Youfone, DirectPay en Webcasso
Geplaatst: 25 jul 2012 04:20
Youfone is een telecomprovider die onterechte facturen stuurt voor datadownload.
Als je hierover belt gooien ze de hoorn op de haak. Als je ze mailt krijg je geen zinnig antwoorden, alleen standaard mails dat je klacht in behandeling is genomen. Als je je rekening blokkeert voor de onterechte facturen sluiten ze je zonder een herinnering te sturen of wat dan ook af. Na een aangetekend schrijven krijg je een mail dat de facturen gecrediteerd zullen worden, vervolgens sturen ze zonder enige waarschuwing een deurwaarder op je af. Neem je contact op met hun incassobureau Webcasso dan krijg je te horen dat ze je al drie brieven gestuurd hebben. Vertel je ze dat je die brieven nooit ontvangen hebt dan krijg je te horen dat ze daar geen discussie over willen en wordt de hoorn op de haak gegooid. Het deurwaarderskantoor zegt dat zij niks kunnen doen en dat je bij webcasso moet zijn. Noch youfone, noch directpay, noch webcasso, noch het deurwaarderskantoor
zijn behulpzaam en ondertussen lopen de kosten op. Geen aansluiting, onterecht hoge facturen en niet reageren op klachten. Bij de site KLACHT.NL vind je tig van dit soort klachten over youfone, webcasso en directpay. Is de enige oplossing dan toch een rechtszaak in zo'n geval?
O. Roopram
Als je hierover belt gooien ze de hoorn op de haak. Als je ze mailt krijg je geen zinnig antwoorden, alleen standaard mails dat je klacht in behandeling is genomen. Als je je rekening blokkeert voor de onterechte facturen sluiten ze je zonder een herinnering te sturen of wat dan ook af. Na een aangetekend schrijven krijg je een mail dat de facturen gecrediteerd zullen worden, vervolgens sturen ze zonder enige waarschuwing een deurwaarder op je af. Neem je contact op met hun incassobureau Webcasso dan krijg je te horen dat ze je al drie brieven gestuurd hebben. Vertel je ze dat je die brieven nooit ontvangen hebt dan krijg je te horen dat ze daar geen discussie over willen en wordt de hoorn op de haak gegooid. Het deurwaarderskantoor zegt dat zij niks kunnen doen en dat je bij webcasso moet zijn. Noch youfone, noch directpay, noch webcasso, noch het deurwaarderskantoor
zijn behulpzaam en ondertussen lopen de kosten op. Geen aansluiting, onterecht hoge facturen en niet reageren op klachten. Bij de site KLACHT.NL vind je tig van dit soort klachten over youfone, webcasso en directpay. Is de enige oplossing dan toch een rechtszaak in zo'n geval?
O. Roopram