Pagina 1 van 1

Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 18:18
door mia rogeveen
Beste mensen,

Wij hebben een koffie apparaat gekocht van Siemens bij de koffiediscounter. We kwanen totaal niet uit de beschrijving, klanten service gebeld en we kregen echt uitstekende informatie ( van Siemens ) over hoe e dit verder moesten uitvoeren.

Helaas enkele weken later gaat deze kapot, en koffiedicounter gebeld en dit werd echt prima opgelost.

Dis beide bedankt voor de service......

Mia

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 20:35
door SHS_Inc
Nou wat een bericht....

welk type apparaat hoe is het dan opgelost ect dit is gewoon reklame voor die webwinkel

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 21:10
door Frantic2
Wat is er goed aan het leveren van een duur koffiezetapparaat met een slechte handleiding die binnen een paar weken stuk Is?

Die van de Action gaan nog langer mee en kosten een Tientje!

Maar verfrissend om te lezen dat iemand super blij is met een hopeloze service en product:-)

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 21:31
door jermen2
je krijgt hier altijd van die leuke reacties als je wat positiefs zegt over een bedrijf. Of je werkt er :lol:

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 22:26
door mia rogeveen
jermen2 schreef:je krijgt hier altijd van die leuke reacties als je wat positiefs zegt over een bedrijf. Of je werkt er :lol:
Ja meneer inderdaad wat u zegt, ik probeer gewoon iets aardigs te zeggen over dat ik netjes te woord ben gestaan en uitleg heb gekregen. En dan krijg je al die negatieve reactie's is snap daar echt niks van. Echt kansloos en mensen die positief in het leven staan :lol:

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 22:42
door sephora30
Omdat dit gewoon de normale service is zoals het hoort. Pas als het misgaat bij een bedrijf mag je hier komen roepen 8)

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 23:10
door jermen2
Nee hoor sephora er staat nl goede en slechte reacties dus er mogen ook goede reacties worden gegeven

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 23:12
door SHS_Inc
En Mia je bericht is onvolledig niemand weet waar het over gaat ja een koffieapparaat lekker boeiend moeten wij raden welke het is ofzo ??

Pure reklame voor de webwinkel meer is het niet niks negatiefs aan behalve dat de handleiding niet klopt , Apparaat X snel kapot is maar daarna wel opgelost is nou HOE dan ..........

Dus idd kansloos Topic

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 23:14
door jermen2
Mia ze willen hier alleen maar negatieve reacties, positief is wel heel raar :D

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 21 jul 2012 23:30
door sephora30
Ja Jermen2 het mag wel, maar wordt niet gewaardeerd :lol:

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 22 jul 2012 10:11
door Guardian72
Word gewaardeerd hoor - maar niet zo cryptisch.

Wat is er kapot, hoe word het opgelost.. kleine moeite.
Zou de marketing toch echt wel moeten weten :)

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 22 jul 2012 10:58
door mia rogeveen
SHS_Inc schreef:En Mia je bericht is onvolledig niemand weet waar het over gaat ja een koffieapparaat lekker boeiend moeten wij raden welke het is ofzo ??

Pure reklame voor de webwinkel meer is het niet niks negatiefs aan behalve dat de handleiding niet klopt , Apparaat X snel kapot is maar daarna wel opgelost is nou HOE dan ..........

Dus idd kansloos Topic
Beste heer/mevrouw, Het ging om mijn Siemens TE506201 RW ( heb ik even opgezocht ) de tijd, ruim een uur na mevrouw van de klantenservice de tijd, dit komt namelijk door een probleem die ik heb. wil alleen maar zeggen dat ik het op prijsstel want komt wel eens ander voor, en wat het andere bedrijf waar ik hem kocht geldt het zelfde, tuurlijk is het vervelend dat hij snel kapot ging en hoort dit niet, meer wilde ik niet zeggen ( draaischuif kapot ), heb met beide bedrijven verder helemaal niks, en wens iedereen gewoon veel plezier met hun eigen merk en waar ze hem kopen want er zijn natuurlijk genoeg prima andere bedrijven, het gaat erom dat wel allemaal kunnen genieten van een lekker bak koffie en dat ik het positief bedoel.
Het negatieve dat snap ik gewoon niet, maar iedereen zijn mening hoor ik vind het prima.

Fijne zondag gewenst.

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 22 jul 2012 11:23
door puma73
Heeft niks met negatief te maken, uw positiviteit is overdreven. Het bedrijf (helpdesk) heeft namelijk niks meer of minder gedaan dan waar het voor bedoeld is.
Dat hoort normaal te zijn. is doodgewoon service die het bedrijf via de helpdesk bied en heeft geboden.

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 22 jul 2012 11:41
door ruud_a
mia rogeveen schreef:Beste mensen,

Wij hebben een koffie apparaat gekocht van Siemens bij de koffiediscounter. We kwanen totaal niet uit de beschrijving, klanten service gebeld en we kregen echt uitstekende informatie ( van Siemens ) over hoe e dit verder moesten uitvoeren.

Helaas enkele weken later gaat deze kapot, en koffiedicounter gebeld en dit werd echt prima opgelost.

Dis beide bedankt voor de service......

Mia
ze leveren dus een apparaat met een belabberde handleiding en het apparaat gaat nog binnen de kortste keren stuk ook

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 22 jul 2012 14:26
door sephora30
Ja en dan blij zijn dat ze het snel oplossen :?: :!:

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 22 jul 2012 17:13
door Frantic2
puma73 schreef:Heeft niks met negatief te maken, uw positiviteit is overdreven. Het bedrijf (helpdesk) heeft namelijk niks meer of minder gedaan dan waar het voor bedoeld is.
Dat hoort normaal te zijn. is doodgewoon service die het bedrijf via de helpdesk bied en heeft geboden.
A 0,80 eurocent per minuut.... :evil:

Re: Koffie discounter geeft prima hulp

Geplaatst: 22 jul 2012 18:50
door mia rogeveen
Frantic2 schreef:
puma73 schreef:Heeft niks met negatief te maken, uw positiviteit is overdreven. Het bedrijf (helpdesk) heeft namelijk niks meer of minder gedaan dan waar het voor bedoeld is.
Dat hoort normaal te zijn. is doodgewoon service die het bedrijf via de helpdesk bied en heeft geboden.
A 0,80 eurocent per minuut.... :evil:
daar moet ik u gelijk in geven, dat was ik vergeten vond ik ook wel erg veel. Maar door mijn beperking kon ik het geduld waarderen. Dat wilde ik eigenlijk aangeven.

kan uw reactie dan ook zeker begrijpen.