Pagina 1 van 1

Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 14 jul 2012 11:38
door lawini
Wie heeft er een slechte ervaring via internet boeken bij Interhome. Wij maakte gebruik van een korting van 200 euro. Wat blijkt wij moeten bij aankomst op het park de Hommelheide 200 euro betalen aan toeristenbelasting, milieubelasting en verplichte handdoekpakketten.Bij de boeking stond er: bij de kosten inbegrepen: bijkomende kosten (extra). Zowel mijn schoonzus als ik dachten beide dat de rest inbegepen was. Interhome vond het allemaal duidelijk en kan niets voor ons doen. Hier hadden wij een meningsverschil zeiden ze bij de servicedesk. Dus daarom een klacht ingediend, maar nog niets gehoord.
Het is een kater vooraf aan de vakantie. Wie heeft hier ook problemen mee gehad?

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 16 jul 2012 13:19
door Regggy
lawini schreef:Wie heeft er een slechte ervaring via internet boeken bij Interhome. Wij maakte gebruik van een korting van 200 euro. Wat blijkt wij moeten bij aankomst op het park de Hommelheide 200 euro betalen aan toeristenbelasting, milieubelasting en verplichte handdoekpakketten.Bij de boeking stond er: bij de kosten inbegrepen: bijkomende kosten (extra). Zowel mijn schoonzus als ik dachten beide dat de rest inbegepen was. Interhome vond het allemaal duidelijk en kan niets voor ons doen. Hier hadden wij een meningsverschil zeiden ze bij de servicedesk. Dus daarom een klacht ingediend, maar nog niets gehoord.
Het is een kater vooraf aan de vakantie. Wie heeft hier ook problemen mee gehad?
Ik ga er vanuit dat de bijkomende kosten van interhome duidelijk bij boeking zijn vermeld. Is dat niet zo, dan heb je een zaak, anders is het eigen schuld dikke bult..

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 16 jul 2012 14:03
door rozemarijntje
volgens mij staat het in de algemene voorwaarden beschreven

http://www.interhome.nl/nederlands/klan ... oorwaarden

dat het bedlinnen en de kosten die u noemt bij aankomst betaald dienen te worden..
moet u even kijken..tenzij het er duidelijk bij stond,maar als u dat niet zwart op wit heeft dan ....houd het helaas op

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 16 jul 2012 19:14
door lawini
Makkelijk gezegd natuurlijk, de linken die je kreeg te zien bij het boeken krijg je nu nooit meer zien, daar kom je niet meer bij en niet meer achter. Als het eigen schuld dikke bult is dan zou ik toch graag willen dat ze het aanpassen en duidelijker maken voor de klanten. Ik vind het een slimme aanpak van interhome en klantonvriendelijk. Zogenaamd 200 euro korting krijgen die je dan vervolgens op het park moet betalen. Wat nu korting?

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 16 jul 2012 19:47
door rozemarijntje
Je kan ook de voorwaarden lezen voor je boekt!

Het was even goed bedoeld zodat je kunt zien wat er staat,maar de groeten,sla lekker zo.n toon tegen hun aan.


Voortaan opletten kan je ook zeggen en dat is niet makkelijk gezegd maar oplettend,

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 19 jul 2012 09:37
door Interhome
Geachte mevrouw de Niet,
naar aanleiding van uw opmerkingen wijzen wij u er nogmaals op dat de bijkomende kosten duidelijk op onze website zijn vermeld.
Deze kosten worden al getoond voordat u over bent gegaan tot het maken van een boeking.
Tijdens het boekingsproces worden deze kosten nogmaals duidelijk getoond, u heeft de kosten geaccepteerd en u heeft vervolgens een definitieve reservering bij ons gemaakt.
Wij kunnen slechts vaststellen dat u deze kosten kennelijk over het hoofd heeft gezien, hetgeen wij betreuren.
Voor de goede orde wijzen wij u erop, dat deze kosten door het vakantiepark ter plaatse in rekening worden gebracht aan iedere gast.
De verleende korting, zoals gebruikelijk bij vakantiewoningen, geldt over de huursom en nimmer over de bijkomende kosten. Interhome heeft dit correct op haar website vertoond.
Ik vertrouw erop, u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Interhome

Mevr. L. Willems
Cliëntenservice

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 15 aug 2012 10:10
door _fred_
Ik kan enkel maar aanraden NOOIT contact op te nemen met Interhome. Recent belde ik voor inlichtingen mbt een vakantiewoning voor een bepaalde periode en vroeg mij info via e-mail door te sturen. Op dat moment krijg ik een bevestigingsmail (!!). Ik antwoord hier onmiddellijk op dat ik nog geen toestemming had gegeven voor te boeken en nog niet wilde boeken.

Uiteindelijk kon Interhome over een aantal toch essentiële eigenschappen van een vakantiewoning - zoals een locatie met de juiste adresgegevens !!!!!! - geen duidelijkheid geven. Dit leek me niet pluis en daarom heb ik bij hen niet geboekt.

Een week nadien sturen ze mij een factuur van + 800 EUR annulatiekosten. Op geen enkele van mij mails hebben ze tot nu toe gereageerd.

Ik kan u enkel aanraden om - mocht je toch bellen - in geen enkel geval persoonlijke gegevens door te geven.

Dit zijn echte maffia - praktijken !!!!

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 06 aug 2013 11:56
door zuidpier
Ik kan de omschreven ervaring volledig onderschrijven. Interhome heeft meer weg van een georganiseerde misdaad organisatie (oplichting), dan van een reisorganisatie. Als je bij Interhome boekt ben je verzekerd van een slechte reis/vakantie ervaring en nog meer verzekerd van het feit dat het Interhome niets kan schelen. je geld ben je sowieso kwijt. Liegen en bedriegen, feitelijke onjuistheden om een reis (accommodatie) te verkopen en geconfronteerd met de (pijnlijke?) waarheid niet thuis geven. Ik wil iedereen afraden om zaken te doen met Interhome.

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 06 aug 2013 12:11
door sjohie
zuidpier schreef:Ik kan de omschreven ervaring volledig onderschrijven. Interhome heeft meer weg van een georganiseerde misdaad organisatie (oplichting), dan van een reisorganisatie. Als je bij Interhome boekt ben je verzekerd van een slechte reis/vakantie ervaring en nog meer verzekerd van het feit dat het Interhome niets kan schelen. je geld ben je sowieso kwijt. Liegen en bedriegen, feitelijke onjuistheden om een reis (accommodatie) te verkopen en geconfronteerd met de (pijnlijke?) waarheid niet thuis geven. Ik wil iedereen afraden om zaken te doen met Interhome.
Nou nou, dat is nogal wat, en neigt naar smaad en/of laster, zo zonder onderbouwing. Ze zijn overigens bij de ANVR aangesloten, en die kennen een geschillencommissie. Deze doet voor bij de ANVR aangesloten reisorganisaties bindende uitspraken, waarbij de ANVR reis- en boekingsvoorwaarden samen met de consumentenbond zijn samengesteld. Ik zou je klacht(en) dan ook daar neerleggen, dat is de aangewezen plek om je gelijk te halen.

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 06 aug 2013 12:14
door geengast
@zuidpier: uw EERSTE bericht hier is een ongefundeerd afkraken van een organisatie op een topic van een jaar oud????

U werkt dus beslist bij hun concurrent. Is niet netjes op deze manier!

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 06 aug 2013 13:16
door zuidpier
Ik werk niet bij een concurrent. Ik kwam hier omdat ik zocht (via Google) op "ervaringen Interhome". Zou u ook eens moeten doen en dan nog eens bedenken of wat u zegt enige steek houdt.

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 02 mar 2014 09:59
door florice21
Na in September contact te hebben opgenomen met Interhome. Gevraagt of het mogelijk zou zijn om het huisje een week daarna te boeken. I.v.m. het financieel rond krijgen gezien de grote groep die mee ging.
De vrouw antwoorden, en zei dat dit geen enkel probleem was.
Nadat ze een aantal gegevens had genoteerd bedankte ze mij en hing ik op.
Na een week kreeg ik ineens tot mijn verbazing per mail dat ik een aanbetaling moest doen.
Ik heb toen interhome gebeld en die was tot de verontstelling dat ik het huisje al had geboekt. Ik ben zowel online, via mail(uitgezocht) en telefonisch NOOIT akkoord gegeven met geen enkele voorwaarde. Toch kreeg ik een vrouw met een licht Belgische accent lichtelijk geïrriteerd aan te telefoon die voor zich toch echt zag dat ik akkoord was gegaan met de voorwaarde. Natuurlijk ga je altijd eerst aan jezelf twijfelen of je het echt niet heb doorgegeven. Uiteindelijk na veel emails doorgelezen te hebben er toch echt van overtuigd dat ik met geen enkele voorwaarde akkoord ben gegaan. Nogmaals bellend naar Interhome en werd doorverbonden met de manager. Ik vroeg om het bewijs van mijn akkoord en hij zou dan ook mijn opgenomen telefoon gesprekken doorsturen en afluisteren. Nadat hij nog netjes had terug gebeld diezelfde dag gaf hij aan dat er die dag geen tijd meer voor was en dat het morgen weer zou worden opgepakt. De volgende dag en na een week! Nog steeds niks gehoord. Meerdere herhalingen van de aanbetalingen volgde. Tot er plots een aanmaling verscheen, nu mocht ik naast de 30% anneringskosten van het totaal bedrag (340 euro) ook nog is de bijkomende kosten van het incasso gaan betalen als ik niet binnen bepaalde tijd het bedrag zou overmaken! Uiteindelijke het bedrag betaald nadat het voor mijn gevoel alleen nog maar erger kon worden. Interhome is een sluipmoordenaar. De mensen spreken je over het algemeen netjes aan de telefoon net als hun reactie's op de klachten. Maar schijn bedriegt het is in werkelijkheid een toneelstuk waarbij ze boel zo oppervlakkig mogelijk houden. Ik ben een zeer redelijk persoon kom immers zelf uit de recreatie branche. Dankzij Interhome zelf niet instaat geweest om op wintersport te gaan.

Re: Interhome, slechte ervaring via internet boeken

Geplaatst: 02 mar 2014 10:22
door bokkel
dus...
je vraagt om de vermeende bevestiging, krijgt die niet maar betaalt wèl de aanmaning ed. ? Hoe dom kun je zijn. ...