Goossens en de megaproblemen
Geplaatst: 22 jul 2012 13:40
Beste mensen,
Ik zou graag info willen inwinnen wat ik moet doen.
Ik heb nu ongeveer 2,5 maand een hele set meubels binnenstaan van Goossens.
Buiten de beschadigingen op mijn meubels bij levering was dat nog het minst erge.
Na 2 weken begon 1 stoel te wiebelen, de reactie was dit gebeurd pas na 10 jaar maar wij komen hem maken.
Heel vreemd dit dat nu al gebeurt.
Monteur komt binnen en roept zonder te kijken de vloer ligt scheef ik zie het al.
Hier kan ik niks aan doen en hij wilde weer gaan.
Dit pikte ik uiteraard niet en na even aandringen ging hij toch kijken en heeft hem hem gemaakt.
Nu zijn we weer een paar weken verder en jawel, de rest van de stoelen begint diezelfde problemen te vertonen.,
Helaas blijft het hier niet bij, wij hadden een TV meubel waar we uiteraard je raad het al een TV op hadden gezet,.
Maar wat blijkt nadat wij na 1,5 mnd besloten hadden hem op te hangen, de lak van het meubel kwam los.
Vervolgens gebeld je hebt immers garantie, ja meneer u moet er geen tv opzetten door het rubber maakt het de lak week en gaat hij kapot, de kosten 320 euro.
Ik was verantwoordelijk etc etc, nadat ik contact had opgenomen met Samsung, en hun zwart op wit hadden gezet dat dit niet aan hun te wijten was, ging Goossens nog niet overstag.
Tjah zeiden ze het is gebruiksschade endan beroepen wij ons op het feit dat de meubels goed geleverd zijn en u na 8 dagen moet kijken of er schade is.
Ik ging uiteraard niet akkoord en na dreiging van het ontbinden van de koop gingen ze overstag hij werd kosteloos gemaakt.
De hele manier de afhandeling van Goossens vind ik zo schandalig slecht en onklantvriendelijk dat ik wel voort dacht dat we er waren.
Maar wat blijkt, ibnmideels na 2,5 maand zitten er al 2 scheuren in de poten van de eetkamertafel, de salontafel.
En komt er nu een derde scheur aan bij de salontafel.
En zit er al een scheur in onze hoektafel.
Ik ben al met hoge pooten naar Goossens gegaan en daar heel duidelijk gemaakt dat mijn grens ver overschreden is met betrekking tot het bedrag wat ik hier voor meubelen heb neergelegd.
Maar ik zou heel graag willen weten wat ik nu kan doen.
Kan ik nu zomaar de koop ontbinden op basis van de slechte kwaliteit meubelen?
Hout werkt dat weet ik dat weet iedereen, maar ik ben bij Goossens binnen gelopen als een "nieuwe" klant en warempel ze vertellen me dat het doorscheuren van poten volledig is uitgesloten en dat kan helemaal niet.
Na het tonen van mijn foto's komen ze aan met de luchtvoxhtigheid.
Die is gelukkig volgens onze hygrometer op 50% dus voldoende.
Ik ben ZO ontzettend klaar met dit, dit gezeik gezeur en zich in allerlei bochten wringen van de firma Goossens.
Ik moet maandag gaan bellen maar ik wil zoveel mogelijk informatie inwinnen.
Graag hoop ik dat jullie mij een goed advies kunnen geven
Met vriendelijke groet
Danny
Ik zou graag info willen inwinnen wat ik moet doen.
Ik heb nu ongeveer 2,5 maand een hele set meubels binnenstaan van Goossens.
Buiten de beschadigingen op mijn meubels bij levering was dat nog het minst erge.
Na 2 weken begon 1 stoel te wiebelen, de reactie was dit gebeurd pas na 10 jaar maar wij komen hem maken.
Heel vreemd dit dat nu al gebeurt.
Monteur komt binnen en roept zonder te kijken de vloer ligt scheef ik zie het al.
Hier kan ik niks aan doen en hij wilde weer gaan.
Dit pikte ik uiteraard niet en na even aandringen ging hij toch kijken en heeft hem hem gemaakt.
Nu zijn we weer een paar weken verder en jawel, de rest van de stoelen begint diezelfde problemen te vertonen.,
Helaas blijft het hier niet bij, wij hadden een TV meubel waar we uiteraard je raad het al een TV op hadden gezet,.
Maar wat blijkt nadat wij na 1,5 mnd besloten hadden hem op te hangen, de lak van het meubel kwam los.
Vervolgens gebeld je hebt immers garantie, ja meneer u moet er geen tv opzetten door het rubber maakt het de lak week en gaat hij kapot, de kosten 320 euro.
Ik was verantwoordelijk etc etc, nadat ik contact had opgenomen met Samsung, en hun zwart op wit hadden gezet dat dit niet aan hun te wijten was, ging Goossens nog niet overstag.
Tjah zeiden ze het is gebruiksschade endan beroepen wij ons op het feit dat de meubels goed geleverd zijn en u na 8 dagen moet kijken of er schade is.
Ik ging uiteraard niet akkoord en na dreiging van het ontbinden van de koop gingen ze overstag hij werd kosteloos gemaakt.
De hele manier de afhandeling van Goossens vind ik zo schandalig slecht en onklantvriendelijk dat ik wel voort dacht dat we er waren.
Maar wat blijkt, ibnmideels na 2,5 maand zitten er al 2 scheuren in de poten van de eetkamertafel, de salontafel.
En komt er nu een derde scheur aan bij de salontafel.
En zit er al een scheur in onze hoektafel.
Ik ben al met hoge pooten naar Goossens gegaan en daar heel duidelijk gemaakt dat mijn grens ver overschreden is met betrekking tot het bedrag wat ik hier voor meubelen heb neergelegd.
Maar ik zou heel graag willen weten wat ik nu kan doen.
Kan ik nu zomaar de koop ontbinden op basis van de slechte kwaliteit meubelen?
Hout werkt dat weet ik dat weet iedereen, maar ik ben bij Goossens binnen gelopen als een "nieuwe" klant en warempel ze vertellen me dat het doorscheuren van poten volledig is uitgesloten en dat kan helemaal niet.
Na het tonen van mijn foto's komen ze aan met de luchtvoxhtigheid.
Die is gelukkig volgens onze hygrometer op 50% dus voldoende.
Ik ben ZO ontzettend klaar met dit, dit gezeik gezeur en zich in allerlei bochten wringen van de firma Goossens.
Ik moet maandag gaan bellen maar ik wil zoveel mogelijk informatie inwinnen.
Graag hoop ik dat jullie mij een goed advies kunnen geven
Met vriendelijke groet
Danny