Ik heb meer dan 1 jaar geleden ramen en kozijnen besteld en deze zijn ook geplaatst. De kozijnen moesten dezelfde indeling, kleur en afmetingen hebben als de oude kozijnen.
Ik had een bedrijf gevonden die dit kon leveren en plaatsen. Zij hadden wel 4 keer nodig om de maten op te meten.
Toen zij de nieuwe ramen en kozijnen gingen plaatsen, bleken de maten niet te kloppen. Dus deze werden na de plaatsing weer eruit gehaald en dit gebeurde niet met beleid. Er werd een stuk van de ijzeren balkonreling doorgezaagd en stukken muur onder de vensterbanken braken af.
Er werd weer ingemeten, nieuwe ramen en kozijnen gemaakt en later geplaatst.
Ook hier ging het fout. Een van de klapraampjes had de verkeerde kleur en de maten klopte niet helemaal. Er moest een tussenmuur worden doorgebroken en een houten bevestigingspaal worden doorgezaagd. Mijn huis leek wel een ruïne.
Dit bedrijf zou dit allemaal herstellen in 1 keer. Zij zijn nu al 6 keer langs geweest en hebben maar een gedeelte hersteld. Ook doen zij elke keer moeilijk om hun schuld te erkennen. Ik zit meer dan een jaar in de rotzooi en er lijkt geen einde aan deze ellende te komen!!!!
Waar kan je klagen over dit bedrijf?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte diensten van bedrijf in ramen en kozijnen
Re: Slechte diensten van bedrijf in ramen en kozijnen
Als ze aangesloten zijn, hier:Waar kan je klagen over dit bedrijf?
http://www.vkgkozijn.nl/particulieren/vkg-keurmerk/
Re: Slechte diensten van bedrijf in ramen en kozijnen
Klinkt als een drama
Klagen lukt alleen als een bedrijf is aangesloten bij een branchevereniging zoals het VKG of bv bouwgarant. Lees meer op: http://www.kozijnengids.nl/hoe-herken-i ... everancier
Anders blijft het bij klagen bij de kozijnen installateur. Ik zou adviseren alles goed te documenteren, maak foto's van de schade, zet afspraken zwart op wit, en maak je klachten schriftelijk kenbaar (aangetekend) bij de installateur. Hij moet altijd de kans krijgen om de schade te herstellen, maar wel binnen een schappelijke periode.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... aat_Wat_nu
Klagen lukt alleen als een bedrijf is aangesloten bij een branchevereniging zoals het VKG of bv bouwgarant. Lees meer op: http://www.kozijnengids.nl/hoe-herken-i ... everancier
Anders blijft het bij klagen bij de kozijnen installateur. Ik zou adviseren alles goed te documenteren, maak foto's van de schade, zet afspraken zwart op wit, en maak je klachten schriftelijk kenbaar (aangetekend) bij de installateur. Hij moet altijd de kans krijgen om de schade te herstellen, maar wel binnen een schappelijke periode.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... aat_Wat_nu