Hi / Smartcare
Geplaatst: 27 jul 2012 12:17
Ik heb een nu ongeveer 2 maanden een Hi abbonnement icm een smartcare service. Deze service betekend dat ik binnen 4 na je call iemand bij je op de stoep staat om je toestel te repareren of mee te nemen ter reparatie.
een van de redenen om met Hi in zee te gaan was vanwege deze service.
Deze smartservice kan niet waargemaakt worden!!
- 4 uur = 7 dagen.
Ik moest meer dan een week wachten voordat er iemand zou komen. Wel heb ik de afspraak gemaakt. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan waar ik mijn toestel gekocht heb omdat ik niet zonder telefoon kan en heb de afspraak met smartcare afspraak geannuleerd.
- Slecht bereikbaar 1..
De smartcare helpdesk is moeilijk te bereiken, je moet eerst via de Hi helpdesk bellen. Ik heb 4 keer moeten bellen met de Hi helpdesk voordat ik doorverbonden kon worden. Het schijnt dat de er een ondercapaciteit is op die afdeling.
- Slecht bereikbaar 2.
Wanneer je uiteindelijk de smartcare afdeling aan de telefoon hebt moet je weer doorverbonden worden met iemand die de routes inpland en technische kennis heeft.
- Slecht bereikbaar 3.
Mensen van de Hi helpdesk kunnen de klacht niet zelf afhandelen en zijn afhankelijk van een andere afdeling. Echter de doorlooptijd is 2 a 3 dagen, ook wanneer je al meerdere keren gebeld hebt kan er geen prioriteit gegeven worden.
- Afspraken worden niet nagekomen 1.
Ik heb een klacht ingediend. Beloofd werd dat er binnen 2 dagen teruggebeld zou worden, er is nooit teruggebeld.
- Afspraken worden niet nagekomen 2.
Ben nu al een week verder en heb tijdens die week meerdere malen gebeld om te horen hoe het met mij klacht staat. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn klacht 'per ongeluk' gesloten was. Heb dus opnieuw een klacht ingediend.
- Slechte communicatie
Ik had mijn afspraak met smartcare afgezegd, toch kwam op het eerder afgesproken tijdstip een koerier om mn defecte toestel op te halen.
Ondanks dat ik netjes behandeld wordt aan de telefoon en men mij doet voorkomen dat men mijn klacht serieus neemt heb ik het gevoel dat ik te maken heb met een incompetente helpdesk.
Wat kan ik hieraan doen, in gebreke stellen, mijn contract ontbinden?
een van de redenen om met Hi in zee te gaan was vanwege deze service.
Deze smartservice kan niet waargemaakt worden!!
- 4 uur = 7 dagen.
Ik moest meer dan een week wachten voordat er iemand zou komen. Wel heb ik de afspraak gemaakt. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan waar ik mijn toestel gekocht heb omdat ik niet zonder telefoon kan en heb de afspraak met smartcare afspraak geannuleerd.
- Slecht bereikbaar 1..
De smartcare helpdesk is moeilijk te bereiken, je moet eerst via de Hi helpdesk bellen. Ik heb 4 keer moeten bellen met de Hi helpdesk voordat ik doorverbonden kon worden. Het schijnt dat de er een ondercapaciteit is op die afdeling.
- Slecht bereikbaar 2.
Wanneer je uiteindelijk de smartcare afdeling aan de telefoon hebt moet je weer doorverbonden worden met iemand die de routes inpland en technische kennis heeft.
- Slecht bereikbaar 3.
Mensen van de Hi helpdesk kunnen de klacht niet zelf afhandelen en zijn afhankelijk van een andere afdeling. Echter de doorlooptijd is 2 a 3 dagen, ook wanneer je al meerdere keren gebeld hebt kan er geen prioriteit gegeven worden.
- Afspraken worden niet nagekomen 1.
Ik heb een klacht ingediend. Beloofd werd dat er binnen 2 dagen teruggebeld zou worden, er is nooit teruggebeld.
- Afspraken worden niet nagekomen 2.
Ben nu al een week verder en heb tijdens die week meerdere malen gebeld om te horen hoe het met mij klacht staat. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn klacht 'per ongeluk' gesloten was. Heb dus opnieuw een klacht ingediend.
- Slechte communicatie
Ik had mijn afspraak met smartcare afgezegd, toch kwam op het eerder afgesproken tijdstip een koerier om mn defecte toestel op te halen.
Ondanks dat ik netjes behandeld wordt aan de telefoon en men mij doet voorkomen dat men mijn klacht serieus neemt heb ik het gevoel dat ik te maken heb met een incompetente helpdesk.
Wat kan ik hieraan doen, in gebreke stellen, mijn contract ontbinden?