Hallo,
Afgelopen maand heb ik na bieding via Vakantieveilingen.nl een waardebon ontvangen betreffende een arrangement in Scheveningen. (huur strandstoelen, lunchboxes en een diner voor 2 personen) Vandaag wilde ik graag de reservering boeken bij betreffend restaurant/beachclub. De bedrijfsleider geeft mij echter aan dat de waardebon al verlopen blijkt te zijn. Tot mijn verbazing zie ik ineens dat er 2 verschillende verloopdata's op de waardebon van Vakantieveilingen.nl staat vermeld. 1 ervan vermeld dat de afloopdatum op 24 juli 2012 plaats zal vinden, de andere data geeft aan te gebruiken tot en met 31 augustus 2012. De eigenaar van de beachclub geeft mij aan de boeking niet te kunnen reserveren en dat ik contact op moet nemen met Vakantieveilingen.nl
Uiteraard heb ik gelijk contact opgenomen met hen. Hier staat ene Stefan mij te woord. (die niet bereid is zijn achternaam te vermelden, aangezien zoals hij zegt 'vakantieveilingen niet met achternamen werkt'. Stefan geeft aan dat er door een mensenfout bij Vakantieveilingen.nl per ongeluk 2 verschillende verloopdata's op de waardebon zijn vermeld. Voor de fout die Vakantieveilingen.nl heeft gemaakt draait de klant nu op. Er is geen mogelijkheid om tot wat voor overeenkomst ook te komen om de klant (en dus mij) tevreden te stellen. Ik heb meerdere pogingen gedaan om te spreken met het management of in elk geval iemand die mij wel vriendelijk te woord wil staan, echter weigert Stefan mij door te verbinden met wie dan ook. Na verloop van het gesprek blijft Stefan zelfs stil aan de telefoon en negeert mij compleet. Door een gemaakte fout van Vakantieveilingen.nl ben ik nu dus mijn geld kwijt en voel ik mij ongelovelijk OPGELICHT!!!
Wat een ongelovelijk slechte reclame, zowel voor Vakantieveilingen.nl . Erg jammer ook dat hiermee het restaurant/beachclub de dupe is geworden van de zeer slechte promotie van Vakantieveilingen.nl
Ik heb diverse emails verstuurd naar de klantenservice van Vakantieveilingen.nl, de beachclub, Radar en ook de consumentenbond. Ik eis van hen dat zij mij mijn geld terug geven of in elk geval met een fatsoenlijke vergoeding komen....!!!!!!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door Vakantieveilingen.nl
Re: Opgelicht door Vakantieveilingen.nl
Wanneer heeft u de bon besteld, en wat stond er bij het bestellen bij de actie? Stond daar al een datum bij vermeld tot wanneer u hiervan gebruik kon maken?
Dan is de volgende stap een aangetekende brief naar
Emesa Nederland BV
Spaklerweg 52
1096 BA AMSTERDAM
T. +31 (0)20-7602200
F. +31 (0)20-7602201
KvK 52335631
lijkt me? Dat is nl het bedrijf achter Vakantieveilingen.nl.
Emesa Nederland BV
Spaklerweg 52
1096 BA AMSTERDAM
T. +31 (0)20-7602200
F. +31 (0)20-7602201
KvK 52335631
lijkt me? Dat is nl het bedrijf achter Vakantieveilingen.nl.
-
Beste Lyshanti,
Erg vervelend dit!
Ik zou je zeker willen aanraden het advies van sjohie op te volgen om je klacht schriftelijk kenbaar te maken (evt. aangetekend). Geef ze ook een periode van 2 weken om te reageren.
Wat ik je ook zou willen aanraden is om je klacht openbaar te maken door dit te zetten op www. klachtenkompas.nl. De klacht wordt dan ook doorgestuurd naar Vakantieveilingen.nl.
Veel succes!
Met vriendelijke groet,
Romy Penningnieuwland
Webcare Consumentenbond
Erg vervelend dit!
Ik zou je zeker willen aanraden het advies van sjohie op te volgen om je klacht schriftelijk kenbaar te maken (evt. aangetekend). Geef ze ook een periode van 2 weken om te reageren.
Wat ik je ook zou willen aanraden is om je klacht openbaar te maken door dit te zetten op www. klachtenkompas.nl. De klacht wordt dan ook doorgestuurd naar Vakantieveilingen.nl.
Veel succes!
Met vriendelijke groet,
Romy Penningnieuwland
Webcare Consumentenbond
-
Ik heb dezelfde klacht over Vakantieveilingen maar dan m.b.t. een etentje bij een Fletcher hotel/restaurant. Vakantieveilingen negeert mijn e-mails en was aan de telefoon erg onbeschoft. Ook wilde de medewerker haar achternaam niet prijsgeven. Ik ben benieuwd of je uiteindelijk nog iets gehoord hebt of je geld terug hebt gekregen?
-
Ten eerste, je verhaal klopt niet. Je schrijft op 24 juli dat je vandaag bij de beachclub bent geweest en de verloopdatum van het vroegst verlopen ticket op 24 juli is.
Ten tweede dien je zelf gewoon te kijken bij het ontvangen van een dergelijk ticket. Als je een maand later gaat zou het misschien kunnen zijn dat vanwege de sterk gereduceerde prijs het ticket niet eeuwig geldig blijkt te zijn. Het is niet voor niet zoveel goedkoper! Het zijn vaak last-minute dingen.
Ten tweede dien je zelf gewoon te kijken bij het ontvangen van een dergelijk ticket. Als je een maand later gaat zou het misschien kunnen zijn dat vanwege de sterk gereduceerde prijs het ticket niet eeuwig geldig blijkt te zijn. Het is niet voor niet zoveel goedkoper! Het zijn vaak last-minute dingen.