LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Wil je inloggen: de hele dag de melding even druk door het groot aantal bezoekers.
Wat verstaat Achmea onder even en een groot aantal bezoekers in een vakantieperiode?
De afgelopen tijd is het flink raak met de storingen.
Leuk als je even wat moet opzoeken.
Dikke onvoldoende.
Wat verstaat Achmea onder even en een groot aantal bezoekers in een vakantieperiode?
De afgelopen tijd is het flink raak met de storingen.
Leuk als je even wat moet opzoeken.
Dikke onvoldoende.
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
dan bel je even.... die tent is open tot 21.00uur dus grote kans dat je daar even de tijd voor hebt.
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Laten ze de boel daar eens goed op orde brengen. Daar gaat het om.
Bellen en dan 10 minuten in de wacht om vervolgens bij de receptie uit te komen. Dat hee(f)t service.
Bellen en dan 10 minuten in de wacht om vervolgens bij de receptie uit te komen. Dat hee(f)t service.
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Toevallig moest ik ze gisteren bellen en dat duurde echtbgeen tien minuten voordat iemand te spreken kreeg..... En die gast heeft mij iig goed geholpen. Maar niemand kan u verplichten om te bellen.... Op een forum krijg je ws wel je antwoord..... Not.
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Het zou fijn zijn wanneer Centraal Beheer zichzelf de verplichting oplegt, om de storingen zo minimaal mogelijk te laten zijn.
Leg het probleem daar waar het zijn moet: Centraal Beheer en (haar onvolkomen) implementatie technieken. (Regeren is vooruitzien)
Hoef ik niet te bellen, klant tevreden ... wat wil je nog meer
Leg het probleem daar waar het zijn moet: Centraal Beheer en (haar onvolkomen) implementatie technieken. (Regeren is vooruitzien)
Hoef ik niet te bellen, klant tevreden ... wat wil je nog meer
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Ik zou zeggen, leg ze uw visie voor en stuur meteen uw c.v. Mee....
En regel ook een functie bij vodaphone..... Ziggo software voor hun ciscobox, postnl ten einde hun management te verbeteren etc.etc.etc.
Hoe u dat gaat doen weet ik niet, misschien Mailen?
En regel ook een functie bij vodaphone..... Ziggo software voor hun ciscobox, postnl ten einde hun management te verbeteren etc.etc.etc.
Hoe u dat gaat doen weet ik niet, misschien Mailen?
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Beste Boisbas,
Op dit moment is er sprake van een storing. Er wordt met man en macht gewerkt aan herstel.
Je kan altijd nog 'Even Apeldoorn bellen'
Wij zijn t/m 21:00 telefonisch te bereiken en staan jou graag te woord.
Ons excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sara van het Centraal Beheer Webcareteam
Webcare[@]centraalbeheer.nl
055 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl
Op dit moment is er sprake van een storing. Er wordt met man en macht gewerkt aan herstel.
Je kan altijd nog 'Even Apeldoorn bellen'
Wij zijn t/m 21:00 telefonisch te bereiken en staan jou graag te woord.
Ons excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Sara van het Centraal Beheer Webcareteam
Webcare[@]centraalbeheer.nl
055 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Er is al dagen sprake van een storing.
Zeker voor de 4e keer bellen om voor de 4e keer te zeggen dat er op je scherm - na het inloggen - geen gegevens beschikbaar zijn en je het later nog een keer mag proberen???
Trek meer geld uit voor websitebeheer en minder budget voor die onzinnige reclames.
De kloof tussen het voorbeeldige droombeeld en realiteit kan niet groter ...
En die excuses voor het ongemak kan ik nu wel dromen.
Ze zijn op m'n beeldscherm bijna ingebrand.
PS. Wanneer je klant bent bij iets of wat dan mag het ook gewoon U zijn. (... jou graag te woord ... ????)
Dat staat niet alleen wat netter en beschaafder, maar komt ook wat meer klantgericht over dan dat gejij en gejou. Vreselijk.
Zeker voor de 4e keer bellen om voor de 4e keer te zeggen dat er op je scherm - na het inloggen - geen gegevens beschikbaar zijn en je het later nog een keer mag proberen???
Trek meer geld uit voor websitebeheer en minder budget voor die onzinnige reclames.
De kloof tussen het voorbeeldige droombeeld en realiteit kan niet groter ...
En die excuses voor het ongemak kan ik nu wel dromen.
Ze zijn op m'n beeldscherm bijna ingebrand.
PS. Wanneer je klant bent bij iets of wat dan mag het ook gewoon U zijn. (... jou graag te woord ... ????)
Dat staat niet alleen wat netter en beschaafder, maar komt ook wat meer klantgericht over dan dat gejij en gejou. Vreselijk.
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Beste Boisbas,
We hebben goed nieuws: inmiddels is de storing verholpen. U zou dus weer in moeten kunnen loggen.
Mocht het in uw geval zo zijn dat u nog wel problemen heeft met uw persoonlijke inlogpagina, laat het ons dan weten. Dan gaan we verder onderzoeken hoe dit kan.
Wilt u in dat geval zo vriendelijk zijn om ons een mail te sturen met uw klantgegevens o.v.v. Trosradar-storing?
Groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl
We hebben goed nieuws: inmiddels is de storing verholpen. U zou dus weer in moeten kunnen loggen.
Mocht het in uw geval zo zijn dat u nog wel problemen heeft met uw persoonlijke inlogpagina, laat het ons dan weten. Dan gaan we verder onderzoeken hoe dit kan.
Wilt u in dat geval zo vriendelijk zijn om ons een mail te sturen met uw klantgegevens o.v.v. Trosradar-storing?
Groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
sorry maar het komt wel grappig uit
u kunt altijd nog EVEN APELDOORN BELLEN..
ja idd vodafone is ook altijd wat met de site..
ja voor het gemak u tegoed nakijken...ja tuurlijk dat kreng ligt er altijd uit..
nou ja dan bellen we toch 1200...uh op dit moment hebben wij storing..
en het grappige komt nog.
we gingen naar vodafone winkel en die man zegt ik bel vodafone zelf wel even..
ik zeg nou als ze geen storing hebben en hij gaat bellen speaker stond aan...
OP DIT MOMENT HEBBEN WIJ HELAAS LAST VAN EEN STORING...
nou echt ik had bijna een luier nodig...sorry
maar verder super te vrede hoor over vodafone!! niks mis mee...echt niet.
het is gewoon bij heel veel instanties ,providers weet ik het dat er vaak storingen zijn...
alles moet tegen woordig digitaal en ja ....ook pc's zijn net mensen...maken ook veel fouten..
u kunt altijd nog EVEN APELDOORN BELLEN..
ja idd vodafone is ook altijd wat met de site..
ja voor het gemak u tegoed nakijken...ja tuurlijk dat kreng ligt er altijd uit..
nou ja dan bellen we toch 1200...uh op dit moment hebben wij storing..
en het grappige komt nog.
we gingen naar vodafone winkel en die man zegt ik bel vodafone zelf wel even..
ik zeg nou als ze geen storing hebben en hij gaat bellen speaker stond aan...
OP DIT MOMENT HEBBEN WIJ HELAAS LAST VAN EEN STORING...
nou echt ik had bijna een luier nodig...sorry
maar verder super te vrede hoor over vodafone!! niks mis mee...echt niet.
het is gewoon bij heel veel instanties ,providers weet ik het dat er vaak storingen zijn...
alles moet tegen woordig digitaal en ja ....ook pc's zijn net mensen...maken ook veel fouten..
-
- Berichten: 32269
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Centraal Beheer schreef:
We hebben goed nieuws: inmiddels is de storing verholpen.
Joepiejee!!
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
JOEPIE. Ik heb goed NIEUWS
Na het inloggen krijg je dit:
Onze excuses...
Helaas zijn uw gegevens momenteel niet beschikbaar. Probeert u het
later nogeens.
Wilt u persoonlijk geholpen worden? Bel dan: (055) 579 8000
We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op
zaterdag van 09.00 tot 16.30 uur.
Fijn hoor.... en dat al dagen lang... Even Apeldoorn bellen
Hoezo STORING verholpen ??????
Tjonge, Tjonge.
Wat ik al zei: minder uitgeven aan reclame en meer geld naar een goedwerkend systeem.
Zijn de klanten ook tevreden
Na het inloggen krijg je dit:
Onze excuses...
Helaas zijn uw gegevens momenteel niet beschikbaar. Probeert u het
later nogeens.
Wilt u persoonlijk geholpen worden? Bel dan: (055) 579 8000
We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op
zaterdag van 09.00 tot 16.30 uur.
Fijn hoor.... en dat al dagen lang... Even Apeldoorn bellen
Hoezo STORING verholpen ??????
Tjonge, Tjonge.
Wat ik al zei: minder uitgeven aan reclame en meer geld naar een goedwerkend systeem.
Zijn de klanten ook tevreden
Laatst gewijzigd door Boisbas op 21 jul 2012 14:45, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 32269
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Er stond nog iets bij...
Misschien een idee om de communicatie voortaan via dit forum te laten verlopen, in plaats van op die persoonlijke pagina of de telefoon? Hier reageren ze tenminste nog wel. Niet dat je er zoveel wijzer van wordt, maar ok.Centraal Beheer schreef:Beste Boisbas,
Mocht het in uw geval zo zijn dat u nog wel problemen heeft met uw persoonlijke inlogpagina, laat het ons dan weten. Dan gaan we verder onderzoeken hoe dit kan.
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: Centraal Beheer Storingen en nog eens Storingen
Beste Boisbas,
Wat vervelend om te lezen dat u nog steeds niet kan inloggen op uw persoonlijke inlogpagina.
Wij willen u graag helpen met dit probleem.
Om dit probleem voor u op te lossen hebben wel uw gegevens nodig om te achterhalen waarom het bij u nog steeds niet werkt.
Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om uw klantgegevens te mailen naar: webcare[@]centraalbeheer.nl?
U kunt dit doen o.v.v. Trosradar/inlogproblemen.
Met vriendelijke groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl
Wat vervelend om te lezen dat u nog steeds niet kan inloggen op uw persoonlijke inlogpagina.
Wij willen u graag helpen met dit probleem.
Om dit probleem voor u op te lossen hebben wel uw gegevens nodig om te achterhalen waarom het bij u nog steeds niet werkt.
Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om uw klantgegevens te mailen naar: webcare[@]centraalbeheer.nl?
U kunt dit doen o.v.v. Trosradar/inlogproblemen.
Met vriendelijke groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl