| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] App vakantieveilingen verandert na aankoop!
App vakantieveilingen verandert na aankoop!
Ik heb geboden op een reis bij vakantieveilingen via de app en het bod werd te hoog dus was gestopt.
later kwam ik erachter tot er toch weer meer geboden was door me neefje van 7 jaar dus ik ging kijken op de app of het verplicht was om de aankoop te kopen nou was nergens te vinden.
Nu hadden ze een app update had ik gedownload op me telefoon. Kreeg een mail binnen tot ik nog moet betalen dus ging weer kijken bij de app blijkt het er nu wel te staan Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag.
Dus ik ging aan mezelf twijfelen en heb de oude app weten terug te halen en inderdaad het is nergens te vinden dat het verplicht is. Zelfs de voorwaarden staan niet op de app.
Wat kan ik hier tegen doen?
later kwam ik erachter tot er toch weer meer geboden was door me neefje van 7 jaar dus ik ging kijken op de app of het verplicht was om de aankoop te kopen nou was nergens te vinden.
Nu hadden ze een app update had ik gedownload op me telefoon. Kreeg een mail binnen tot ik nog moet betalen dus ging weer kijken bij de app blijkt het er nu wel te staan Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag.
Dus ik ging aan mezelf twijfelen en heb de oude app weten terug te halen en inderdaad het is nergens te vinden dat het verplicht is. Zelfs de voorwaarden staan niet op de app.
Re: App vakantieveilingen verandert na aankoop!
Fijne vakantie Dus!i
Heelaas is het verhaal wel waar kan het bewijzen dat er nu wel opeens staat dat het verplicht is
Je neefje van 7 jaar die doet mee aan bieden op vakantieveiling !?micv18 schreef:Ik heb geboden op een reis bij vakantieveilingen via de app en het bod werd te hoog dus was gestopt.
Enigste wat je kan doen is betalen, je hebt nu eenmaal het hoogste bod uitgebracht.
Fijne vakantie.
Hij was me me telefoon aan het spelen.
Dus als er eerst niks daarover in de app stond en daarna opeens wel na een update
kan je er gewoon niks aan doen
Dus als er eerst niks daarover in de app stond en daarna opeens wel na een update
Je moet een 7 jarige ook niet met een telefoon laten spelen, ismicv18 schreef:Hij was me me telefoon aan het spelen.
geen speelgoed al is dat het wel voor een heleboel jeugd en jong volwassenen.
Daar bent u verantwoordelijk voor. Een mobiele telefoon is geen speelgoed voor een 7-jarige. Er zijn ook al genoeg van dit soort verhalen voorbij gekomen van kinderen die onder het 'normale account' van de ouders hadden zitten meebieden want het was een leuk spelletje.micv18 schreef:Hij was me me telefoon aan het spelen.
Biedingen zijn altijd bindend via dit soort veilingsites.
-
Guardian72
Ouders van 'neefje' vragen om te betalen - en hen ook op vakantie laten gaan.. Met neefje, dan is je telefoon veilig.
In elk geval automatische updates uit zetten op de telefoon. Als je een melding krijgt van een up date kan je altijd nog beslissen of je met de updates (in dit geval de Algemene Voorwaarden) accoord gaat.
Heb je al contact met hen opgenomen en het verhaal uitgelegd? Ben bang dat er anders niets op zit als lekker op vakantie te gaan.
Heb je al contact met hen opgenomen en het verhaal uitgelegd? Ben bang dat er anders niets op zit als lekker op vakantie te gaan.
Nou denk ik niet dat TS de enige of de eerste zal zijn die bij vakantie veilingen aankomt met de smoes dat een kind haar telefoon uit haar handen heeft gerukt en heeft geboden.....En dan denkt om met die smoes onder de algemene voorwaarden uit te komen.
Ze zullen daar best het biedritueel terug kunnen halen om te zien of er inderdaad een onwaarschijnlijk bod is gedaan, maar wel heel jammer voor TS dat ze dit pas na de sluiting ontdekt en dus niet direct actie heeft ondernomen naar de site toe.
Ze zullen daar best het biedritueel terug kunnen halen om te zien of er inderdaad een onwaarschijnlijk bod is gedaan, maar wel heel jammer voor TS dat ze dit pas na de sluiting ontdekt en dus niet direct actie heeft ondernomen naar de site toe.
-
Leo The Emperor
Het is toch een kwestie van gezond verstand om te begrijpen dat als je het hoogste bod hebt gedaan, je het artikel hebt gewonnen en dient af te nemen.Dus ik ging aan mezelf twijfelen en heb de oude app weten terug te halen en inderdaad het is nergens te vinden dat het verplicht is. Zelfs de voorwaarden staan niet op de app.
Wat is anders de zin van een veiling
Als je een account aanmaakt bij hen verklaar je eens te zijn met de algemene voorwaarden. Dat er dan n een app zoiets dergelijks niet staat maakt niet uit, u was al akkoord gegaan, namelijk verplicht een Vinkje zetten in het aanmeldscherm.
Het hele deel van het neefje erbij maakt al helemaal niets uit en is ook niet aantoonbaar. Het is uw telefoon en uw account.
Het hele deel van het neefje erbij maakt al helemaal niets uit en is ook niet aantoonbaar. Het is uw telefoon en uw account.