BabyWalz
Geplaatst: 23 jul 2012 10:45
Mag ik even mijn gal spuwen over BabyWalz?
Ik bestelde een babyspeeltje wat helaas kapot was, dus ik wilde het retourneren. Moest voldoende gefrankeerd worden opgegestuurd. Echt belachelijk, iets wat kapot is is voor hun rekening, niet voor mij. Dus ik bellen. Heb ik 15 minuten in de wacht gestaan met iedere keer hetzelfde harde deuntje. Ik heb maar opgehangen, geen idee hoe lang het nog zou duren. Ik stuur het maar op (het is gelukkig geen zwaar artikel) en dat is dan ook gelijk de laatste keer geweest dat BabyWalz nog iets van mij hoort als klant. Bovendien is de levertijd ook lang, minimaal een week. Al met al een slechte service. Ik vraag me af of zo'n webwinkel nog lang kan bestaan als je zo met klanten omgaat en de concurrentie wel snel kan leveren en goede service bied.
Ik bestelde een babyspeeltje wat helaas kapot was, dus ik wilde het retourneren. Moest voldoende gefrankeerd worden opgegestuurd. Echt belachelijk, iets wat kapot is is voor hun rekening, niet voor mij. Dus ik bellen. Heb ik 15 minuten in de wacht gestaan met iedere keer hetzelfde harde deuntje. Ik heb maar opgehangen, geen idee hoe lang het nog zou duren. Ik stuur het maar op (het is gelukkig geen zwaar artikel) en dat is dan ook gelijk de laatste keer geweest dat BabyWalz nog iets van mij hoort als klant. Bovendien is de levertijd ook lang, minimaal een week. Al met al een slechte service. Ik vraag me af of zo'n webwinkel nog lang kan bestaan als je zo met klanten omgaat en de concurrentie wel snel kan leveren en goede service bied.