LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort reageert niet op aanvraag unlockcodes
-
telfort reageert niet op aanvraag unlockcodes
De unlockcodes die ik aangevraagd heb zijn voor de SGH-X481, gekocht 6 jaar geleden door mijn schoonvader en zijn vriendin.
Mijn schoonvader is 72 en zn vriendin wat jonger.
Beide hebben er ongeveer een half jaar over gedaan om die telefoon te leren kennen.
Als we nog veel langer moeten wachten op die codes zullen ze een andere telefoon moeten kopen, wat inhoudt dat ze daar weer heel lang aan moeten wennen.
Heb nu al 3 mails via website van Telfort verstuurd, en ook vele vragen gesteld via Forum van Telfort Site, en al zeker een maand aan het wachten.
HELEMAAL GEEN RESPONS van Telfort.
Ik vind het ronduit triest.
Mijn schoonvader is 72 en zn vriendin wat jonger.
Beide hebben er ongeveer een half jaar over gedaan om die telefoon te leren kennen.
Als we nog veel langer moeten wachten op die codes zullen ze een andere telefoon moeten kopen, wat inhoudt dat ze daar weer heel lang aan moeten wennen.
Heb nu al 3 mails via website van Telfort verstuurd, en ook vele vragen gesteld via Forum van Telfort Site, en al zeker een maand aan het wachten.
HELEMAAL GEEN RESPONS van Telfort.
Ik vind het ronduit triest.
Re: telfort reageert niet op aanvraag unlockcodes
Misschien hebben ze de codes van antieke toestellen ergens diep in het archief liggen. Dat duurt even.....
-
Sorry, vind dit een overbodige opmerking. Mijn vorige telefoon was ook al 8 jaar oud toen ik de simlock eraf liet halen bij vodafone, die hadden ze ook zo gevonden. Wat is er mis mee als je een telefoon gewoon blijft gebruiken tot hij 'op' is?crazyme schreef:Misschien hebben ze de codes van antieke toestellen ergens diep in het archief liggen. Dat duurt even.....
Over welk tijdsbestek hebben we het hier? Al geprobeerd om te bellen? Anders bij 1 van de vele plekken op markten en dergelijke, kost misschien 10 euro, maar altijd goedkoper dan een nieuwe telefoon. Ik vond trouwens wel dat telfort je die codes moet verstrekken.
Beetje zure reactie.Fleurtjuh666 schreef:Sorry, vind dit een overbodige opmerking. Mijn vorige telefoon was ook al 8 jaar oud toen ik de simlock eraf liet halen bij vodafone, die hadden ze ook zo gevonden. Wat is er mis mee als je een telefoon gewoon blijft gebruiken tot hij 'op' is?crazyme schreef:Misschien hebben ze de codes van antieke toestellen ergens diep in het archief liggen. Dat duurt even.....
-
berndv schreef:Over welk tijdsbestek hebben we het hier? Al geprobeerd om te bellen? Anders bij 1 van de vele plekken op markten en dergelijke, kost misschien 10 euro, maar altijd goedkoper dan een nieuwe telefoon. Ik vond trouwens wel dat telfort je die codes moet verstrekken.
Het gaat hier om ong een maand nu.
En 10 euro (het kost trouwens 20 euro per gsm) is niet voor iedereen peanuts.
-
- verified
- Contacteer:
@game11lover,
Allereerst mijn excuses voor het uitblijven van een reactie. Graag leg ik contact met u. Hiervoor zijn naw-gegevens, e-mailadres, merk/type toestel, IMEI-nummer en het bijbehorende 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Allereerst mijn excuses voor het uitblijven van een reactie. Graag leg ik contact met u. Hiervoor zijn naw-gegevens, e-mailadres, merk/type toestel, IMEI-nummer en het bijbehorende 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Telfort webcare schreef:@game11lover,
Daphne
Okido webcare los het probleem dan ook op