Beduvelt door Rentalcars !
Geplaatst: 22 jul 2012 16:55
Boek niét bij Rentalcars !
Wij huurden online een auto in mei voor onze vakantie in Spanje.
Bij aankomst in Girona moesten wij onze creditcard laten zien.
Ofschoon we het bewijs van betaling bij ons hadden werden we gedwongen eerst extra te betalen voor een aanvullende diefstalverzekering, anders kregen we de auto niet mee.
Wat doe je als je daar aan het loket staat om je auto op te halen: juist, je betaald het extra bedrag.
Deze extra verzekering bedroeg € 35,00
In vertrouwen gaven we onze creditcard gegevens en vertrokken met de huurauto richting hotel.
Eenmaal weer thuis bemerkte ik dat Rentalcars DE DAG NA THUISKOMST nog eens 104,50 had afgeschreven van onze creditcard.
Ik reclameerde dit voorval direct bij de klantenservice van Rentalcars.
Ik ontving een automatische replay van deze firma: het kon tot 28 dagen duren aleer men mijn klacht in behandeling nam.
Dus ik wachtte af..
Er kwam na 28 dagen geen tegenbericht dus belde ik er naar toe.
Even later kwam er een antwoord van het hoofdkantoor uit de UK:
Ik zou de auto een dag te laat hebben ingeleverd dus het was normaal om deze kosten bij mij in rekening te brengen.
Mijn haren gingen omhoog!
De auto had ik op het afgesproken tijdstip ingeleverd op airport Girona en vervolgens waren we vertrokken met ons vliegtuig.
Wederom een bezwaarschrift ingediend per mail, deze keer rechtsstreeks naar het hoofdkantoor van Rentalcars in UK
'Of ik de boardkaart even wilde laten zien' was hun antwoordt
Ondertussen was het al 6 weken later en natuurlijk had ik de boardkaart niet meer..
Ik belde met Ryan Air voor een vluchtbewijs van de retourvlucht, extra kosten € 20,-
Het telefoontje naar de klantendienst van Ryan Air was € 10,-
Met ALLE bewijzen vroeg ik het hoofdkantoor om mijn geld terug te storten plus de gemaakte onkosten, een totaal bedrag van € 169,50
Deze week ontving ik € 104,50 terug op mijn rekening.
Met een excusesbericht..
Wederom mailde ik hen dat ik het resterende bedrag terug wilde.
Als antwoord kreeg ik: bij uw volgende boeking bij Rentalcars ontvangt u een korting afhankelijk van de duur van de huur.
Hier kan ik dus niéts mee !
Ik-wil-gewoon-mijn-geld-terug !
Natuurlijk ga ik nooit meer bij deze firma een auto boeken !!
Deze firma steelt geld van klanten die hun creditcardnummer geven !!!
Wij huurden online een auto in mei voor onze vakantie in Spanje.
Bij aankomst in Girona moesten wij onze creditcard laten zien.
Ofschoon we het bewijs van betaling bij ons hadden werden we gedwongen eerst extra te betalen voor een aanvullende diefstalverzekering, anders kregen we de auto niet mee.
Wat doe je als je daar aan het loket staat om je auto op te halen: juist, je betaald het extra bedrag.
Deze extra verzekering bedroeg € 35,00
In vertrouwen gaven we onze creditcard gegevens en vertrokken met de huurauto richting hotel.
Eenmaal weer thuis bemerkte ik dat Rentalcars DE DAG NA THUISKOMST nog eens 104,50 had afgeschreven van onze creditcard.
Ik reclameerde dit voorval direct bij de klantenservice van Rentalcars.
Ik ontving een automatische replay van deze firma: het kon tot 28 dagen duren aleer men mijn klacht in behandeling nam.
Dus ik wachtte af..
Er kwam na 28 dagen geen tegenbericht dus belde ik er naar toe.
Even later kwam er een antwoord van het hoofdkantoor uit de UK:
Ik zou de auto een dag te laat hebben ingeleverd dus het was normaal om deze kosten bij mij in rekening te brengen.
Mijn haren gingen omhoog!
De auto had ik op het afgesproken tijdstip ingeleverd op airport Girona en vervolgens waren we vertrokken met ons vliegtuig.
Wederom een bezwaarschrift ingediend per mail, deze keer rechtsstreeks naar het hoofdkantoor van Rentalcars in UK
'Of ik de boardkaart even wilde laten zien' was hun antwoordt
Ondertussen was het al 6 weken later en natuurlijk had ik de boardkaart niet meer..
Ik belde met Ryan Air voor een vluchtbewijs van de retourvlucht, extra kosten € 20,-
Het telefoontje naar de klantendienst van Ryan Air was € 10,-
Met ALLE bewijzen vroeg ik het hoofdkantoor om mijn geld terug te storten plus de gemaakte onkosten, een totaal bedrag van € 169,50
Deze week ontving ik € 104,50 terug op mijn rekening.
Met een excusesbericht..
Wederom mailde ik hen dat ik het resterende bedrag terug wilde.
Als antwoord kreeg ik: bij uw volgende boeking bij Rentalcars ontvangt u een korting afhankelijk van de duur van de huur.
Hier kan ik dus niéts mee !
Ik-wil-gewoon-mijn-geld-terug !
Natuurlijk ga ik nooit meer bij deze firma een auto boeken !!
Deze firma steelt geld van klanten die hun creditcardnummer geven !!!