KOFFIEPADS) RARE SMAAK!
-
KOFFIE LIDL (DARK ROAST KOFFIEPADS) RARE SMAAK!
Beste iedereen,
We drinken thuis al jaren koffie van de Lidl met onze senseo.
Niet duur en de lekkerste koffie vonden wij.
Nu hadden we laatst een pak waar een rare (bittere) smaak aan zat, niet lekker.
Het was 1 pak, nou ja, kan een keer gebeuren.
Nu hebben we nieuwe pads gehaald, XXL verpakking, nu zijn alle pads voorzien van een smerige smaak, ook ruik je het als de koffie is gezet.
Aan de pads zelf ruik je gewoon de normale geur en lijkt er niets mis met de pads.
Iemand bekend met dit probleem?
Gr Jansen
Nu hebben we nieuwe pads gehaald, XXL verpakking, nu zijn alle pads voorzien van een smerige smaak, ook ruik je het als de koffie is gezet.
Aan de pads zelf ruik je gewoon de normale geur en lijkt er niets mis met de pads.
Gr Jansen
Re: KOFFIE LIDL (DARK ROAST KOFFIEPADS) RARE SMAAK!
En Mijnheer Jansen wat zei de bedrijfsleider van Lidl tegen u over deze klacht ?meneerjansen schreef:Beste iedereen,
Gr Jansen
-
Hoe vaak maakt u de Senseo schoon?
En doet u elke dag vers water in de bak?
Dan zit VP er niet zo veel naast.Aan de pads zelf ruik je gewoon de normale geur en lijkt er niets mis met de pads.
VioletPrue schreef:Hoe vaak maakt u de Senseo schoon?
-
Heb het zelf een keer gehad, echt gruwelijke koffie, om te nekken.
En dat 's ochtends vroeg.
Zat dat ding vol met smurrie!
Getver!
En dat 's ochtends vroeg.
Zat dat ding vol met smurrie!
Getver!
-
De senseo wordt regelmatig schoongemaakt, ook dagelijks nieuw water.
Zoals ik al zei, het begon met 1 pak, die was dus niet te zuipen, ander pak gepakt en die was wel goed, het ligt dus echt aan de pads, niet aan de senseo of water.
Ik ben nog niet terug geweest bij de Lidl, ik denk ik vraag het hier even, kijken of er meerdere mensen zijn met dit probleem, want nu is alle koffie niet meer te zuipen en dat vinden we erg jammer.
Zoals ik al zei, het begon met 1 pak, die was dus niet te zuipen, ander pak gepakt en die was wel goed, het ligt dus echt aan de pads, niet aan de senseo of water.
Ik ben nog niet terug geweest bij de Lidl, ik denk ik vraag het hier even, kijken of er meerdere mensen zijn met dit probleem, want nu is alle koffie niet meer te zuipen en dat vinden we erg jammer.
Wat is het nu, een pak slecht een nieuw gekocht wel goed, of dan toch weer niet?meneerjansen schreef:De senseo wordt regelmatig schoongemaakt, ook dagelijks nieuw water.
Zoals ik al zei, het begon met 1 pak, die was dus niet te zuipen, ander pak gepakt en die was wel goed, h et ligt dus echt aan de pads, niet aan de senseo of water.
[/quote]Het was 1 pak, nou ja, kan een keer gebeuren.
-
Hmmmm, raar.
Dan zou ik inderdaad eens aan de Lild vragen of er iets verandert is aan de koffie.
En anders een ander merk zoeken.
Ik ben zelf een DE mens, maar vrienden van me hebben Dark Roast van het Kruidvat.
Ze zweren erbij.
Sorry dat ik niet een met het ei van Columbus kan komen.
Lekkere koffie is erg belangrijk!
Succes!
Dan zou ik inderdaad eens aan de Lild vragen of er iets verandert is aan de koffie.
En anders een ander merk zoeken.
Ik ben zelf een DE mens, maar vrienden van me hebben Dark Roast van het Kruidvat.
Ze zweren erbij.
Sorry dat ik niet een met het ei van Columbus kan komen.
Lekkere koffie is erg belangrijk!
Succes!
-
[/quote] LEZEN voordat u wat zegt nevermind! Ik zeg: Het begon met 1 pak, daarna hebben we een paar pakken gehad die wel goed waren, nu hebben we nieuwe voorraad ingeslagen en zijn ze allemaal niet meer te zuipen.nevermind schreef:Wat is het nu, een pak slecht een nieuw gekocht wel goed, of dan toch weer niet?meneerjansen schreef:De senseo wordt regelmatig schoongemaakt, ook dagelijks nieuw water.
Zoals ik al zei, het begon met 1 pak, die was dus niet te zuipen, ander pak gepakt en die was wel goed, h et ligt dus echt aan de pads, niet aan de senseo of water.
Maar we gaan er wel mee terug deze week.
Misschien eens in een andere zaak kopen, en proberen, bij AH zijn deze ook niet duur (€4.99)
-
De zakken zijn teruggebracht en we hebben er melding van gemaakt.
Nu hebben D.E. koffie en koffie van de kruitvat.
Deze smaken wel oké, die van de kruitvat is een beetje aan de slappe kant (dark roast) in vergelijking met de dark roast die we altijd van de Lidl hadden.
Die van D.E. is natuurlijk gewoon goed.
Gegroet allen
Nu hebben D.E. koffie en koffie van de kruitvat.
Deze smaken wel oké, die van de kruitvat is een beetje aan de slappe kant (dark roast) in vergelijking met de dark roast die we altijd van de Lidl hadden.
Die van D.E. is natuurlijk gewoon goed.
Gegroet allen
Ik vermoed dat bij het branden van de koffie iets te veel verbrand is en daarom die vieze smaak.
Gewoon terug brengen en andere datum kopen dus noteer die code.
Als er meerdere klachten komen word de partij pas uit de winkel gehaald.
Niet na 1 of 2 klachten dus klagen zorgde ervoor dat de fabriek een claim kreeg.
Elk merk of merkloos product loopt dit risico dus ook Uw alternatief kan uit dezelfde fabriek komen.
Gewoon terug brengen en andere datum kopen dus noteer die code.
Als er meerdere klachten komen word de partij pas uit de winkel gehaald.
Niet na 1 of 2 klachten dus klagen zorgde ervoor dat de fabriek een claim kreeg.
Elk merk of merkloos product loopt dit risico dus ook Uw alternatief kan uit dezelfde fabriek komen.
Heb precies hetzelfde. Altijd dark roast van de Lidl, nu XXL verpakking met rare smaak! Ga er vd week mee terug.
-
Om nog even een laatste LATE reactie op dit bericht te geven..
Tegenwoordig mankeert er NIKS meer aan deze koffie hoor!
Er is toen gewoon een periode geweest dat die koffie gewoon niet lekker was.
Na het terugbrengen kregen we altijd ons geld terug, maar de koffie, de Dark Roast van de Lidl is wat ons betreft gewoon weer de lekkerste!
Tegenwoordig mankeert er NIKS meer aan deze koffie hoor!
Er is toen gewoon een periode geweest dat die koffie gewoon niet lekker was.
Na het terugbrengen kregen we altijd ons geld terug, maar de koffie, de Dark Roast van de Lidl is wat ons betreft gewoon weer de lekkerste!
-
Dan heeft er toen waarschijnlijk een verkeerde partij tussen gezeten. Verkeerd gebrand, verkeerde soort boon er tussen, verkeerde menging tussen bonen, andere koffieboer omdat de gebruikelijke koffieboer door de voorraad heen was, noem maar op. Kan een keer gebeuren.
Je hebt in ieder geval weer plezier van je bakkie, en daar gaat het toch om?
Je hebt in ieder geval weer plezier van je bakkie, en daar gaat het toch om?