LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 jul 2012 18:53
KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Op 19 Juni heb ik via een online formulier mijn digitenne abonnement opgezegd. 5 minuten later ontving ik een bevestiging per mail over deze opzegging. Ik dacht: " mooi, gemakkelijk geregeld"...
Nou dat dacht van niet. 2 dagen later (21 Juni) ontving ik mijn maandelijkse factuur. Ineens zag ik een bedrag van 27 euro. Wegens het toevoegen van een voetbalpakket...
Wat???!!! Ik zeg het op en ik krijg een toevoeging van een voetbalpakket???!!!
Ik heb de klantenservice gebeld om hierover te bespreken. Ik werd doorverbonden met de afdeling opzegging, creditering.. ja whatever... en ze hebben mijn opzegging op orde gemaakt.
Aan het einde van het gesprek heeft de medewerker mij de mooie vraag gesteld: " heeft u nog andere vragen voor mij mevrouw?. Mijn antwoord was: " Ja, hoe gaan wij met deze gesprekskosten mee om? Ik bedoel, als uw collega daadwerkelijk mijn opzegging had verwerkt ipv een voetbalpakket toe te voegen, was het niet nodig geweest om uw klantenservice te bellen. Want een contact formulier sturen met een klacht kon wel, maar ja uit mijn ervaring werkt niet zo geweldig...
Zijn antwoord was: " U hoeft hier geen zorgen over te maken, want u krijgt deze kosten terug...
Een paar dagen later krijg ik een brief over mijn opzegging en niets over de credit nota.
Inmiddels is 27 euro van mijn rekening afgeschreven... ik moest zelf achteraan gaan zitten over mijn tegoed bedrag. Ik kreeg een mail met als antwoord: Geachte heer/mevrouw, Ik begrijp dat ik een gecrediteerd bedrag krijg op a.s. 20 juli, maar wanneer zou ik de rest krijgen dan?
"Geachte mevrouw Campello,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over de problemen die u ondervonden heeft. Graag informeer ik u hierover.
Als tegemoetkoming zal op uw eerstvolgende factuur een bedrag van € 25,00 (incl. BTW) worden gecrediteerd. U kunt de (slot-)nota verwachten omstreeks 20 juli 2012.
Reacties op dit bericht worden niet gelezen.
Hebt u nog vragen, dan verzoek ik u vriendelijk gebruik te maken van het vragenformulier op http://www.kpn.com/factuurvraag
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
KPN"
blablabla...
Tegemoetkoming????? Ik heb de rechte op een credit nota en niet "Tegemoetkoming".
Om jouw geld te incasseren duurt het maar 2 werkdagen na dato factuur.. maar om je zoals ze het noemen "tegemoetkoming" te krijgen moet ik tot 20 juli wachten..
en het laatste druppel was:
Ik vroeg om mijn vergoeding voor de gesprekkosten...
" nee mevrouw u krijgt het niet...
IK BEN HET ZAT.. DAT DOOR FOUT VAN ZULKE BEDRIJVEN, GEDAAN DOOR HEN ZELF.. DAT WIJ ALS CONSUMENTEN HIER DE DUPE VAN MOETEN ZIJN....
Er moet op een gegeven moment een maatregel Komen tegen deze dieven...
Ik ben er klaar mee......
Nou dat dacht van niet. 2 dagen later (21 Juni) ontving ik mijn maandelijkse factuur. Ineens zag ik een bedrag van 27 euro. Wegens het toevoegen van een voetbalpakket...
Wat???!!! Ik zeg het op en ik krijg een toevoeging van een voetbalpakket???!!!
Ik heb de klantenservice gebeld om hierover te bespreken. Ik werd doorverbonden met de afdeling opzegging, creditering.. ja whatever... en ze hebben mijn opzegging op orde gemaakt.
Aan het einde van het gesprek heeft de medewerker mij de mooie vraag gesteld: " heeft u nog andere vragen voor mij mevrouw?. Mijn antwoord was: " Ja, hoe gaan wij met deze gesprekskosten mee om? Ik bedoel, als uw collega daadwerkelijk mijn opzegging had verwerkt ipv een voetbalpakket toe te voegen, was het niet nodig geweest om uw klantenservice te bellen. Want een contact formulier sturen met een klacht kon wel, maar ja uit mijn ervaring werkt niet zo geweldig...
Zijn antwoord was: " U hoeft hier geen zorgen over te maken, want u krijgt deze kosten terug...
Een paar dagen later krijg ik een brief over mijn opzegging en niets over de credit nota.
Inmiddels is 27 euro van mijn rekening afgeschreven... ik moest zelf achteraan gaan zitten over mijn tegoed bedrag. Ik kreeg een mail met als antwoord: Geachte heer/mevrouw, Ik begrijp dat ik een gecrediteerd bedrag krijg op a.s. 20 juli, maar wanneer zou ik de rest krijgen dan?
"Geachte mevrouw Campello,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over de problemen die u ondervonden heeft. Graag informeer ik u hierover.
Als tegemoetkoming zal op uw eerstvolgende factuur een bedrag van € 25,00 (incl. BTW) worden gecrediteerd. U kunt de (slot-)nota verwachten omstreeks 20 juli 2012.
Reacties op dit bericht worden niet gelezen.
Hebt u nog vragen, dan verzoek ik u vriendelijk gebruik te maken van het vragenformulier op http://www.kpn.com/factuurvraag
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
KPN"
blablabla...
Tegemoetkoming????? Ik heb de rechte op een credit nota en niet "Tegemoetkoming".
Om jouw geld te incasseren duurt het maar 2 werkdagen na dato factuur.. maar om je zoals ze het noemen "tegemoetkoming" te krijgen moet ik tot 20 juli wachten..
en het laatste druppel was:
Ik vroeg om mijn vergoeding voor de gesprekkosten...
" nee mevrouw u krijgt het niet...
IK BEN HET ZAT.. DAT DOOR FOUT VAN ZULKE BEDRIJVEN, GEDAAN DOOR HEN ZELF.. DAT WIJ ALS CONSUMENTEN HIER DE DUPE VAN MOETEN ZIJN....
Er moet op een gegeven moment een maatregel Komen tegen deze dieven...
Ik ben er klaar mee......
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2012 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Je hebt de opzegging binnnen? storneer het bedrag dan, iets niet besteld is ook niet betalen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 jul 2012 18:53
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
goed idee... net uitgevoerd`!!!
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Niet vergeten , dat als KPN nog geld stort dat jij het dan weer terug moet storten, anders krijg je problemen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 11 jul 2012 18:53
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
ik heb dus het bedrag laten storneren... wat is er gebeurd? Ik kreeg gisteren een brief met " automatische incasso mislukt" ... onzin!!! het was wel geluk, alleen ik heb terug laten storneren.
Ik heb al weer een boze brief gemaakt en opgestuurd.
Man ze vragen zoveel cent per minuten voor hun administratie.. wij zullen als klant ook weleens een factuur moeten sturen met onze eigen administratiekosten...
Echt.. te triest voor woorden!!!
Ik heb al weer een boze brief gemaakt en opgestuurd.
Man ze vragen zoveel cent per minuten voor hun administratie.. wij zullen als klant ook weleens een factuur moeten sturen met onze eigen administratiekosten...
Echt.. te triest voor woorden!!!
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Ojee, ik ben dus niet de enige die een probleem heeft met het opzeggen van digitenne.
Op 23 juni heb ik digitenne opgezegd en een bevestigingsmail van kpn ontvangen. Dus sinds 23 juli heb ik geen digitenne meer.
Nu krijg ik vandaag de factuur voor augustus binnen. Ik bel naar de klantenservice. Die kunnen heel de opzegging niet vinden. Om het uit te laten zoeken moet ik toch maar eerst de factuur van augustus betalen. Gelijk heb ik duidelijk gemaakt dat ik die niet ga betalen. Ik heb opgezegd en het bewijs voor me liggen. Daar had die mevrouw geen boodschap aan en kon die mevrouw niet zoveel voor me betekenen behalve dan dat het een vervelende situatie voor mij zou worden. Andere mensen betaalde wel gewoon, zei ze nog wel even snel. Maar ze zou me doorverbinden met de afdeling opzeggingen. Ik heb 30 minuten aan de lijn gehangen omdat alle medewerker bezet waren en toe heb ik maar neergelegd. Nu maar afwachten hoe het gaat lopen.
Ik ben nog wel even langs de kpn winkel gereden waar ik het abonnement heb afgesloten. Het digitenne kastje kan ik daar niet inleveren. Ze kunnen ook geen klachten in behandeling nemen. Pffffff KPN van vroeger is KPN niet meer. Jammer om die achteruit gang te merken.
Op 23 juni heb ik digitenne opgezegd en een bevestigingsmail van kpn ontvangen. Dus sinds 23 juli heb ik geen digitenne meer.
Nu krijg ik vandaag de factuur voor augustus binnen. Ik bel naar de klantenservice. Die kunnen heel de opzegging niet vinden. Om het uit te laten zoeken moet ik toch maar eerst de factuur van augustus betalen. Gelijk heb ik duidelijk gemaakt dat ik die niet ga betalen. Ik heb opgezegd en het bewijs voor me liggen. Daar had die mevrouw geen boodschap aan en kon die mevrouw niet zoveel voor me betekenen behalve dan dat het een vervelende situatie voor mij zou worden. Andere mensen betaalde wel gewoon, zei ze nog wel even snel. Maar ze zou me doorverbinden met de afdeling opzeggingen. Ik heb 30 minuten aan de lijn gehangen omdat alle medewerker bezet waren en toe heb ik maar neergelegd. Nu maar afwachten hoe het gaat lopen.
Ik ben nog wel even langs de kpn winkel gereden waar ik het abonnement heb afgesloten. Het digitenne kastje kan ik daar niet inleveren. Ze kunnen ook geen klachten in behandeling nemen. Pffffff KPN van vroeger is KPN niet meer. Jammer om die achteruit gang te merken.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Het overbekende k+tsmoesje van KPN. Je hebt opgezegd, en de maand is voorbij, dreigen doen ze altijd bij dat flutbedrijf, gewoon zo laten.Andere mensen betaalde wel gewoon, zei ze nog wel even snel[
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Nou geweldig, Ik ben net door de kpn gebeld. Probleem opgelost. Kan niet anders zeggen dan dat het netjes is afgehandeld nu.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Ze lezen mee, maar of ze daarom belden?pop4st schreef:Nou geweldig, Ik ben net door de kpn gebeld. Probleem opgelost. Kan niet anders zeggen dan dat het netjes is afgehandeld nu.
Fijn voor je dat het is opgelost.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Ai, te vroeg gejuicht. Vanmorgen zag ik dat er toch geïncasseerd is. Wel gelijk terug geboekt. Nu is het toch maar afwachten wat er gaat gebeuren.
Ik ga niet meer bellen met 10 eurocent per minuut en 30 minuten wachten. Daarmee heb ik al 1/3 van mijn abonnement betaald. Voor jan met de korte achternaam.
Ik ga niet meer bellen met 10 eurocent per minuut en 30 minuten wachten. Daarmee heb ik al 1/3 van mijn abonnement betaald. Voor jan met de korte achternaam.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
0800-0115 gratis kpn bellen.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Hi is ook van KPN. En met de opzegging van mijn mobiele telefoon, blunderen ze net zo hard.. Zie: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1619086
Ben heel blij dat ik nu bij een andere provider zit en zal iedereen aanraden om weg te blijven van alles wat met KPN of Hi te maken heeft!!
Ben heel blij dat ik nu bij een andere provider zit en zal iedereen aanraden om weg te blijven van alles wat met KPN of Hi te maken heeft!!
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
En zojuist kwam de herinnering binnen, of ik voor 15 augustus wil betalen anders kan het zo zijn dat ze me afsluiten van Digitenne. Snap ik het nu niet meer, ik heb toch opgezegd en helemaal geen abonnement meer. Zit te wachten op de brief waar ik met de spullen naar toe moet.
Nog even en dan krijg ik straks een incasso door de bus. Gaat lekker bij KPN.
Nog even en dan krijg ik straks een incasso door de bus. Gaat lekker bij KPN.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
de incasso komt er zeker, een kopie van de opzegbevestiging van KPN aangetekend versturen om vervelendigheden te voorkomen, de providers zijn logge bedrijvenpop4st schreef:En zojuist kwam de herinnering binnen, of ik voor 15 augustus wil betalen anders kan het zo zijn dat ze me afsluiten van Digitenne. Snap ik het nu niet meer, ik heb toch opgezegd en helemaal geen abonnement meer. Zit te wachten op de brief waar ik met de spullen naar toe moet.
Nog even en dan krijg ik straks een incasso door de bus. Gaat lekker bij KPN.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Inderdaad de kopie van je opzeg brief, eventueel als je dat hebt een kopie van de opzegbevestiging en je eventuele mails en brieven naar KPN aan het incassobureau geven. Dan zullen zij ook wel inzien dat ze niets kunnen doen.
Op het vorige adres woonden we in appartementen. Wij waren een nummer zonder letter en de rest hadden allemaal een letter, maar de slimbo's lieten bij bekeuringen en bij de gemeente geen letters bij hun huisnummer zetten. Wij brachten brieven wel keurig naar de eigenaren, maar vooral 1 eigenaar betaalde ze gewoon niet. Dit maakte dat men ineens bij ons voor de deur stond om ons huis leeg te halen. Nadat ik liet weten dat die persoon niet in mijn huis woonde, zijn ze weer vertrokken en niet meer terug gekomen.
Ze ruimen je huis dus echt niet zomaar leeg
Op het vorige adres woonden we in appartementen. Wij waren een nummer zonder letter en de rest hadden allemaal een letter, maar de slimbo's lieten bij bekeuringen en bij de gemeente geen letters bij hun huisnummer zetten. Wij brachten brieven wel keurig naar de eigenaren, maar vooral 1 eigenaar betaalde ze gewoon niet. Dit maakte dat men ineens bij ons voor de deur stond om ons huis leeg te halen. Nadat ik liet weten dat die persoon niet in mijn huis woonde, zijn ze weer vertrokken en niet meer terug gekomen.
Ze ruimen je huis dus echt niet zomaar leeg
Laatst gewijzigd door Nicky_The op 04 aug 2012 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
tsja herhaal het nog maar weer eens
KPN = K*t Prutsers Nederland
Loop er met een grote boog omheen.
KPN = K*t Prutsers Nederland
Loop er met een grote boog omheen.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Waardeloos! Zeven weken bezig geweest om televisiesignaal te krijgen. Monteur besteld, die niet is komen opdagen. Al meer dan 50 euro kosten gemaakt aan klantenservice. En de rekeningen die ik krijg kloppen ook niet! (telefonie pakket die ik niet besteld heb, extra digitenne ontvangers die ik niet besteld en ontvangen heb etc.) Op mijn klachtenbrief komt ook al geen reactie. Ben het helemaal zat!
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
ik heb eens een half jaar gedaan over een abonnement opzeggen bij KPN. na telefonisch opzeggen keurig een bevestiging gekregen van opzegging. kreeg enkele dagen daarna alleen een brief met bedankt dat u uw abonnement toch wilt behouden(???) nou dat duurde echt 6 maanden van storneringen, eindeloos bellen, doorvebonden worden, teruggebeld worden, zogenaamde creditering, brieven, klachtbrieven ( waarop nooit geen reactie kwam ) etc,etc voordat het eindelijk geregeld was.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Heb ik net een email van KPN digitenne gehad. Hun hebben mijn opzegging van het abonnement pas op 31 juli verwerkt, of ik toch maar even de maand augustus wil voldoen. Dan krijg ik het geen ik teveel betaald heb wel weer terug. Dit ga ik dus niet doen. Zijn ze nu van de ratten besnuffeld. Ik heb op 23 juni opgezegd en per 23 juli geen abonnement meer. Is een maand om een opzegging te verwerken niet genoeg.
Ze zijn wel snel met de herinnering. Dat gaat wel snel. Knap hoor KPN Digitenne.
Ze zijn wel snel met de herinnering. Dat gaat wel snel. Knap hoor KPN Digitenne.
Re: KPN klantenservice = waardeloos!!!!!!!
Ik ben geen fan van KPN, maar toch kunnen de computersystemen van KPN (en vele andere providers) in de war raken als je niet hun procedure volgt. Het gaat vaak mis als mensen op eigen houtje andere bedragen gaan overmaken of juist gaan storneren. De misverstanden ontstaan vaak als dat allemaal met de hand achteraf weer uitgeplozen moet worden.pop4st schreef:Heb ik net een email van KPN digitenne gehad. Hun hebben mijn opzegging van het abonnement pas op 31 juli verwerkt, of ik toch maar even de maand augustus wil voldoen. Dan krijg ik het geen ik teveel betaald heb wel weer terug. Dit ga ik dus niet doen. Zijn ze nu van de ratten besnuffeld. Ik heb op 23 juni opgezegd en per 23 juli geen abonnement meer. Is een maand om een opzegging te verwerken niet genoeg.
Zelf heb ik wel eens Digitenne gehad en die later weer opgezegd. Toen moest ik ook een maand extra betalen die ik later weer terug zou krijgen. Daar had ik toen een hard hoofd in, zo van het zal wel, maar het geld werd inderdaad netjes teruggestort zonder dat ik erom hoefde te vragen. Het kan wel een paar weken duren.