LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] App vakantieveilingen verandert na aankoop!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
micv18

App vakantieveilingen verandert na aankoop!

Ongelezen bericht door micv18 »

Ik heb geboden op een reis bij vakantieveilingen via de app en het bod werd te hoog dus was gestopt.
later kwam ik erachter tot er toch weer meer geboden was door me neefje van 7 jaar dus ik ging kijken op de app of het verplicht was om de aankoop te kopen nou was nergens te vinden.
Nu hadden ze een app update had ik gedownload op me telefoon. Kreeg een mail binnen tot ik nog moet betalen dus ging weer kijken bij de app blijkt het er nu wel te staan Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag.

Dus ik ging aan mezelf twijfelen en heb de oude app weten terug te halen en inderdaad het is nergens te vinden dat het verplicht is. Zelfs de voorwaarden staan niet op de app.

Wat kan ik hier tegen doen?

Frantic2

Re: App vakantieveilingen verandert na aankoop!

Ongelezen bericht door Frantic2 »

:( zeer geloofwaardig verhaal, not. Ja je moet betalen, dat staat op iedere veilingsite en ze hebben niet voor nets jje details van te voren opgeslagen.

Fijne vakantie Dus!i

micv18

Heelaas is het verhaal wel waar kan het bewijzen dat er nu wel opeens staat dat het verplicht is

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

micv18 schreef:Ik heb geboden op een reis bij vakantieveilingen via de app en het bod werd te hoog dus was gestopt.
later kwam ik erachter tot er toch weer meer geboden was door me neefje van 7 jaar dus ik ging kijken op de app of het verplicht was om de aankoop te kopen nou was nergens te vinden.
Nu hadden ze een app update had ik gedownload op me telefoon. Kreeg een mail binnen tot ik nog moet betalen dus ging weer kijken bij de app blijkt het er nu wel te staan Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag.

Dus ik ging aan mezelf twijfelen en heb de oude app weten terug te halen en inderdaad het is nergens te vinden dat het verplicht is. Zelfs de voorwaarden staan niet op de app.

Je neefje van 7 jaar die doet mee aan bieden op vakantieveiling !? :shock:

Enigste wat je kan doen is betalen, je hebt nu eenmaal het hoogste bod uitgebracht.

Fijne vakantie.

micv18

Hij was me me telefoon aan het spelen.
Dus als er eerst niks daarover in de app stond en daarna opeens wel na een update
kan je er gewoon niks aan doen

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

micv18 schreef:Hij was me me telefoon aan het spelen.
Dus als er eerst niks daarover in de app stond en daarna opeens wel na een update
kan je er gewoon niks aan doen
Je moet een 7 jarige ook niet met een telefoon laten spelen, is
geen speelgoed al is dat het wel voor een heleboel jeugd en jong volwassenen.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

micv18 schreef:Hij was me me telefoon aan het spelen.
Daar bent u verantwoordelijk voor. Een mobiele telefoon is geen speelgoed voor een 7-jarige. Er zijn ook al genoeg van dit soort verhalen voorbij gekomen van kinderen die onder het 'normale account' van de ouders hadden zitten meebieden want het was een leuk spelletje.

Biedingen zijn altijd bindend via dit soort veilingsites.

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ouders van 'neefje' vragen om te betalen - en hen ook op vakantie laten gaan.. Met neefje, dan is je telefoon veilig.

A.M.A.

Ongelezen bericht door A.M.A. »

In elk geval automatische updates uit zetten op de telefoon. Als je een melding krijgt van een up date kan je altijd nog beslissen of je met de updates (in dit geval de Algemene Voorwaarden) accoord gaat.

Heb je al contact met hen opgenomen en het verhaal uitgelegd? Ben bang dat er anders niets op zit als lekker op vakantie te gaan. :-)

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Nou denk ik niet dat TS de enige of de eerste zal zijn die bij vakantie veilingen aankomt met de smoes dat een kind haar telefoon uit haar handen heeft gerukt en heeft geboden.....En dan denkt om met die smoes onder de algemene voorwaarden uit te komen.

Ze zullen daar best het biedritueel terug kunnen halen om te zien of er inderdaad een onwaarschijnlijk bod is gedaan, maar wel heel jammer voor TS dat ze dit pas na de sluiting ontdekt en dus niet direct actie heeft ondernomen naar de site toe.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Het is toch een kwestie van gezond verstand om te begrijpen dat als je het hoogste bod hebt gedaan, je het artikel hebt gewonnen en dient af te nemen.

Wat is anders de zin van een veiling :?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Als je een account aanmaakt bij hen verklaar je eens te zijn met de algemene voorwaarden. Dat er dan n een app zoiets dergelijks niet staat maakt niet uit, u was al akkoord gegaan, namelijk verplicht een Vinkje zetten in het aanmeldscherm.

Het hele deel van het neefje erbij maakt al helemaal niets uit en is ook niet aantoonbaar. Het is uw telefoon en uw account.

Gesloten