Geld terugkrijgen van DFA Services
Geplaatst: 15 jul 2012 15:58
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, maar heb al wat negatieve berichten gelezen over DFA Services. Mijn probleem is het volgende:
Toen ik bij de tandarts geweest was kreeg ik via DFA Services een rekening van € 8,00. Deze rekening had ik net op tijd betaald, maar inmiddels had ik wel een herinnering gehad van DFA Services (+ € 15,00 incassokosten)
Ik heb DFA Services hier direct een e-mail over gestuurd (19 april 2012), maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niet al het geld terug. Ze hebben wel
€ 8,00 terug gestort, maar niet € 15,00 incassokosten. Terwijl ze dit wel toegezegd hebben!
Ze komen steeds met dezelfde antwoorden. Het is klaargezet voor betaling, er is iets mis gegaan met de betaling enz enz. Allemaal onzin.
Ik weet dat het om een klein bedrag gaat, maar het is wel mijn geld!
De laatste e-mail die ze van mij ontvingen was op 5 juli 2012 en daarin heb ik geschreven dat ze het direct moeten overmaken, want ze houden mijn eigen geld achter. Een soort van diefstal dus. Ik heb gedreigd met aangifte en advocaat, maar ze storten niet en reageren ook niet.
Heb net ook een e-mail gestuurd naar het Juridisch Loket, want ik ben ten einde raad. Weet iemand anders wat ik kan doen?
Volgende week maandag moet ik weer naar de tandarts, maar ik wil zeker geen rekening meer ontvangen van DFA. Kan dat?
Ik ben nieuw hier, maar heb al wat negatieve berichten gelezen over DFA Services. Mijn probleem is het volgende:
Toen ik bij de tandarts geweest was kreeg ik via DFA Services een rekening van € 8,00. Deze rekening had ik net op tijd betaald, maar inmiddels had ik wel een herinnering gehad van DFA Services (+ € 15,00 incassokosten)
Ik heb DFA Services hier direct een e-mail over gestuurd (19 april 2012), maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niet al het geld terug. Ze hebben wel
€ 8,00 terug gestort, maar niet € 15,00 incassokosten. Terwijl ze dit wel toegezegd hebben!
Ze komen steeds met dezelfde antwoorden. Het is klaargezet voor betaling, er is iets mis gegaan met de betaling enz enz. Allemaal onzin.
Ik weet dat het om een klein bedrag gaat, maar het is wel mijn geld!
De laatste e-mail die ze van mij ontvingen was op 5 juli 2012 en daarin heb ik geschreven dat ze het direct moeten overmaken, want ze houden mijn eigen geld achter. Een soort van diefstal dus. Ik heb gedreigd met aangifte en advocaat, maar ze storten niet en reageren ook niet.
Heb net ook een e-mail gestuurd naar het Juridisch Loket, want ik ben ten einde raad. Weet iemand anders wat ik kan doen?
Volgende week maandag moet ik weer naar de tandarts, maar ik wil zeker geen rekening meer ontvangen van DFA. Kan dat?